מה שהתכוונתי לכתוב, להחזיק (ולתחזק) מספר כזה של מכשירים במצב תקין זה פול טיים ג'וב.
אכן אכן להתחזק ממש הגדרת במדוייק .
הובי הובי הובי
מדי פעם צריך להדליק להוציא מגירה לנגן דיסק זה כולל גם את המיני דיסקים ובעצם הכל מדליק ומפעיל
וזה גוזל זמן להאזין ויש כאלו סתם מחבר למערכת מחדש שם דיסק ושומע
ואומר עוד דבר איזה כיף גם בסאונד של שנות 80/90
להאזנה רצינית רק 5
הכולל הרפרנס הטופ שלי NAIM DAC +TP/XPSX עם BB PCM- 1704K בנוי בצורה מענינית גם המרנץ בנוי מאד מאד דומה לניים אבל זה שוב תלוי מה מחברים איזה כניסות איזה סוג של חיבור +ספק כח ואיזה יציאות ממליץ על DIN OUT שהולך ישירות לכניסת DIN במגבר של ניים ..
MARANTZ SA-11 S1
SONY CDP-XA50ES הכי טוב ששמעתי מסוני משנת 1987 שיש לי עד 1999 SCD-1 שנמכר
טכניקס SLP-990 הרב שכבתיות הבמה מפתיעה ביותר למכשיר 1986/7 סאונד 3D אמיתי מדהים
מכניקה למות ממנה קולט סידי בשניה מעביר בשניה חלום היו שני סדרות 60/70 לטרנספורט אפילו יש לי לייזר אורגנאלי ל990 מספק שקנה ביפן את האחרונים שיוצרו על ידי מצושיטה מקורי של חברת האם טכניקס .
DENON DCD-3560 מאד מאד אוהב אותו .מאד מאד קרוב למרנץ SA-11 בסאונד עם ממרים PCM58
דינמי חי נושם באס באס גם במה יפה יופי של סאונד .
כטרנספורטים הם סביר.... XA50ES טוב - ביותר אבל עדיין לא פילפס באנלוג שלו מדהים מדהים
משמש אותי לשמוע עם אוזניות HE-1000V2
עבור ניים אודיו עובדים הכי טוב טרנספורטים מבוססי פילפס +דיקודקים של פילפס אין קומבינציה אחרת והם שלהם עם הטרנספורט S הוא חד קרן קורא מדהים והתוצאה זה מגיע מ
רוטל מרנץ פילפס ועוד חברות
אבל הטוב ביותר מסדרות היפניות הוא SONY CDP-707ESD /SONY CDP-337ESD שיש לי
ולמה ????
אחרים דנון DCD-3560/3520 ומשפחתם לא משתלבים טוב עם ניים אבל כן עובדים עם דקים אחרים אבל אף אחד מהם לא ברמה של ניים כי מבוססים סוני או שרפ סאניו אבל הדיקודרים שלהם אפילו שהם סוני
לא ממש משתלב עם ניים
- שומעים כן אבל זה מיד מורגש אם מחברים דנון מבוסס SONY KSS-151A אבל הוא לא ברמה של KSS-190A בסידרת של סוני מ1987 עד 1991- כי יש דקודרים טיפה שונים מאלו שהכניסו בשני העליונים
אקיופז לקסמן הכניסו אותם למכשירים שלהם סוני סגרו את המפעל ביפן היחידי בעולם טרנספורטים ועניות של סוני הם קנו את כל המלאי לשרת לקוחות של החברות הללו חבל שסוני לא שמרה לעצמה כי יצרו יותר מכל חברה אחרת בעולם מכשירי סידי מלייזר כזה הולך זהו קפוט . לKSS-151A ניתן להחליף דיודת ליזר
אבל ל190 יוק כמו כן כל הסדרות של סוני טופ קלאס ES וסידרת R - מה שסוני מיצרת היום זה 240/213/230 גם אלו יעלמו בקרוב .
וזה בגלל המכניקה המדהימה של SONY בסדרות הנל אבל יותר מזה בשני המודלים העליונים .
SPDF שלהם הטרנסמיטר הוא מתוצרת טושיבה TCA04/08 אולי טעיתי באותיות אבל הם להפתעתי
תוכננו בתחילת שנות שמונים אבל משתמשמים בהם גם היום !!!האם מדהימים בבהירות ועוד כמה דברים חשובים .זה השעטו 16.444MGHZ
מה שמיחד את הסוני למעלה יש סוייץ מאוחרנית . ההופך אותו נטו לטרנספורט והוא דומה כמעט לראפרנס של סוני 1987 CDP-R וגם הם יש בעלי טרנספורט זהה לחלוטין ואלקטרוניקה של הציפ הדיקודר ננעל בדיוק על זה של הנניים בדוק באותה איכות של פילפס SAA-7230A ומשפחה שלמה .
מאד מאד חשוב כי מה שיוצא מלייזר P2 דיקודר .יהיה במקום ילכו לDAC הפנימי שאחנו מכירים . אלא למעגל שלם
אחד COX ואחד אופטי SPDF פילפס סוני ..
זה ממש בקמצוץ אבל זה יש לזה עוד תורה שלמה ... כמו שאמרתי 990 טכניקס הוא מעולה ביציאת RCA
אם אשנה את יציאת האודיו הרגיל דרך מנורות או סוג אחר של צורה לעגל את הסאונד בדרך כלל
משתמש עם VDH
סוג של סאונד שהיה אופיני לBB-PCM 56K כמו הדנונים PCM-58/65/61
אבל בשני יציאות הדיגטל ממש לא בסטנדרט של הסוני שיצא אחריו שומעים אבל זה לא זה ....לא מתאים לניים
לעומת זאת מרנץ CD-50 שיש לי מבוסס פילפס הדיקודר הטרספורט 4/19 מתאים לניים אודיו בול ועדיין יש גם וריאציות של זה
פילפס CD-850MKII
הטופ קלאס שיש לי הוא CD-9 של פילפס עם דיקודר מתקדם ננעל על ניים מעולה
ועכשו לעניין עצמו יש אנשים שיש להם תמונות על הקיר לי יש מכשירי CD האמינו לי זה כיף
אוסף יפה נוסטלגי עושה טוב על הנשמה .