וילסון אודיו מביאים משהו חדש מחר...


itay123

חבר משקיען
הודעות
3,931
מעורבות
2,678
נקודות
113
תאמין לי שצריך המון תעוזה ע"מ להוציא רמקולים מכוערים כמו שהם עושים

אריק
עניין של טעם
אני "חולה" על הלוק והנוכחות שלהם אצלי בסלון.
תראה אותם live בהזדמנות.
מאמין שתגיב אחרת.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,931
מעורבות
2,678
נקודות
113
פרסום ושיווק ו B&W זה כמו "עמי ותמי".
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,849
מעורבות
988
נקודות
113
יוסי,
לא מקבל הטפת מוסר וכתיבה מעודנת ומנומסת ממי שכותב ש״חצי מההכנסות הולכים לפרסום ושלמונים לכתבים״....
יש לך אסמכתא לדברים ה״מעודנים״ שכתבת ?
ברור שקל יותר להטיח האשמות ללא כיסוי בסגנון ה״מעודן״ שהשתמשת אבל לקבל חזרה תגובה באותו הסגנון זה כבר לא נעים...
על זה אומרים :״ מי שגר בבית זכוכית, מוטב שלא יזרוק אבנים״....
ובכלל מוטב שתבדוק את הדברים , במיוחד אם מדובר בהטחת אמירות לא סימפטיות ותכתוב בנימה קצת יותר מסויגת ופחות תוקפנית ואז תהיה זכאי לצפות לאותו היחס...
ארז
 

נערך לאחרונה ב:

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
לי דווקא מתאים להטיף לך מוסר,
אני בגילך כבר הייתי אתה בגילי עוד לא,
מה שאתה לא יודע זה,
שהמילים שיוצאות מפיך אתה לא אדון
להם יותר,
אתה לא מכיר אותי אבל אני כבר
התרשמתי ממך,אתה לא צריך לכבד
וללמוד מאחרים כי כוס הידע שלך מלאה
המשך יום נעים!
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,931
מעורבות
2,678
נקודות
113
למה תמיד
אנשים שלא מסכימים וסותרים אחד את רעהו, צריכים להוסיף "הטפת מוסר" עם גיל וקילומטראז' בחיים.

זה שאנשים "וותיקים" יותר לא הופך אותם ל "צודקים" יותר.
 
נערך לאחרונה ב:

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
Wilson זה לא רוב החברות שתוקעות
דרייברים מהמדף בתיבת mdf,
Wilson משקיעה הר כסף בפרסום,
לכן יש לה הילה של חברה מובילה ויקרה,
אבל יש חברות שעושות פחות רעש
וצלצולים ומייצרות כל הרמקול מ-א
עד-ת,לדעתי אלה חברות זכייות
לתארים גרנדיוזים,
karma,B&w,magico,Vanderstin,Wilson benesch,yg,sonus faber אלה חברות
זוכות בהכרה ויוקרה על תעוזה,נחישות
ונאמנות לאיכות המוצר.

הכרה ופירגון כבודן במקומן מונח, אך יש גם מעשיות...
תראה,
גם החברות שמייצרות כביכול את הדרייברים שלהן מוציאות החוצה חלק מהייצור. לדוגמא, יציקת האלומיניום לשילדה של הרמקול, יצור המגנטים, ולעיתים כל מה שהם עושים זה רק את ההרכבה, על-מנת שיוכלו לומר שהכל מיוצר על ידם.

האם אתה סבור שלדוגמא ווילסון שותל רכיבי המדף בתור דרייברים במוצר שלו??
לדעתי לא.
הדרייברים הללו מיוצרים במיוחד עבורם, והיצרן שהוא יצרן אירופי מוכר וותיק, מחזיק ביידע וניסיון צוות פיתוח ומעבדות מהטובות בעולם.
אז האם עדיין לדעתך זה חובה לייצר כל רכיב בעצמם.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,849
מעורבות
988
נקודות
113
לי דווקא מתאים להטיף לך מוסר,
אני בגילך כבר הייתי אתה בגילי עוד לא,
מה שאתה לא יודע זה,
שהמילים שיוצאות מפיך אתה לא אדון
להם יותר,
אתה לא מכיר אותי אבל אני כבר
התרשמתי ממך,אתה לא צריך לכבד
וללמוד מאחרים כי כוס הידע שלך מלאה
המשך יום נעים!
ממרומי גילך לא למדת, או כנראה שכבר הספקת לשכוח, מה זו דוגמא אישית.
אם אתה משתלח ללא סימוכין ומרשה לעצמך סגנון אגרסיבי, אתה גם מזלזל בידע של החברים פה וגם מתיר את אותו סגנון התנהלות כלפיך.
זו לא חוכמה להתנהג כבריון אבל כשזה נוגע אליך אתה ממהר להיעלב.
אתה גם ממהר להדביק תוויות...אין לך תשובה עניינית לגבי מה שכתבתי ?
לוילסון אודיו אין מחלקת מופ מושקעת ? הדגם דואט הוא דגם מועתק שרק "פרסום ושלמונים " פרסמו אותו ?
הדבקת תוויות והתחמקות זו הדרך למי שאין תשובה עניינית...
המשך יום נעים גם לך .
ארז
 
