שלא תעז למכור אותו. יש שם יחידת SKAANING נדירה באיכותה. הדרייבר הזה אמנם רעב אבל מדהים כאשר מקבל את הזרם הנכוןהיי תומר,
אני מעדיף את electa amatur 1 4000$,
פרנקו סרבלין השקיע את נשמתו ברמקול הזה, הוא עולה על גואנרי בעיניי בבס ובכלל ביצועים וגם בדרייברים, הם אצלי כזוג נוסף ולא חושב למכור אותם עד הסוף המר.
היי רונן,שלא תעז למכור אותו. יש שם יחידת SKAANING נדירה באיכותה. הדרייבר הזה אמנם רעב אבל מדהים כאשר מקבל את הזרם הנכון
היה אצלי זוג על ( AMATOR אגב, לא AMATUR ) מעמדי עץ ואבן של החברה, עבר בעזרת פורצים לרשות הפלשתינית. רמקול מאוד מרשים, גם במראה, גם בסאונד, בהחלט כך, אבל לא הייתי מארגן לו סופרלטיבים מהסוג דנן. זוג אנסאמבל רפרנס שהפורצים ימ"ש התעצלו להוריד במדרגות מהקומה השניה, או ריחמו והחליטו שלא יפה להשאיר אותי בלי אודיו, נשמעו אז וגם היום, לפחות לאוזני, טוב יותר, או אם לדייק, נכון יותר.היי תומר,
אני מעדיף את electa amatur 1 4000$,
פרנקו סרבלין השקיע את נשמתו ברמקול הזה, הוא עולה על גואנרי בעיניי בבס ובכלל ביצועים וגם בדרייברים, הם אצלי כזוג נוסף ולא חושב למכור אותם עד הסוף המר.
צר לי על כך שגנבו ממך. אכן הסונוסים הישנים לפני האלקטה אמטור 2 דרשו הגברות חזקות ואיכותיות(בערך 83DB נצילות) אך כשקיבלו אותן קשה להתחרות.היה אצלי זוג על ( AMATOR אגב, לא AMATUR ) מעמדי עץ ואבן של החברה, עבר בעזרת פורצים לרשות הפלשתינית. רמקול מאוד מרשים, גם במראה, גם בסאונד, בהחלט כך, אבל לא הייתי מארגן לו סופרלטיבים מהסוג דנן. זוג אנסאמבל רפרנס שהפורצים ימ"ש התעצלו להוריד במדרגות מהקומה השניה, או ריחמו והחליטו שלא יפה להשאיר אותי בלי אודיו, נשמעו אז וגם היום, לפחות לאוזני, טוב יותר, או אם לדייק, נכון יותר.
היי רועי,היה אצלי זוג על ( AMATOR אגב, לא AMATUR ) מעמדי עץ ואבן של החברה, עבר בעזרת פורצים לרשות הפלשתינית. רמקול מאוד מרשים, גם במראה, גם בסאונד, בהחלט כך, אבל לא הייתי מארגן לו סופרלטיבים מהסוג דנן. זוג אנסאמבל רפרנס שהפורצים ימ"ש התעצלו להוריד במדרגות מהקומה השניה, או ריחמו והחליטו שלא יפה להשאיר אותי בלי אודיו, נשמעו אז וגם היום, לפחות לאוזני, טוב יותר, או אם לדייק, נכון יותר.
רועי,"נכון" בהקשר הזה הוא כמובן מינוח יחסי, והרפרנס לעניין זה היא אוזני הפרטית. האמאטור שלי עבדו עם הגברות שהתאימו להם לדעתי, אחרי לא מעט נסיונות השילוב המוצלח יותר היה עם קלאסיק 60 של AR ופרה של CJ, לא זוכר כרגע את המודל אולי פרמייר 11 אולי 12, לא בטוח. וכן הוא נשמע יופי, מאוד מוסיקלי, אבל בהשוואה לאנסאמבל, מעט נפוח מדי, מעט צבוע מדי. שוב, האוזן שלי, לא בטוח שאני יכול להוות אמת מידה למישהו.
רונן אתה צודק ל exstrima היה הדרייבר שונה.יוסי, הדרייברים של האלקטה אמטור לא זהים לאקסטרימה. באלקטה והאלקטה אמטור 1 יש יחידה מאותה סידרה של סקאנינג שלימים הפכה להיות אודיו טכנולוג'י-הם טוענים 6". זה יותר גדול מזה היא אקוויולנטית ליחידות 7" מבחינת שטח הממברנה.
באקסטרימה יש יחידת 8". אני מדבר על הדגם של תחילת שנות ה-90'. לגבי ההספקים של המגברים אתה צודק. 100W מנורות וטרנזיסטור 200W לפחות בכדי לפתוח אותן. באקסטרימה יש את בעיית הנגד הספק הטורי ששם אתה צריך 400W בכדי שהוא יעשה טובה ויזוז