aviv007
אוהב את התחום
- הודעות
- 340
- מעורבות
- 87
- נקודות
- 28
שלום לכולם,
לפני כשבועיים הזמנתי מאתר ebay שואב אבק חדש של דייסון. מכיוון שהמוכר לא שולח לישראל נאלצתי להשתמש בשירות של USHOPS - שלחתי לדלוואר ולאחר מכן הוא נשלח לניו ג'רסי ומשם אליי.
לאחר שהמשלוח הגיע לביתי, פתחתי את הקופסא ונדהמתי - החבילה מלאה בזבל וצינור ארוך, כנראה כדי ליצור הדמיה בשיקוף ולהוסיף משקל שאכן מדובר בשואב של דייסון. יש לציין שלמוכר פידבק של 99.5% והוא מפרסם באיביי מספר מוצרים נוספים למכירה.
פניתי למוכר שהתפלא בכלל למה המוצר הגיע לישראל, ופניתי לאיביי שלא ממש עוזרים כי מדובר בשילוח דרך צד שלישי. בהתחלה, נראה כי המוכר לא מכחיש ששלח את המוצר, אך אחרי שנתתי לו פידבק שלילי הוא רשם ששלח מוצר חדש והוא פונה למשטרה ולאיביי להגיש תלונה על USHOPS ועלי.
פניתי לפייפאל ופתחתי קייס והנושא עדיין בבדיקה, וכן פניתי ל- USHOPS בטענה שמבחינתי לא קיבלתי את המוצר, שילמתי ביטוח ואני מבקש שיפעילו אותו.
האם מישהו נתקל בדבר דומה בעבר? מה עוד אפשר לעשות על מנת לקבל את הכסף חזרה (עלות דייסון + שילוח ומיסים ששולמו ל- USHOPS)?
לפני כשבועיים הזמנתי מאתר ebay שואב אבק חדש של דייסון. מכיוון שהמוכר לא שולח לישראל נאלצתי להשתמש בשירות של USHOPS - שלחתי לדלוואר ולאחר מכן הוא נשלח לניו ג'רסי ומשם אליי.
לאחר שהמשלוח הגיע לביתי, פתחתי את הקופסא ונדהמתי - החבילה מלאה בזבל וצינור ארוך, כנראה כדי ליצור הדמיה בשיקוף ולהוסיף משקל שאכן מדובר בשואב של דייסון. יש לציין שלמוכר פידבק של 99.5% והוא מפרסם באיביי מספר מוצרים נוספים למכירה.
פניתי למוכר שהתפלא בכלל למה המוצר הגיע לישראל, ופניתי לאיביי שלא ממש עוזרים כי מדובר בשילוח דרך צד שלישי. בהתחלה, נראה כי המוכר לא מכחיש ששלח את המוצר, אך אחרי שנתתי לו פידבק שלילי הוא רשם ששלח מוצר חדש והוא פונה למשטרה ולאיביי להגיש תלונה על USHOPS ועלי.
פניתי לפייפאל ופתחתי קייס והנושא עדיין בבדיקה, וכן פניתי ל- USHOPS בטענה שמבחינתי לא קיבלתי את המוצר, שילמתי ביטוח ואני מבקש שיפעילו אותו.
האם מישהו נתקל בדבר דומה בעבר? מה עוד אפשר לעשות על מנת לקבל את הכסף חזרה (עלות דייסון + שילוח ומיסים ששולמו ל- USHOPS)?