נערך לאחרונה ב:

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
אני לא מבין מה רע בפרסום,שיווק ויחסי ציבור. מדובר באודיו ולא בפרלמנט של מדינה זרה.

אם וילסון,וכל יצרן אחר,לא היו משקיעים הון בפרסום,שיווק ויחסי ציבור - איך בכלל היינו יודעים - שיש להם משהו להציע?

כל יצרן שלא ישקיע הון,ולא פעם הרבה הון,בפרסום,שיווק ויחסי ציבור לא יוכל למכור אפילו בורג. וכשיש רבוי של יצרנים אנחנו,כצרכנים,ברויחים ומרויחים בגדול.

האם כל שיש לוילסון להציע זו מערכת משומנת היטב ומושקעת בשפע של הון וזה מה שגורם לשמם להלך לפניהם ומה שגורם להם להוריד מפס היצור לא מעט רמקולים ולהיפטר מהם במהירות? אני מאוד מסופק לגבי האופציה הזו ולו בשל העובדה שמדובר בציוד יקר להחריד ואני מסופק מאוד עם צעירים חסרי ניסיון מסוגלים להגיע לידי הוצאה כזו,לא בישראל ולא בשום מקום אחר בעולם.

לו מכירה של מוצר הייתה פונקציה של שיווק פרסום ויחסי ציבור החיים של היצרנים היו הרבה יותר קלים בשוק תחרותי ולא משנה איזה. לומר את זה,ולו בגנותו של..,זה קורטוב של חוסר אחריות או התעלמות ממה שקורה בעולם הזה של....מסחר.

יותר נראה לי,שוילסון מצליחים ליצר רמקולים מעולים בעלי צורה שאיננה בלב הקונצנזוס ומצליחים לא רע להתברג לליבם ולכיסם של מי שמחפש ציוד הי אנד שהוא...באמת כזה.

ותודה לתומר שהפך עצמו לחלק"ממכונת השיווק" של וילסון - אחרת:איך בכלל היינו יודעים שיש מוצר כזה.

HIH

מנחם.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
ליוסי

ווילסון הייתה אחת החברות הראשונות שייצרו תיבות שאינן מ-MDF ודומיו, מתוך הבנה שהחומר ממנו עשויה התיבה חשוב ביותר; חומרים מרוכבים זה ווילסון.

ווילסון, כבר בתחילת שנות השמונים, ייצרה רמקול בשם WAMM, שהיה, לפי רבים, מהטובים ביותר שהיו אז - ובהפרש. ווילסון, באותו עשור, ייצרה שילוב ייחודי של מוניטור המתחבר לוופר, דרך סדרת WATT/Puppy, והשפיעה לא מעט על האופן בו בונים רמקולים.

***​
אישית, שמעתי לפני הרבה שנים את מה שהיה אז הרמקול שלהם, בה"א הידיעה, Grand Slamm, ודרכו למדתי מה רמקול בקצה העליון יודע לעשות; למשל, להשמיע חליל באופן "מפחיד" - כלומר: אין נגן חליל בחדר, בוודאי לא חליל, והכלי בכל זאת נוכח - למרות שמה שהיה בין הרמקולים זה רק קיר. גם זוגתי, ששמעה את המופע הזה, חוותה זאת. אותו רמקול ידע, בין שאר הדברים, לסדר במה לא רק לאורך ולרוחב, אלא גם לגובה, עניין בולט ומובהק בהקלטות עם מקהלה, הנמצאת מעל התזמורת ביצירות קוליות. למרות ממדיו הוא גם ניגן מדהים, לא פחות, בחדר ממש קטן. וכן, לא רק חליל; הרמקול הזה ידע לשחזר סקלות ענק באופן מהמם.

