אפילו כשמגדירים חוזה שירות לא מצפים לתגובה מיידית, בטח לא כשאין סכנת חיים.
לכל נותן שירות מגיע grace של איזה שני ימי עסקים, או לפחות אחד במקרים קיצוניים, וזה לא המקרה.
אם היית במקום אחד המשווקים, לא היית רואה את התגובה הצרכנית הזו כלגיטימית, אפילו אם פישלת, ואין ראיות קבילות לכך שהם אכן פישלו.
זה נכון שלרוב צריך להגן על הצרכנים בפני הסוחרים הרעים, אבל יש מקרים שמן הראוי להגן על הסוחרים בפני הצרכנים בעלי הציפיות הלא-ריאליות/הוגנות.
אני מניח לנושא.
עמיר