וידיאו: מאחורי הקלעים של Focal?


shushu

חבר משקיען
הודעות
1,344
מעורבות
852
נקודות
113
בוודאי שיש בו בהירות. כמו בטויטר היהלום אצלי, צריך להרגיע אותו.
הכישרון הוא להוציא מהרמקולים הללו רוגע. מדובר במוצרים לא סלחניים, שברגע אפשר להפוך אותם לחריפים ומנסרים.

בחנתי עד היום אוטופיה אחד, שתי אלקטרות משני דורות, קורוס, קובלט ופרופייל (סידרה שהיתה מיותרת).
שניים מהם היו בעלי טויטר בריליום, הוא היה בהיר משמעותית מהטויטרים הפשוטים שלהם. נכון שקוף יותר, מדויק יותר, טבעי יותר. אבל בהיר יותר. משום מה זה בה בדרך כלל כחבילה.

כך גם עם רמקולים כמו שלי. בהירים שברגע שמרגיעים אותם, קשה מאוד למצוא להם תחרות.

ככל שעולים ברמת הרמקול כך הסלחנות שלו יורדת. לעיתים בהירות היא חלק מזה. במקרה של הפוקאל, הם בהירים מטבעם. ואני תמיד אעדיף את המשפחה הזו, הפתוחה, מאשר את הרמקולים ה״חמים״...

נמר, לקח לי שנתיים להבין את מה שכתבת על בשרי. בעצם הבנתי דיי מהר, אבל לקח שנתיים ליישם בפועל... האלקטרות הרגו אותי עד שהצלחתי להרגיע אותם (להרגיע באופן יחסי). הייתי טירון והחלפתי מקורוס לאלקטרה בלי לשמוע רק מפני שקראתי במגזין שהם טובים... שהגיעו קיללתי את הרגע, הם נשמעו זוועה עם האלקטרוניקה שהייתה לי אז. בתקציב שלי, רק הגברה קלאס A, והממיר לקסמן המעצבן, ההוא שמוקדש לו פה שרשור נפרד, הצליח להרגיע אותם. כרגע סבבה. מה שכן הסאונד פתוח אבל לא מאוד מלא. בשביל לקבל עוד מלאות בלי פגיעה ברזולוציה כנראה צריך לעלות עוד רמה באלקטרוניקה ממה שיש לי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
מעולה שושו. העיקר שאתה מבסוט.
אבל זה לא קשור לקלאס a או b. בשני המקרים יש גם מגברים מאוד בהירים או מאוד מאוזנים.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
בוודאי שיש בו בהירות. כמו בטויטר היהלום אצלי, צריך להרגיע אותו.
הכישרון הוא להוציא מהרמקולים הללו רוגע. מדובר במוצרים לא סלחניים, שברגע אפשר להפוך אותם לחריפים ומנסרים.

בחנתי עד היום אוטופיה אחד, שתי אלקטרות משני דורות, קורוס, קובלט ופרופייל (סידרה שהיתה מיותרת).
שניים מהם היו בעלי טויטר בריליום, הוא היה בהיר משמעותית מהטויטרים הפשוטים שלהם. נכון שקוף יותר, מדויק יותר, טבעי יותר. אבל בהיר יותר. משום מה זה בה בדרך כלל כחבילה.

כך גם עם רמקולים כמו שלי. בהירים שברגע שמרגיעים אותם, קשה מאוד למצוא להם תחרות.

ככל שעולים ברמת הרמקול כך הסלחנות שלו יורדת. לעיתים בהירות היא חלק מזה. במקרה של הפוקאל, הם בהירים מטבעם. ואני תמיד אעדיף את המשפחה הזו, הפתוחה, מאשר את הרמקולים ה״חמים״...

שמעתי עשרות פוקאלים מכל הדגמים, הבריליום הוא ללא ספק הכי פחות בהיר, ואם מטפלים בו נכון לא תשמע קמצוץ בהירות.