אישית, שמעתי את סשה, שהוא רמקול מעולה, ואת אלקסיה שהוא רמקול מהטובים בסביבה ביחס למחירו הלא נמוך. לפני כן, שמעתי גם את מקס 1, והוא נשמע משובח מאוד, בוודאי ביכולת שלו להעביר סקלות גדולות, בסים שמעט מתחרים בהם ונוכחות מוזיקלית הפורצת מהקופסאות מהם הוא עשוי. וכאן, בחלל קטן עוד יותר.

***​
העיצוב "הרובוטוריקי" שלהם הוא עניין של טעם, וגם אם מכוער, הדבר לא רלוונטי לאופן בו הם משחזרים מוזיקה. אחרים לא אהבו את אופי הצליל שלהם, אבל בשנים האחרונות נרשם שיפור, בהיענות תדרים שווה, בייחוד במיד בס ובתדר הגבוה.

יש יצרנים שמייצרים את היחידות שלהם; ווילסון לא. טוב? לא טוב? יש להאזין.

אגב, הקטע הזה של ייצור יחידות באופן עצמאי שלא על-ידי יצרני רמקולים המתמחים בכך (דינאודיו, פוקאל), הוא סידור של העשור האחרון, ונראה לי שמג'יקו הובילה אותו. יצרנים אחרים, גם אם וותיקים ממג'יקו ועושים זאת היום, הצטרפו לטרנד לאחר מכן.

ווילסון, שהייתה (כנראה גם היום) חברת הרמקולים הי-אנד המצליחה בארה"ב, משקיעה בפרסום. כל עסק כזה צריך להשקיע בפרסום, וכל האחרים ברמתה העסקית עושים זאת.

***​
בעניין השלמונים, ככל שזה נוגע לאבסולוט סאונד בזמנו, למשל, זה לא עבד. עובדה. היו גם אודיופילים שטענו (ראו לעיל) נגד אופי הצליל והיכולת. ובכל זאת: ווילסון היא מהיצרנים החשובים ביותר בתחום, גם לדעתם של אלה שלא אהבו את הרמקולים שלה אז יש גם מספר ברנשים הכותבים בעסק, שהם מאוד מבוססים כלכלית (בגלל עיסוקם העיקרי), שקנו את אלקסנדריה XLF. אז?

כיום, גם אלה שלא אהבו את מה שווילסון עשתה פעם, טוענים שבשנים האחרונות, הרמקולים שלה, עם הגברה נכונה, נמצאים בקצה העליון של ההיצע. כדאי לקרוא סקירת תערוכות. כדאי עוד יותר לבקר בהן. ולהאזין.​

***​
מנגד, טענה מסוג כזה, אם הייתה מגיעה לבית המשפט כבסיס לתביעת דיבה, כך נראה לי, לא הייתה עומדת במבחן "אמת דיברתי". השמצות בעלמא - עניין של תרבות, כנראה - לא עובדות שם. הוכחות של ממש? היה מעניין לקרוא.

דרך אגב, בכל הקשור לאתר הזה, אם הייתה מוגשת תביעת דיבה בעניין השלמונים, גם הוא היה מוזמן אחר כבוד להתייצב בבית המשפט. לא כעד, בוודאי לא כ"ידיד בית המשפט"; כנתבע.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
הכרה ופירגון כבודן במקומן מונח, אך יש גם מעשיות...
תראה,
גם החברות שמייצרות כביכול את הדרייברים שלהן מוציאות החוצה חלק מהייצור. לדוגמא, יציקת האלומיניום לשילדה של הרמקול, יצור המגנטים, ולעיתים כל מה שהם עושים זה רק את ההרכבה, על-מנת שיוכלו לומר שהכל מיוצר על ידם.

האם אתה סבור שלדוגמא ווילסון שותל רכיבי המדף בתור דרייברים במוצר שלו??
לדעתי לא.
הדרייברים הללו מיוצרים במיוחד עבורם, והיצרן שהוא יצרן אירופי מוכר וותיק, מחזיק ביידע וניסיון צוות פיתוח ומעבדות מהטובות בעולם.
אז האם עדיין לדעתך זה חובה לייצר כל רכיב בעצמם.

להתווכח עם הצלחה זה כמו להשתין
נגד הרוח,וילסון הוא רמקול קצה ואולי
מספר שנים אחריו גם לא צמוד אליו,
אבל לקחת סלקטיבית קטעים
ולהוציא אותם מהקשרם זה לא טום לב,
בשום מקום לא טענתי נגד טיב החברה,
בתערוכה במינכן בשישה חדרים הציגו
ציוד אודיו עם וילסון אני לא מוכה עיורון,
מה שרציתי להעביר שחברה כל כך יוקרתית ולא מתפשרת לא מייצרת
דרייברים בעצמה, שזה די תמוה שחברות
פחות נחשבות מייצרות את הדרייברים
בעצמן עם חומרים ידועים רק להן,
ושוילסון משקיעה הרבה פרסום אלה
עובדות שאי אפשר להתווכח עליהן,
אני מקווה הבהרתי את עצמי די הצורך.
 

