yanivgo3535
חבר מתחיל
- הודעות
- 2
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 1
השאלה שלי בעצם מתחלקת ל-2, מובן אחד הטכני והשני יותר מבחינת ההתנהלות מול החברה ממנה קניתי.
מדובר בטלוויזיה חדשה של שיאומי.
ממש מיד אחרי החיבור וההפעלה (שאני ביצעתי) שמתי לב שיש כתם שחור קטן שמופיע די במרכז המסך, מכיוון שהוא כהה רואים אותו די בבירור בעיקר על רקע בהיר (מצורפת תמונה). אז השאלה הראשונה היא אם יש למישהו מושג מה זה. כבר היו לי בעבר כתמים בהירים שנגרמו מבלאי של הנורות led או משהו כזה, אבל זה נראה אחרת וגם המוצר חדש לגמרי.
אז התשובה המובנת מאליה היא למה אני לא ישר מתקשר לספק ומחזיר להם את המוצר או מבקש שיתקנו? זה מביא אותי לחלק השני של השאלה/התייעצות:
כשקניתי את המוצר, הספק שלח מייל וכתב בו- ״חובה להסריט את פתיחת הקרטון. כל חריגה ו/או נזק שייגרם למכשיר באחריות המשתמש בלבד״. לצערי לא עשיתי את זה, בין היתר כי השליח זרק לי משהו על זה שאני פשוט אתקין את זה ישר וזהו (טעות שלי שהקשבתי לו בדיעבד). אני מודה גם שזה פעם ראשונה שאני נתקל בהוראה כזאת, האם זה מחייב מבחינה משפטית/ מבחינת האחריות? נשמע לי קצת תמוה, לפני שהיו מצלמות לכל אחד בטלפון אז לא היה דבר כזה אחריות? אני מתלבט איך להתנהל מול החברה לפני שאני פונה אליהם מכיוון שלא עשיתי סרטון כזה. חשוב לציין אגב שבזמן שהתקנתי את הטלוויזיה לא קרה לה שום דבר שאני יכול לחשוב עליו שהיה גורם לאיזה נזק- לא נפילה, לא לחצתי על המסך או משהו כזה....
תודה מראש לעונים!
מדובר בטלוויזיה חדשה של שיאומי.
ממש מיד אחרי החיבור וההפעלה (שאני ביצעתי) שמתי לב שיש כתם שחור קטן שמופיע די במרכז המסך, מכיוון שהוא כהה רואים אותו די בבירור בעיקר על רקע בהיר (מצורפת תמונה). אז השאלה הראשונה היא אם יש למישהו מושג מה זה. כבר היו לי בעבר כתמים בהירים שנגרמו מבלאי של הנורות led או משהו כזה, אבל זה נראה אחרת וגם המוצר חדש לגמרי.
אז התשובה המובנת מאליה היא למה אני לא ישר מתקשר לספק ומחזיר להם את המוצר או מבקש שיתקנו? זה מביא אותי לחלק השני של השאלה/התייעצות:
כשקניתי את המוצר, הספק שלח מייל וכתב בו- ״חובה להסריט את פתיחת הקרטון. כל חריגה ו/או נזק שייגרם למכשיר באחריות המשתמש בלבד״. לצערי לא עשיתי את זה, בין היתר כי השליח זרק לי משהו על זה שאני פשוט אתקין את זה ישר וזהו (טעות שלי שהקשבתי לו בדיעבד). אני מודה גם שזה פעם ראשונה שאני נתקל בהוראה כזאת, האם זה מחייב מבחינה משפטית/ מבחינת האחריות? נשמע לי קצת תמוה, לפני שהיו מצלמות לכל אחד בטלפון אז לא היה דבר כזה אחריות? אני מתלבט איך להתנהל מול החברה לפני שאני פונה אליהם מכיוון שלא עשיתי סרטון כזה. חשוב לציין אגב שבזמן שהתקנתי את הטלוויזיה לא קרה לה שום דבר שאני יכול לחשוב עליו שהיה גורם לאיזה נזק- לא נפילה, לא לחצתי על המסך או משהו כזה....
תודה מראש לעונים!