- הודעות
- 20,097
- מעורבות
- 4,248
- נקודות
- 113
האם יצא לכם להיתקל באדם שמאזין לקסטות בתקופה האחרונה?
מעניין אם ישנם אודיופילים שמשתמשים במדיה הזו.
ומשהו מעניין שעלה בראשי, הקסטה שרדה פחות זמן מהתקליט, לפי הלך הרוחות גם הדיסק המוכר והנוח אוטוטו יהיה נחלת העבר. אני חש כי התקליט ממשיך לשרוד מבעד לשינויים הטכנולוגים וההיתקדמות לכיוון הדיגיטלי אומנם משפיעה עליו אך עדיין אינה מתליחה להמית אותו. תקליטים עדיין מודפסים וקלטות מסרו נישמתן לבורא לפני עשור כמעט.
האם יכול להיות כי התקליט הוא המנצח הגדול של המוסיקה המוקלטת?
האם יכול להיות שהקלטת היא מעבר טכנולוגי והדיסק מצטרף לקטגוריה בעוד התקליט נישאר?
האם יכול להיות שהגיע הזמן להודות שמוסיקה ותקליט הן מילים נירדפות ולכן חובבי התקליטים מוצאים בהם את הנשמה האמיתית?
לאחרונה אנו נחשפים לחברות פטיפונים חדשות המיובאות ארצה {אקוסטיק סוליד, מישל, SME}
בנוסף חברות הקלטה "אודיופיליות" ואומנים מובילים אינם מוותרים על ההוצאה האנלוגית בתקליט,
לרוב מושקעות יותר מהמקורות הדיגיטלים ומחירן בהתאם. לא מזמן רכשתי בעזרת שני חברים טובים שאחד מהם גולש ותיק שלנו {ZS} תקליט של דיאנה קרול משנת 2004 במהדורה כפולה ב-180 גרם במחיר שיכול לארח 4 דיסקים מקוריים חדשים בארון המוסיקה שלי. בנוסף ישנן לא מעט הקלטות חדשות בתקליטים לדוגמה להקת ה-פש מוד שמוציאה תקליט חדש בכל פעם. האם מישהו יכול לצפות ולחזות את מותו של התקליט? האם זה יקרה בכלל?
הרבה שאלות ומעט תשובות חד משמעיות.
מה דעתכם?
מהי המדיה המנצחת?
מעניין אם ישנם אודיופילים שמשתמשים במדיה הזו.
ומשהו מעניין שעלה בראשי, הקסטה שרדה פחות זמן מהתקליט, לפי הלך הרוחות גם הדיסק המוכר והנוח אוטוטו יהיה נחלת העבר. אני חש כי התקליט ממשיך לשרוד מבעד לשינויים הטכנולוגים וההיתקדמות לכיוון הדיגיטלי אומנם משפיעה עליו אך עדיין אינה מתליחה להמית אותו. תקליטים עדיין מודפסים וקלטות מסרו נישמתן לבורא לפני עשור כמעט.
האם יכול להיות כי התקליט הוא המנצח הגדול של המוסיקה המוקלטת?
האם יכול להיות שהקלטת היא מעבר טכנולוגי והדיסק מצטרף לקטגוריה בעוד התקליט נישאר?
האם יכול להיות שהגיע הזמן להודות שמוסיקה ותקליט הן מילים נירדפות ולכן חובבי התקליטים מוצאים בהם את הנשמה האמיתית?
לאחרונה אנו נחשפים לחברות פטיפונים חדשות המיובאות ארצה {אקוסטיק סוליד, מישל, SME}
בנוסף חברות הקלטה "אודיופיליות" ואומנים מובילים אינם מוותרים על ההוצאה האנלוגית בתקליט,
לרוב מושקעות יותר מהמקורות הדיגיטלים ומחירן בהתאם. לא מזמן רכשתי בעזרת שני חברים טובים שאחד מהם גולש ותיק שלנו {ZS} תקליט של דיאנה קרול משנת 2004 במהדורה כפולה ב-180 גרם במחיר שיכול לארח 4 דיסקים מקוריים חדשים בארון המוסיקה שלי. בנוסף ישנן לא מעט הקלטות חדשות בתקליטים לדוגמה להקת ה-פש מוד שמוציאה תקליט חדש בכל פעם. האם מישהו יכול לצפות ולחזות את מותו של התקליט? האם זה יקרה בכלל?
הרבה שאלות ומעט תשובות חד משמעיות.
מה דעתכם?
מהי המדיה המנצחת?