Balance

אוהב את התחום
הודעות
351
מעורבות
79
נקודות
28
להתווכח עם הצלחה זה כמו להשתין
נגד הרוח,וילסון הוא רמקול קצה ואולי
מספר שנים אחריו גם לא צמוד אליו,
אבל לקחת סלקטיבית קטעים
ולהוציא אותם מהקשרם זה לא טום לב,
בשום מקום לא טענתי נגד טיב החברה,
בתערוכה במינכן בשישה חדרים הציגו
ציוד אודיו עם וילסון אני לא מוכה עיורון,
מה שרציתי להעביר שחברה כל כך יוקרתית ולא מתפשרת לא מייצרת
דרייברים בעצמה, שזה די תמוה שחברות
פחות נחשבות מייצרות את הדרייברים
בעצמן עם חומרים ידועים רק להן,
ושוילסון משקיעה הרבה פרסום אלה
עובדות שאי אפשר להתווכח עליהן,
אני מקווה הבהרתי את עצמי די הצורך.

ומה יצא מכל המלל הזה??
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,931
מעורבות
2,678
נקודות
113
גורנישט
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
מה שרציתי להעביר שחברה כל כך יוקרתית ולא מתפשרת לא מייצרת
דרייברים בעצמה, שזה די תמוה שחברות
פחות נחשבות מייצרות את הדרייברים
בעצמן .
אני מקווה הבהרתי את עצמי די הצורך.

הבהרת גם הבהרת..
עכשיו הכל בהיר יותר מחיורון...:D

אבל מדוע תמוה הדבר בעיניך?
הרי כל יצרן שואף למקסם את עצמו א) מבחינת עלויות התפעול. ב) התמקדות בייחודיות הטכנית. ג)מחיר תחרותי לצרכן בסגמנט השוק...
החלטה לרכוש דרייברים שמיוצרים לפי מפרט מיצרן מוערך בתעשייה היא בין שאר הדברים, החלטה כלכלית ועסקית טהורה. זה לא בטוח שלייצר דרייברים בעצמם יקדם את החוסן הכלכלי של החברה במילימטר אחד, וכמו כן, לא בטוח שיגרע באיכות הטכנית של המוצר.
זה בערך כמו שיצרן מערכות מיזוג אוויר ייצר את המנועים החשמליים בעצמו, הוא אולי יכול, אך הרוב קונים אותם ממקורות חיצוניים.

שחברות פחות נחשבות מייצרות את הדרייברים בעצמן עם חומרים ידועים רק להן...

מה זה, ,חומרים ידועים רק להם"....
סלח לי, זה נשמע לי כמו "שמן נחשים"
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
הבהרת גם הבהרת..
עכשיו הכל בהיר יותר מחיורון...:D

אבל מדוע תמוה הדבר בעיניך?
הרי כל יצרן שואף למקסם את עצמו א) מבחינת עלויות התפעול. ב) התמקדות בייחודיות הטכנית. ג)מחיר תחרותי לצרכן בסגמנט השוק...
החלטה לרכוש דרייברים שמיוצרים לפי מפרט מיצרן מוערך בתעשייה היא בין שאר הדברים, החלטה כלכלית ועסקית טהורה. זה לא בטוח שלייצר דרייברים בעצמם יקדם את החוסן הכלכלי של החברה במילימטר אחד, וכמו כן, לא בטוח שיגרע באיכות הטכנית של המוצר.
זה בערך כמו שיצרן מערכות מיזוג אוויר ייצר את המנועים החשמליים בעצמו, הוא אולי יכול, אך הרוב קונים אותם ממקורות חיצוניים.



מה זה, ,חומרים ידועים רק להם"....
סלח לי, זה נשמע לי כמו "שמן נחשים"

כל יצרן שואב להטביע חותם יחודי לו,
במיוחד ביצירת אומנות כמו הרמקול,
לכן זה לא מפתיע שיש יצרנים מייצרים
דרייברים,נכון השקעה ראשונית גדולה
אך אם מצליחים לייצר דרייברים מעולים
משילוב חומרים ותהליך חדשני
יצא הפסדו בשכרו,
הממברנה בדרייבר צריכה להיות קשיחה
קלה ושיהיה לה damping גבוה,
בחומרים מרוכבים אפשר לייצר
ממברנה משני חומרים ותהליך טרמי
שגם קשיחה וקלה וגם damping לרעידות
מצוין,
ניקח את הממברנה קרמית אם היא
בנויה מחומר קרמי וחומר מלכד
היא מאוד קשיחה וקלה אבל
איזה damping פקטור יש לה מי יודע,
כל היצרנים רוצים להיות מספר 1
במציאות אף אחד לא יהיה גדול יותר
ממה שהוא נועד להיות;)
 
נערך לאחרונה ב:

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
ומה יצא מכל המלל הזה??

