נכון.
אבל אני גיליתי אצלם את חלון הזמן המסויים הזה, של סוף שנות ה-70 עד אמצע שנות ה-80.
קפיצה של מצויינות, שכמובן ניסתה להתחרות בקפיצות המצויינות של המתחרים מסביב.
לקסמן היתה אז חברה קטנה, עם מכירות שלא כיסו את ההשקעות, וצוות מהנדסים שהתעקש לפתח מעגלים ברמה הגבוהה ביותר (= יקרים...).
זה לא קל, ובשווקים התובעניים האלה או שאתה מצליח, או שאתה מתרסק, או שאתה נמכר ל״מחסני חשמל״ וטובע בבינוניות לשנים רבות.
הצמד M-300 + C-300, ואחריו הצמד M-05 + C-05, היו בערך הקצה שמעבר לו החברה נפלה לבינוניות אוכלת יושביה (= Alpine).
לכן המכשירים האלה כל כך מעניינים אותי.