הגרסא העדכנית של הבריליום יותר גדולה (פיזית) + מגנט שונה מהגרסא הקודמת (זו שיש לי) לכן הטוויטר עצמו יכול להשמע בהיר- אבל הוא מפורט ופתוח יותר, וגם רגיש יותר, שסביר להניח שזה מה שהרגשת כשבחנת את הדיאבלו, לא רמקול סלחן בכלל..

* הרבה אנשים שעברו מהUTOPIA II ל UTOPIA III הנוכחי אומרים שפוקאל הלכו צעד קדימה עם הפירוט והפתיחות - ולאו דווקא לטובה. אני חושב שזה לא יכול להיות לשלילה, רוצים פחות פירוט? שימו כבל חצי סתום \ פרה מנורות טיפוסי או אפילו באפר מנורות שיאזן. אבל אם יש פחות מדיי פירוט - אי אפשר להוציא אותו בכוח אחרת זה בא על חשבון משהו אחר בצליל.

עדיין, זה הטוויטר המתכתי היחידי ששמעתי שמסוגל להעביר צליל אנושי וחם ומנגד להשמע מתכתי בצורה מדהימה כשיש צורך.

הטוויטר של הקורוס (אלומיניום-מגנזיום) פשוט סירב להוציא חום אנושי, טיטניום נמצא בפשרה שבין האלומיניום-מגנזיום לבין הבריליום, האמת - אחלה טוויטר לדעתי.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
נמר, לקח לי שנתיים להבין את מה שכתבת על בשרי. בעצם הבנתי דיי מהר, אבל לקח שנתיים ליישם בפועל... האלקטרות הרגו אותי עד שהצלחתי להרגיע אותם (להרגיע באופן יחסי). הייתי טירון והחלפתי מקורוס לאלקטרה בלי לשמוע רק מפני שקראתי במגזין שהם טובים... שהגיעו קיללתי את הרגע, הם נשמעו זוועה עם האלקטרוניקה שהייתה לי אז. בתקציב שלי, רק הגברה קלאס A, והממיר לקסמן המעצבן, ההוא שמוקדש לו פה שרשור נפרד, הצליח להרגיע אותם. כרגע סבבה. מה שכן הסאונד פתוח אבל לא מאוד מלא. בשביל לקבל עוד מלאות בלי פגיעה ברזולוציה כנראה צריך לעלות עוד רמה באלקטרוניקה ממה שיש לי.

לדעתי, מזמן היית צריך להחליף רמקולים... אני לא הייתי קונה נמר בשביל לנסות לביית אותו. אולי אני פשוט לא בחור של נמרים, יש גם אריות, כלבים, לוויתנים וכד'....
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
איך קשור הטוויטר לקול האנושי?
לדעתי הקול האנושי לא נמתא דרים שהטוויטר עובד,
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
שמעתי עשרות פוקאלים מכל הדגמים, הבריליום הוא ללא ספק הכי פחות בהיר, ואם מטפלים בו נכון לא תשמע קמצוץ בהירות.

הגרסא העדכנית של הבריליום יותר גדולה (פיזית) + מגנט שונה מהגרסא הקודמת (זו שיש לי) לכן הטוויטר עצמו יכול להשמע בהיר- אבל הוא מפורט ופתוח יותר, וגם רגיש יותר, שסביר להניח שזה מה שהרגשת כשבחנת את הדיאבלו, לא רמקול סלחן בכלל..

* הרבה אנשים שעברו מהUTOPIA II ל UTOPIA III הנוכחי אומרים שפוקאל הלכו צעד קדימה עם הפירוט והפתיחות - ולאו דווקא לטובה. אני חושב שזה לא יכול להיות לשלילה, רוצים פחות פירוט? שימו כבל חצי סתום \ פרה מנורות טיפוסי או אפילו באפר מנורות שיאזן. אבל אם יש פחות מדיי פירוט - אי אפשר להוציא אותו בכוח אחרת זה בא על חשבון משהו אחר בצליל.

