tzachi
חבר משקיען
- הודעות
- 2,412
- מעורבות
- 386
- נקודות
- 83
שלמה
זה בדיוק מה שאני אומר - קלעתה בול .
אנשים חושבים לדוגמה שקרוס זה סוג של יצירת אומנות קדושה שאסור לגעת בא , אבל עובדתי קרוס זה אקולייזר שניבנה במעבדת סאונד בלי שום התחשבות בחדרי האזנה אחרים !
לפני חודש נתקלתי בקף רפרנס 107 ישן - בזמנו קף השכילה לשלב עם הקרוס הפסיבי הפנימי קרוס אקטיבי חיצוני שמטפל בטדרים שהם קריטיים לאינטגרצייה עם חדרים שונים .
גם במקרה הזה את הקרום האקטיבי ניתן לבטל - אבל חד משמעית אן שם הבדל בין המסלול הארוך לקצר (בלי הקרוס האקטיבי ) מבחינת רמת הסאונד , אבל בגלל הטרנד כיום חברות בודדות משלבות קרום אקטיבי ( לוואן שוויקרט יש פוטנציומטר לטויטר האחורי ) .
לאומת זאת בשוק האודיו לרכב הטרנד הטיפשי הזה לא שולט וחברות בונות קרוסים אקטיבים בלי לפחד לאבד את התדמית הפלצנית .
זה בדיוק מה שאני אומר - קלעתה בול .
אנשים חושבים לדוגמה שקרוס זה סוג של יצירת אומנות קדושה שאסור לגעת בא , אבל עובדתי קרוס זה אקולייזר שניבנה במעבדת סאונד בלי שום התחשבות בחדרי האזנה אחרים !
לפני חודש נתקלתי בקף רפרנס 107 ישן - בזמנו קף השכילה לשלב עם הקרוס הפסיבי הפנימי קרוס אקטיבי חיצוני שמטפל בטדרים שהם קריטיים לאינטגרצייה עם חדרים שונים .
גם במקרה הזה את הקרום האקטיבי ניתן לבטל - אבל חד משמעית אן שם הבדל בין המסלול הארוך לקצר (בלי הקרוס האקטיבי ) מבחינת רמת הסאונד , אבל בגלל הטרנד כיום חברות בודדות משלבות קרום אקטיבי ( לוואן שוויקרט יש פוטנציומטר לטויטר האחורי ) .
לאומת זאת בשוק האודיו לרכב הטרנד הטיפשי הזה לא שולט וחברות בונות קרוסים אקטיבים בלי לפחד לאבד את התדמית הפלצנית .