היכל התרבות מול היכל אלדר - חוויית ההופעה החיה המושלמת (1)


Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,632
מעורבות
1,133
נקודות
113
סקירה מדהימה שעושה חשק לשמוע את ההיכל של שניצל. מוזר, אבל לא מצאתי בסקירה הרבה מעבר לנפח, עוצמה ודיוק. מה עם הרגש? האם המערכת גורמת להתלהבות, מעוררות רגשות ומנתקת אותך מהחיים האמיתיים וגורמת לך לא לרצות לכבות אותה לעולם?
הוא רשם בין 300 הסופרלטיבים (חווייתיים )האחרים גם תחושה ממכרת …

הוא גם ציין שהוא ממש היה רוצה שתהיה לו כזו מערכת .

אני מניח שיש רגש, מבחינתו .
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
305
מעורבות
291
נקודות
63
רגש בהופעות חיות הוא עניין חמקמק מאוד: יש הופעות שגורמות לך חוויה רגשית עמוקה. ניקח למשל כדוגמא הופעות של יהודה פוליקר, אחד האומנים הנערצים עלי: התרגשתי מאוד לראות את המופע היווני שלו ״סלוניקי חיפה תל אביב״ בשנת 2023 - לא כל יום רואים ושומעים על במה, וזה נדיר גם ביוון 4 נגני בוזוקי (יהודה פוליקר, יוני פוליקר, יוגב כהן, חיים רומנו) הייתי כל כך מרוגש מחטיבת הבוזוקי הזו עד שהלכתי לאחר חודש, בפעם השניה לאותו מופע בדיוק. התרגשתי מאוד לראות את המופע המשותף של פוליקר עם גידי גוב בשנת 2021-2022. גם למופע הזה הלכתי פעמיים, כדי לחוות שוב את השיאים המוסיקליים. המופע ״אפר ואבק״ במאי 2024 בהיכל התרבות היה גם הוא מאסטרפיס. לעומת זאת ראיתי את פוליקר באיחוד האחרון עם תיסלם בבריכת הסולטן ויצאתי מאוכזב, הם שרו רק 4 שירים ביחד, לעומת 7 שירים משותפים בכל ההופעות האחרות בסיבוב המשותף. אגב, העובדה שהאיחוד היה קמצני מאוד, עברה גם לקהל, חלק מההופעות בוטלו בגלל חוסר ביקוש לכרטיסים - הופעה אחת בוטלה בקיסריה, הופעה שניה בוטלה באמפי אשדוד (בדיחה לא קשורה: איך קוראים לאמפי כשתיסלם מופיעה בו? אמפי אשדות). והופעה שלישית בוטלה באמפי קרית מוצקין, כביכול בגלל המצב הבטחוני. פרט לכך, הופעות רגילות של יהודה פוליקר כבר לא גורמות לי את אותו רגש.

גם רגש בשמיעת מערכת סטריאו מעולה הוא עניין חמקמק - יש לי מערכת נפלאה (פרט לעניין הגובה) אני משפר אותה ללא הרף, למשל בשנה האחרונה החלפתי את כל הכבלים משלל סוגים (אינטרקונקטים, כבלי רשת, כבלי HDMI, ולקינוח גם מייצב חשמל) והשיפור עצום ומרגש אותי יום יום. המערכת של אלדר גרמה לי להתרגשות, פליאה וקנאה עצומה - אין לי סאונד כזה, וחבל, לפחות במימד הגובה. יום יבוא והוא קצת רחוק בגלל אילוצי מיקום, וגם עניין הגובה ישופר ויוגבהההה. לעומת זאת, יש לי סאונד טוב יותר מרוב רובן של המערכות בישראל במימד ההיקפי, כפיצוי על החוסר במימד הגובה.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
890
מעורבות
209
נקודות
43
ושאלה קצת בשוליים, אני מבין שמדובר בבית דירות, אני גם מבין שמדובר בעוצמות גבוהות יחסית של סאונד. איך השכנים מסתדרים עם זה ? יש בידוד מיוחד או שהם סובלים בשקט ואולי בכלל נהנים.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור