אדר
אוהב את התחום
- הודעות
- 383
- מעורבות
- 7
- נקודות
- 18
קודם כל - הייתי כנראה לא ברור. את קאראיאן השוויתי למאזור. חשבתי שאני משווה ברנשטיין למאזור ומאד התלהבתי מ"ברנשטיין", עד שגיליתי (להפתעתי הרבה) שזה קאראיאן. אהבתי גם את השניה והראשונה וגם את הרביעית (לא האזנתי להכל).
את ההאזנות עשיתי בדוגמיות מאתרים שונים, וברור לי שזה לא 100% מייצג, אבל אני כן חושב שזה משקף לא רע בכלל, בטח ברמה היחסית - כל הקלטה יחסית לאחרות. אני לא מחפש "לא רע בכלל" (איך נשמע מראווינסקי), אני רוצה "מצוין" (כמו שנשמעו לי קאראיאן ומאזור), מכיוון שכרגע אני לא מדבר על כפילות. כשאמשיך לשם, זה יהיה אולי רלוונטי.
שמעעכשיו תי מעט דוגמיות של ברנשטיין, אהבתי, אבל קאראיאן נשמע לי יותר נלהב, יותר רץ בקטעים המהירים. אולי זה לא תמיד טוב, אפשר לתרגם את זה לחסר רגש, אבל אהבתי את זה, מה לעשות, אני כנראה לא בחור מספיק רגיש .
אדר.
את ההאזנות עשיתי בדוגמיות מאתרים שונים, וברור לי שזה לא 100% מייצג, אבל אני כן חושב שזה משקף לא רע בכלל, בטח ברמה היחסית - כל הקלטה יחסית לאחרות. אני לא מחפש "לא רע בכלל" (איך נשמע מראווינסקי), אני רוצה "מצוין" (כמו שנשמעו לי קאראיאן ומאזור), מכיוון שכרגע אני לא מדבר על כפילות. כשאמשיך לשם, זה יהיה אולי רלוונטי.
שמעעכשיו תי מעט דוגמיות של ברנשטיין, אהבתי, אבל קאראיאן נשמע לי יותר נלהב, יותר רץ בקטעים המהירים. אולי זה לא תמיד טוב, אפשר לתרגם את זה לחסר רגש, אבל אהבתי את זה, מה לעשות, אני כנראה לא בחור מספיק רגיש .
אדר.