1. אם אתה לא מוצא חשבונית תפנה לחנות שתמצא לפי תאריך קניה וכו'. לא צריך תעודת אחריות עד כמה שאני יודע.
2. סביר שהאחריות היא של יבואן של אודיו ולא של חברה כללית. החנות תפנה אותך אליהם.
3. כמה זמן עבר? לא סביר שיזכו אותך בכסף, אבל הם אחראים לתקן.
4. הבעיה העיקרית היא להראות שיש בעיה. תנגן מוזיקה ותקרב אוזן לטוויטר, אתה לא שומע משם את המצילות של התופים ואת ה טְס טְס של הדיבור? אז הבעיה ברורה וכאמור תפנה לחנות/יבואן. אם הטוויטר עובד, תנסה למצוא מצב שמשתחזר בקלות בו הבעיה הכי ברורה.
תודה על התגובה, השאלה איך אני אמור להראות בעיה? כלומר זה משהו שיחייבו אותי לעשות בפועל? נשמע לי כאב ראש גדול..
שמתי שוב שיר שאמור להיות בו המון "טיס" מכיוון הטוויטר,מה אגיד לך? זוועה.
הקול שוב פעם לא יוצא החוצה ונשמע שכאילו הבס מתפקד כמו טוויטר בעצמו.. קול זוועתי של "הוום" כמעט בכל תדר.. אני יכול להשבע ששמעתי יומיים באופן תקין לחלוטין.
קראתי לזה "הטוויטר הפך להיות צלול יותר" כשכעת אני מבין שהוא כלל לא תפקד כנראה לפני כן..
אם הבעיה לא הייתה קיימת במשך יומיים מאז ששחיקתי עם הכבלים,
יתכן שזה לא בעיה ברמקול עצמו אלא בחיבורים? אולי אנסה לחבר עם בננות? אשמח להסבר איך עושים את זה. במקביל אנסה למצוא קבלת קנייה .