איזה ציפיות היו לך?
התאכזבת?
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
ניקח את הממברנה קרמית אם היא
בנויה מחומר קרמי וחומר מלכד
היא מעוד קשיחה וקלה אבל
איזה damping פקטור יש לה מי יודע,

הטכניקה, או טכנולוגיה הזו ידועה ומוכרת אפילו לי, לא סביר לי כלל להניח שליצרן רמקולי היי-אנד שמייצר גם את הדרייברים היא לא ידועה.
https://www.google.co.il/search?q=c...X&ved=0ahUKEwiProiI8KrPAhXM1hQKHSBADG8QsAQILQ

חוץ מזה, לייצרנים יש ב-10 שנים האחרונות ציוד מתקדם שמאפשר למדוד כל פרמטר בפעולה של הדרייבר באופן שלא היה אפשרי בעבר, כך שמי שאמור לדעת יודע.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,849
מעורבות
988
נקודות
113
הבהרת גם הבהרת..
עכשיו הכל בהיר יותר מחיורון...:D

אבל מדוע תמוה הדבר בעיניך?
הרי כל יצרן שואף למקסם את עצמו א) מבחינת עלויות התפעול. ב) התמקדות בייחודיות הטכנית. ג)מחיר תחרותי לצרכן בסגמנט השוק...
החלטה לרכוש דרייברים שמיוצרים לפי מפרט מיצרן מוערך בתעשייה היא בין שאר הדברים, החלטה כלכלית ועסקית טהורה. זה לא בטוח שלייצר דרייברים בעצמם יקדם את החוסן הכלכלי של החברה במילימטר אחד, וכמו כן, לא בטוח שיגרע באיכות הטכנית של המוצר.
זה בערך כמו שיצרן מערכות מיזוג אוויר ייצר את המנועים החשמליים בעצמו, הוא אולי יכול, אך הרוב קונים אותם ממקורות חיצוניים.



מה זה, ,חומרים ידועים רק להם"....
סלח לי, זה נשמע לי כמו "שמן נחשים"

כל יצרן שואב להטביע חותם יחודי לו,
במיוחד ביצירת אומנות כמו הרמקול,
לכן זה לא מפתיע שיש יצרנים מייצרים
דרייברים,נכון השקעה ראשונית גדולה
אך אם מצליחים לייצר דרייברים מעולים
משילוב חומרים ותהליך חדשני
יצא הפסדו בשכרו,
הממברנה בדרייבר צריכה להיות קשיחה
קלה ושיהיה לה damping גבוה,
בחומרים מרוכבים אפשר לייצר
ממברנה משני חומרים ותהליך טרמי
שגם קשיחה וקלה וגם damping לרעידות
מצוין,
ניקח את הממברנה קרמית אם היא
בנויה מחומר קרמי וחומר מלכד
היא מעוד קשיחה וקלה אבל
איזה damping פקטור יש לה מי יודע,
כל היצרנים רוצים להיות מספר 1
במציאות אף אחד לא יהיה גדול יותר
ממה שהוא נועד להיות;)

לא הבנתי איך ההתיחסות הזאת מתקשרת או מתייחסת לטיעונים של YB-7.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
הטכניקה, או טכנולוגיה הזו ידועה ומוכרת אפילו לי, לא סביר לי כלל להניח שליצרן רמקולי היי-אנד שמייצר גם את הדרייברים היא לא ידועה.
https://www.google.co.il/search?q=c...X&ved=0ahUKEwiProiI8KrPAhXM1hQKHSBADG8QsAQILQ

חוץ מזה, לייצרנים יש ב-10 שנים האחרונות ציוד מתקדם שמאפשר למדוד כל פרמטר בפעולה של הדרייבר באופן שלא היה אפשרי בעבר, כך שמי שאמור לדעת יודע.

אתה יכול למדוד את הפרמטרים
הקיימים,אין לזה קשר לידע איך
יוצרים את הפרמטרים הרצויים,
כשהרמקולים שלי יגיעו תוכל להתרשם.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור