טרמינל == נקודת קצה.בוקר טוב!
שאלה: מה זה "לבדוק מתח על הטרמינלים"?
הענין הוא אחר לדעתי, עזוב אמצע, סביר להניח שרובם של הקדמים לא ישבו נכון עם המגבר הספציפי.ומה שישב טוב לאוזנך יהיה הפוך (כניראה) לאחר,זה מאידך . וכל זה לא אומר שהשאר פחות טובים לאלק אחרת. בקיצור שישו ושימחו בשמחת תורה...מעבר למפגש החברתי, שבטוח יהיה נעים,
ומעבר לחוויה המעניינת של השוואת מכשירים,
אני אומר:
אם אני יושב בחדר, בנקודה כלשהי וממש לא משנה היכן, ובאופן סיסטמתי מכשיר אחד נשמע לי כל הזמן נכון ומהנה יותר אז -
עם כל הכבוד לסוויט ספוט ול 30% שלא ברור לי מהיכן הגיעו לדיון הזה מבחינתי מכשיר אחד מנצח.
לא צריך לפחד לקרוא לילד בשמו: זה אחולשלוקי מבחן, ומבחינתי הוא אמין ונכון יותר מכל מבחן "מדעי" עליו נרמז כאן.
בסלון הביתי רובינו לא שומעים עם מד spl או בתנאי מעבדה. אנחנו שומעים בדיוק כמו שתשמעו אצל שניצל וכמו שהייתם שומעים בחנות או בסלון שלכם. זה המבחן היחיד הנכון והוא הקובע.
אל תדאג עמיר ,מומחה לדברים הללו ,כל מי שעשה פעם ביאמפינג חייב לדעת הדברים הללו!טרמינל == נקודת קצה.
טרמינלים של הרמקולים == הקונקטורים של הרמקולים שאליהם מחברים את כבלי הרמקול.
הרעיון הוא להשתמש ב-Test CD שנותן "רעש לבן" (שמכיל אותה אנרגיה בכל התדירויות), ולמדוד את מתח זרם החילופין בטרמינלים האמורים.
התהליך הוא כדלקמן:
- מחברים את הפרה הראשון למערכת
- משמיעים את קטעי הבדיקה ומחליטים מה העווצמה שבה רוצים להאזין להם
- משמיעים את ה-Test CD, מודדים את המתח האמור.ורושמים אותו בצד
- מאזינים לפרה הראשון עם קטעי הבדיקה בלי לשות את הווליום
- מפרקים את הפרה שכבר נבדק
- מחברים את הפרה הבא
- משמיעים את ה-Test CD, ומגבירים/מחלישים את העוצמה עד שהמתח שמתקבל על הטרמינלים שווה למה שרשמנו קודם
- מאזינים לפרה הנוכחי עם קטעי הבדיקה בלי לשות את הווליום
- אם יש עוד פרה לבדוק, חוזרים לשלב 5
בכל מקרה כדאי לחוזר ולבדוק שוב את הראשון, כי בהתחלה מתייחסים אליו רק כעוגן להשוואה, וכדאי לבדוק שוב אחרי שמתאפסים על מה שבודקים
מקווה שיותר ברור...
עמיר
שתהייה לי אפשרות לדאוג ושאוותר עליה סתם ככה? לא בא בחשבון אצל אף אחד עם אמא פולניה, גם כשהיא כבר ז"ל.אל תדאג עמיר ,מומחה לדברים הללו ,כל מי שעשה פעם ביאמפינג חייב לדעת הדברים הללו!
ואז לשמוע משפטים כמו בארוע של הנגנים ששמעתי ממיקי מירושליים אומר ברוב רגש בקולי קולות לבנו עדיאל "אם ניים היו יודעים שזה הצליל של מערכות כאלו היתה מעלה מחירים " ,אתה מבין ,הבן אדם אורח אצלי וצורח את זה בקולי קולות ,ומיקי איננו היחידי שישמח להשוות את הפלא שלו לזועה של שניצל
הבעיה של אלדר היא לא רק בכמות העיוותים שהוא מכניס אלא המשפטים שנשלפים מזיכרון שאינו יעיל במיוחד. נתקלנו בזה כבר בעבר.
ראשית כל, לעובדות.
1. אני לא יודע מה הוא אותו "מפגש נגנים" כיוון שלא אני ולא אבי (להלן: מיקי) נכחנו בו, אלא למפגש #1 של האגודה הישראלית לאודיו.
2. לאחר האזנה קצרה לדיסק שהבאתי מהבית - הסימפוניה השניה של מאהלר, לחשתי לאבי שעם תוצאה כזו ניים יכולים להרשות לעצמם להעלות מחירים.
3. אבי, שאינו אדם ביישן במיוחד ואשר אומר כל אשר על ליבו (בניגוד להרבה אחרים שמעדיפים לפרגן גם אם לא נשמע טוב) זרק לאלדר את המשפט הזה, כקוריוז, בשיחה די מרוחקת מאיזור ההמולה (במטבח כמדומני) וכמובן שלא "צרח בקולי קולות".
כמובן שכל מטרת המשפט הייתה להבהיר לאלדר שאנחנו לא מרוצים ממה ששמענו ושלדעתנו אצלנו אנחנו מקבלים עוד המון דברים חוויתיים שאין אצלו (כמו במה, ריאליסטיות, טבעיות וכו').
בקשר למפגש הקרוב, ניסינו להצטרף, לא הלך. לא נורא. ייתכן ויש קשר למצוטט מעלה, איני יודע.
כמובן שמבחינת העניין ב-preים עצמם - עניין גדול אין לנו, אבל רצינו להיפגש, לדבר, לצלם ולהאזין לסאונד התנודתי כשהמכשירים משתנים.
בסה"כ אלדר הוא איש נחמד מאוד.
ל"הלל" ולקלס :עצוב:בתאכלס, אחרי כל זה - למה ציפית שאלדר ירצה שתבואו למפגש הזה....?
אם המערכת שלו לא לטעמכם - מה יש לכם לעשות שם?