-אני שוקל ללכת על כבל KIMBER 12TC משהו לא הולך טוב עם VDH cs122 עם קאבס
הכבלים נותנים את האחוזים הבודדים הנוספים, אם יש בעיה באחד מהרכיבים המרכזים בסט אפ שום כבל לא יעזור.
-אני שוקל ללכת על כבל KIMBER 12TC משהו לא הולך טוב עם VDH cs122 עם קאבס
ודבר נוסף רק אתמול קיבלתי מישהו שיפתח לי תקופסאות של הרמקולים וחיברתי והתוצאה לא הכי טובה
כי צריך לשפר תציוד אני מחובר דרך מחשב וכאן הבעיה
לגבי הרצה -לא רואה לאן אפשר להתקדם עם הסאונד הזה
הכבלים נותנים את האחוזים הבודדים הנוספים, אם יש בעיה באחד מהרכיבים המרכזים בסט אפ שום כבל לא יעזור.
לתחביב הזה יש תכלית ושמו "התחנה הסופית"
לא כולם מגיעים לשם בקלות גם לא בעלי המערכות הכבדות, ולכן תצטייד בהרבה סבלנות ובממון
עמ לייעל ולהוזיל את התהליך אתה צריך לבנות טרק (rout) שיורכב מהמון תחנות ביניים
כל מי שהגיב לך היה תמים דעה שאין לך מה לחפש את הבעיה בכבלים
כמעט כולם גם הצביעו על בעיה אקוסטית וגם על העמדה לא נכונה, בפרט אחרי ששלחת תמונה
כבר כעת נראה שחלק מהבעיה קלה לפתרון, ובכך סמן לעצמך את התחנה הראשונה שעליך לעשות
1.קדם את הרמקולים מטר קדימה, שים שטיח עבה ווילון על החלון ותמתין לפחות 200 שעות
להרצת הרמקולים שחבל ואין לך מושג כמה שזה חשוב.
2.לא התרצית? עבור לתחנה הבאה - צפה את הקירות הצדדיים לצד הרמקולים בפאנלים אקוסטים והחלף דאק, למזלך הם (הדאקים) לא יקרים באופן יחסי
והאיון שהזכרת הוא דאק מצויין עם נטיה לחמימות ומוזיקליות
3.עדיין לא מרוצה? תחליף מגבר. ברמקולים ובכבלים לא הייתי נוגע כמעט עד לסיום המסע ואם בכלל
אתה תחליט היכן לעצור על פי מידת שביעות רצונך ובעומק כיסך.
ככה בנוי התחביב המטורף שלנו, שאין בו שמץ של הגיון אבל טונות של הנאה
מה הכוונה לצפה את הקירות לצד הרמקולים בצד שמאל סבבה הבנתי מה אתה מתכוון אבל ברמקול ימין אין צד ,אין קיר הכוונה
אם תקדם הרמקולים אני מניח שיפתח יותר מקום
נוהגים לסגור את חיבור הקירות מאחורי הרמקולים עם לוחות כך שתיווצר במבט על תצורת משולש
פינות כפי שנאמר הן רעה חולה וההחזרים מהן מייצרים עיוותים והדהודים.
נראה לי שאתה יורה לכל הכיוונים, וכבר מדבר על החלפת מגבר (הפאס אגב מעולה)
אם תירצה ללמוד יותר בנושא אקוסטיקה אז יש כאן חברה דיי רציניים בנושא
לדוגמא, מתנוש, רוזי 1, איטלי ועוד.....
אפשרות שניה לבקש "רום קורקשן" מאחד החברים
והשלישית להזמין את יואב שדמה למדידות.
בעיניי זה שגוי להכנס לשם בשלב כה מוקדם, תתחיל מהבסיס ותתקדם לאט
הבעיה כמובן היא המקור,המקור הוא מאוד בהיר ומפורט הCAMREDGIE DAC 100 מאוד פשוט
הרמקול הזה צריך הגברה חמה PASS LABS כפואר ודאק מנורות יתן את התוצאה הכי טובה
דבר ראשון סבלנות,
הרצה של רמקול יכולה להימשך מספר שבועות.
גורם נוסף שיוצר בהירות לא נעימה הוא איכות החשמל שאתה מספק למגבר, ממיר, והמחשב, אם אתה עובד עם מפצל חשמל זול ומתחבר עם מכשירים נוספים הבהירות תעלה, צריך להשקיע בנושא.
הבעיה כמובן היא המקור,המקור הוא מאוד בהיר ומפורט הCAMREDGIE DAC 100 מאוד פשוט
הרמקול הזה צריך הגברה חמה PASS LABS כפואר ודאק מנורות יתן את התוצאה הכי טובה
כמובן שזו עשויה להיות בעיה. אבל הפתרון שאתה מחפש הוא פתרון בעייתי. לא משום שהוא לא נכון, הוא פשוט לא נכון במקרה הזה.
ראיתי את העמדת הציוד שלך בחדר. היא בעייתית מאוד. ראשית השולחן בין הרמקולים מפריע מאוד לרמקול ״להתפתח״. חלק מהעניין של במה, תמונת סטריאו וכאלה הם אוויר בין הרמקולים. זה לא תמיד מתאפשר אבל במקרה שלך זו הפרעה קיצונית. זה כמו לנסות להדליק סיגריה עם גפרור במהלך המקלחת.