עדיין, זה הטוויטר המתכתי היחידי ששמעתי שמסוגל להעביר צליל אנושי וחם ומנגד להשמע מתכתי בצורה מדהימה כשיש צורך.

הטוויטר של הקורוס (אלומיניום-מגנזיום) פשוט סירב להוציא חום אנושי, טיטניום נמצא בפשרה שבין האלומיניום-מגנזיום לבין הבריליום, האמת - אחלה טוויטר לדעתי.

ראשית עניין הבהירות והבריליום (כמו היהלום) הם בגדר אקסיומה. גם חוסר סלחניות בשני אלה הם בגדר אסיומה. הבריליום של האוטופיה והאלקטרה בהיר משמעותית מהגרסאות ללא הבריליום. איך אני יודע? כי בדקתי.

הדיאבלו הוא לא רמקול בהיר - הוא חריף. זה לא רק בטויטר אם כי במיד עצמו. עוד לפני שהטויטר בתמונה. ולהתמודד או להכיר רמקולים שאינם סלחנים זה משהו שאני חי איתו שנים (קרמי קודם וקרמי + טויטר יהלום עכשיו).

אף אחד לא רוצה פחות פירוט ואין קשר בין פירוט לבהירות. על מנת להרגיע רמקול יש לבחור לו רכיבים שמרגיעים אך לא מורידים בפרטים וברזולוציה. ההמלצה לרכוש כבל חצי סתום היא המלצה לא טובה. צריך לקנות כבל מפורט, אוורירי ואיכותי אך מאוזן. כך גם עם האלקטרוניקה.

נכון. לא ניתן להוציא פרטים מרמקול לא מפורט. לא יעזור כבל, לא אלקטרוניקה ולא כלום. אין יש מאין. ולכן ההעדפה האישית שלי היא קודם כל ביצועים שסוחטים מקסימום מידע מהמקור ואחר כך נתמודד עם האיזון בגבוהים.

נקודה אחרונה.
הבריליום. כמו כל הטויטרים המשובחים, אינם חמים מיסודם. הם נטרלים לחלוטין. מה שמוקלט זה מה שאמור לצאת ומה שמחובר אליהם אותו הם יבטאו - לטוב ולרע.

לגבי הקול האנושי.
הוא נמצא שם רק בקצוות. המיד אחראי עליו ברובו המוחלט.
שנית, מזה ״חום אנושי״. האם קול אנושי הוא ״חם״? ומה עם אוזי אוזבורן? גם אותו הוא מוציא ״חם״?
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
הנה עוד דוגמא להבנת מערכת בהירה כמערכת מפורטת.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,344
מעורבות
852
נקודות
113
לדעתי, מזמן היית צריך להחליף רמקולים... אני לא הייתי קונה נמר בשביל לנסות לביית אותו. אולי אני פשוט לא בחור של נמרים, יש גם אריות, כלבים, לוויתנים וכד'....

ממש לא. מת על הרמקול הזה. כרגע יש אלק' משובחת שדוחפת אותו, ועדיין מרגיש שאפשר להוציא ממנו עוד.
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,587
מעורבות
237
נקודות
63
לגבי הקול האנושי.
הוא נמצא שם רק בקצוות. המיד אחראי עליו ברובו המוחלט.
יצא המרצע מן השק לגבי המיד של פוקאל
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
תקן אותי אם אני טועה, אבל הקצוות האלו הם בדיוק מה שהופכות צליל ב"טמפרטורה".
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
תקן אותי אם אני טועה, אבל הקצוות האלו הם בדיוק מה שהופכות צליל ב"טמפרטורה".

אתה טועה.
הקצוות הן קצוות. לצליל אין ״טמפרטורה״.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
יש צליל מאוזן ולא מאוזן.
יש מוצרים חמים ובהירים בו זמנית. זו לא ״טמפרטורה״ אם כי ״טמפרטורות״.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
הבריליום הוא חומר נהדר לטווטרים . הוא מעולה וטוויטרים מתכתיים הם מעולים. אני חיי עם שתי זוגות רמקולים עם טווטרים מאלומניום.
היו לי רמקולים עם טוויטר מאלומיניום -מגנזיום, היא גם טיטניום.

