שלום לך
@דוד פלוג
{עידכון על המערכת היותר חדשה יגיע מיד או אחרי יום הזיכרון}
בקשר לאוזניות אלקטרוסטטיות אני ממליץ לך ליצור קשר עם אבי יפה בירושלים ממנו רכשתי
הכי טוב לשמוע באוזנים שלך
כל מה אני אומר לך זה כל כך סוביקטיבי אישי ולא משקף כלום כי כל אחד שומע אחרת
ולא ניתן ללמוד נהיגה בהתכתבות
לצערי
כאן זה כל כך אישי ואין דעתי לתת המלצה גורפת בעניין כי יש כל כך הרבה פרמטרים די באחד חלש ותשמע את זה מיד
לכן הכי טוב קבע איתו פגישה וללכת לשמוע
המגבר שאתה רואה שם הוא 006 אני אחכ שדרגתי למגבר עוצמתי יותר 4 מנורות 007
עם מקורות שונים הי אנד
בכניסה XLR לדעתי נשמע הכי טוב כי גם יציאה חזקה יותר מבRCA במכשיר שלי ויש לי כמה עם XLR
וגם וגם האופי היותר מיוחד של מכשיר פולי באלנאנס חשוב ביותר .
כאן ההמכשיר המקור סופר קובע
הן שקופות האוזניות הלכתי על הכי גבוהה יש היום יש את סידרת S ומגבר 700
ומגבר 8000 שאותו לא קניתי ...
וחייב להיות רק הקלטה טובה טובה מאד אחרת 009 יחשפו את הפישול הכי קטן
אם לא יהיה לך מקור רך רגוע מפורט
מה מכניסים ככה שומעים .
המגבר 006 הוא נשמע בגין יותר חזק מ007 למרבה הפלא אך 007 יש לו יותר נפח
וכאן יש לי להודות לאבי יפה ועופר יפה ואחיו על הסבלנות ועזרה ממשית לרכישה זו
כל מה אומר יכול להשמע לך פי מליון יותר טוב אם תשמע באוזניים שלך בלבד
אני אישית ממליץ לך ללכת על המודלים הזולים 700 או 007 אם יתמזל מזלך ויש כזה ????יותר ואז לטפס לטפס למעלה
כי המקור כל כך קריטי . לחיים ומוות כאן אין פשרות
אגב שיחבר לך בXLR את הדאק של ניגרה שיש לו בחנות עם דיסקים שלך
לגברי התרשמות שלי ושלי בלבד וזה לא ראה וקדש בנושא זה
לאלקטרו סטטיות יש סאונד מיוחד שלא רגילים באוזניות פלנאריות ודינמיות
ועניין הטעם האישי הוא פקטור לי יכול להיות מדהים
לך לא או גם מעולה ולא תרצה לשמוע דבר אחר בחיים חוץ מSTAX
לכן רק אתה הקובע בעניין כבר אמרנו נכון ? נכון
סאונד רחב אבל לא רחב מידי באס הוא סלים אם יש לך את המקור המתאים אחרת כל דבר קובע אין מריחה אין צביעה של הצלים או באס דרם בום במקום וזהו
ישמע אנמי בהתחלה אבל ככה זה באולם גם
הסאונד ישר לתוך הפרצוף הוא צליל מפורט מהיר סופר מהיר חיתוך של גיטרה או צלים או טרמלו חד ישמע מדהים
אין בעיה בגבוהים עד אין סוף ומיד מלא בתנאי שתזין אותה נכון עם ההקלטה נכונה
זה לא קבצים זולים ושאר ירקות
שהיום נפוצים
אנחנו רגילים לא מעט לצביעה של הסאונד אוי איזה באס איזה טרבל וטרבל לא חסר רק תבקש
כדי לדעתי לתת לסט הזה לפרוח SR*009 הוא הגברה מפלצת ועם מקור מפלצת מנורות מעולה .
לכן
009 עם המגבר 006 זה היה רק בנתיים עם 007 זה כבר משהוא אחר יותר מלא יותר רגוע יותר באס יותר הפרדה .... להפתעתי 006 בחיבור למקור סופר חם כמו סוני X707ES נתן בXLR בלבד סאונד שמיע
מן אחד מחפה על המגרעות של השני
אחרת סאונד כמו שניסתי מדיסקים שהוקלטו לא מי יודע מה חרשו לי את האוזן בצורה בלתי נסבלת זה .
מה שאני אומר נחרצות מקור מקור ועוד פעם מקור ...
לדעתי אפילו לא הגעתי לפול היכולת שלהם עם הציוד שלי צריך הגברה מפלצת 8000 או 007 יהיה פשרה טובה
8000 מגבר יהיה התאמה בגלל העוצמה בכניסה מנורות 6992 וביציאה עוצמה גדול מזו של 007 וטרנסיסטורי לעומת 006/7 מנורות זה משנה את הכל
לטעמי גם 006/007 נתנו לי יותר אולם מרחב וזו העדפה שלי על פני עוצמה למשל לא עניין של העוצמה כמו עניין של איך ומה אתה שומע מקהלה מוקלטת לעילה ולעילה כמו סימפוניה התשיעית של בטהובן בהקלטה דקה 1966 עם הפילהרמונית וינה אזינשטט מנצח
למות מהסאונד איך המקהלה פתאום מופיעה מאחרי התזמורת ובצידי האולם התיזמור באמצא .
כדי במה אימיג שפוט שמעתי שוב את כל הסימפונה עד כדי כך .
ועומת הקלטות אחרות פשוט הורדתי את הדיסק ואוזניות כי כל כך במילים אחדו בלתי נסבל
לא שאוזניות לא טובות המקור לא מתאים
התאמה היא קריטית לעומת דיסקים ששמעתי על דיוק אלינגטון רימסטר חדש ל SONY למות מהסאונד
זהו
מקווה שעניתי בקצרה
זו רק התרשמות שלי בלבד
מקווה שההיתי קצת מורה נבוכים
אבל שמיעה שלך בלבד תקבע מה אתה רוצה
SONY ES