הרמקול הזה (כמו צרפתים אחרים) הוא פתוח באופיו ויש שיטענו בהיר. אני יכול להמר שהמיקום ומרחק ההאזנה שלך (קרוב במיוחד) תורם מאוד לחסרונות הללו. אי לכך, המלצתי היא רדיקלית יותר - תחליף רמקולים. לא בגלל שהם לא טובים אם כי בגלל שהתנאים שאתה נותן להם אינם מאפשרים להם להיות טובים.
משל
אדם אחד רצה מכונית ספורט נמוכה ומהירה, עם צמיגי כביש בחתך נמוך אבל מה לעשות, הוא גר באוסטרליה בחווה כשאין כביש גישה לביתו אם כי רק שטח סלעי וחולי. עמדו בפניו שתי אופציות. לרכוש רכב פנאי ספורטיבי (פורשה קאין למשל) או לחנות את הרכב בחניון רחוק שממנו יציאה לכביש נהיגה.
נמשל
החלף לרמקול מתאים או שתעביר את המערכת למקום אחר.
אתה יכול לקבל כאן המון המלצות אקוסטיות. הבעיה היא שאף אחד כאן לא באמת יכול לפתור לך את הבעיה מרחוק וקשה גם לפתור לך את הבעיה מקרוב. הסיבה לכך היא שאקוסטיקה דורשת ידע, לומדים את זה. ישנן את ההצעות הסטנדרטיות (שטיח, וילון, מערכת ישיבה עבה מבד, תמונות קנבס וכ״ו) אבל שוב, המיקומים הללו, מרחק הישיבה ביחס לצרכים ולביצועים שאתה מבקש הם המכשול האמיתי. לא במגבר תמצא מזור.
בדיוק מה שאמרתי,
לכלוך ברשת החשמל ולכלוך שמייצרים מכשירים שונים גורמת לצליל בהיר. אתה יכול לחבר את המערכת דרך מספר מפצלים ותוסיף מכשירים נוספים ותקבל עליה בבהירות בנוסף לפגיעה בפרמטרים נוספים.
אתה צודק שטיפול בחשמל הוא עסק יקר, אבל הרמקול המדובר הוא לא בדיוק זול. בתור התחלה אפשר להשקיע בשקע יעודי (דופלקס), וממנו להוציא כבלים למגבר ולממיר.
שקעים לא יעזרו כאן. גם לא כבלים ודאמפרים. הם אולי יכהו את הבעיה במעט אבל דרמה אמיתית לא תהיה.
מרחק ההאזנה, המפתח בניהם, עצם העובדה שרמקול אחד לכוד בפינה מה שמגביר אותו בכמה דציבל לא מבוטלים. רק אקוסטיקה על ידי יועץ מקצועי ומיומן וכמובן הציוד לאחר מכן (ספוג, דפיוזר וכ״ו) ולבסוף בכל זאת לא יהיה מנוס מלהחליף את הרמקול במידה והבחור הנחמד נישאר במיקומים הללו עם האביזרים הללו.
הרמקול הזה (כמו צרפתים אחרים) הוא פתוח באופיו ויש שיטענו בהיר.
כמובן שזו עשויה להיות בעיה. אבל הפתרון שאתה מחפש הוא פתרון בעייתי. לא משום שהוא לא נכון, הוא פשוט לא נכון במקרה הזה.
ראיתי את העמדת הציוד שלך בחדר. היא בעייתית מאוד. ראשית השולחן בין הרמקולים מפריע מאוד לרמקול ״להתפתח״. חלק מהעניין של במה, תמונת סטריאו וכאלה הם אוויר בין הרמקולים. זה לא תמיד מתאפשר אבל במקרה שלך זו הפרעה קיצונית. זה כמו לנסות להדליק סיגריה עם גפרור במהלך המקלחת.
הרמקול הזה (כמו צרפתים אחרים) הוא פתוח באופיו ויש שיטענו בהיר. אני יכול להמר שהמיקום ומרחק ההאזנה שלך (קרוב במיוחד) תורם מאוד לחסרונות הללו. אי לכך, המלצתי היא רדיקלית יותר - תחליף רמקולים. לא בגלל שהם לא טובים אם כי בגלל שהתנאים שאתה נותן להם אינם מאפשרים להם להיות טובים.
משל
אדם אחד רצה מכונית ספורט נמוכה ומהירה, עם צמיגי כביש בחתך נמוך אבל מה לעשות, הוא גר באוסטרליה בחווה כשאין כביש גישה לביתו אם כי רק שטח סלעי וחולי. עמדו בפניו שתי אופציות. לרכוש רכב פנאי ספורטיבי (פורשה קאין למשל) או לחנות את הרכב בחניון רחוק שממנו יציאה לכביש נהיגה.
נמשל
החלף לרמקול מתאים או שתעביר את המערכת למקום אחר.
אתה יכול לקבל כאן המון המלצות אקוסטיות. הבעיה היא שאף אחד כאן לא באמת יכול לפתור לך את הבעיה מרחוק וקשה גם לפתור לך את הבעיה מקרוב. הסיבה לכך היא שאקוסטיקה דורשת ידע, לומדים את זה. ישנן את ההצעות הסטנדרטיות (שטיח, וילון, מערכת ישיבה עבה מבד, תמונות קנבס וכ״ו) אבל שוב, המיקומים הללו, מרחק הישיבה ביחס לצרכים ולביצועים שאתה מבקש הם המכשול האמיתי. לא במגבר תמצא מזור.