הטוויטר החושפני ביותר ששמעתי הוא בכלל קרמי (הגריפון) והפלזמה .

העניין הוא שלדבר עם טוויטר בלבד זה פשוט בלתי אפשרי. מכיוון שמדובר ברמקול ומערכת.
השאלה היא איך טוויטר X משתלב ברמקול, ולמשל איך נשמע הרמקול כולו עם טוויטרים אחרים (דוגמא של B&W).

איך אנחנו מכניסים לנושא טוויטר ריבון? טוויטר AMT? טווטרים מבד, או מחומרים מרוכבים אחרים?

לכן, להחליט שכל הרמקול קם ונופל על הטוויטר זו בעיה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
אוי נו באמת.
הבנתי אותך, סופשבוע טוב שיהיה

מה הבנת?
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
היו לי רמקולים עם טוויטר מאלומיניום -מגנזיום, היא גם טיטניום.

הטוויטר החושפני ביותר ששמעתי הוא בכלל קרמי (הגריפון) והפלזמה .

העניין הוא שלדבר עם טוויטר בלבד זה פשוט בלתי אפשרי. מכיוון שמדובר ברמקול ומערכת.
השאלה היא איך טוויטר X משתלב ברמקול, ולמשל איך נשמע הרמקול כולו עם טוויטרים אחרים (דוגמא של B&W).

איך אנחנו מכניסים לנושא טוויטר ריבון? טוויטר AMT? טווטרים מבד, או מחומרים מרוכבים אחרים?

לכן, להחליט שכל הרמקול קם ונופל על הטוויטר זו בעיה.

רמקול יכול גם לקום וליפול על בס,שזהו אלמנט הכי פרובלמטי ברוב הרמקולים,
זה שמוסיפים לו משענת קנה רצוץ בצורת סאב, זה מתאים אולי לקולנוע ביתי.
לדעתי לא ניתן לרפא טוויטר שמטריד כי זו תכונה דטרמיניסטית ,
כשהקצוות בעיתיים אי אפשר לחיות עם זה
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
כי זו תכונה דטרמיניסטית ,
מילים כבדות
שום חברה רצינית (לא אילו שקונים בשקם אלקטריק) לא מייצרת רמקול עם טוויטר מציק.
בדרך כלל זה האלקטרוניקה, הכבלים והאקוסטיקה שמציקים.
וזה לא דטרמיניסטי.
מעניין אם תוכל לנקוב ברמקול שהטוויטר של מציק עם כל אלקטרוניקה ועם כל אקוסטיקה.
ד"א, לדעתי מה שבעיקר מציק זה מה שנקרא ה"מיד היי" שבכלל לא קשור לטוויטר.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
מילים כבדות
שום חברה רצינית (לא אילו שקונים בשקם אלקטריק) לא מייצרת רמקול עם טוויטר מציק.
בדרך כלל זה האלקטרוניקה, הכבלים והאקוסטיקה שמציקים.
וזה לא דטרמיניסטי.
מעניין אם תוכל לנקוב ברמקול שהטוויטר של מציק עם כל אלקטרוניקה ועם כל אקוסטיקה.
ד"א, לדעתי מה שבעיקר מציק זה מה שנקרא ה"מיד היי" שבכלל לא קשור לטוויטר.

תראה,עם צריך להתאים את התחת לכסא מסוים למה לקנות את הכסא הזה,
ומדוע לבנות מערכת סביב רמקול עם טוויטר רגיש או בס רפה,ולהכנס לריקוד
Marry go around.
ברמקול אקסטרימה ברור שהכל תלוי האלקטרוניקה, אז כמה נהנו מהרמקול הזה ?
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור