איזה יופי כתוב - קצר וקולע בול!בגדול. רוב הבתים שביקרתי בהם היו בעלי תנאים אקוסטים פחות טובים מחדרי המלון בתערוכה.
מזל שהיכרתי אותם מקודם
אבל הדבר היחיד שחשוב זה שאתה מבסוט מהסטאפ שלך
מהזרוע לא.
מעבר, תמיד יש מחשבה של מה הייתי מאוד רוצה.
(ולא משהו בשמיים).
אגב, אחלה סרטים היו להיצ'קוק.
: -)
אפשר לטפל...איזה יופי כתוב - קצר וקולע בול!
סלונים ישראלים שגרתיים הינם בעלי וויטרינה מצד אחד ו״תיהום״ של מטבח פתוח מצד שני - מה יכול להיות יותר גרוע מזה? לא ניתן לטפל בזה משום כיוון (לפחות אני לא מבין איך).
!
אשמח לקבל דוגמה בבקשה (גם איזה סקיצה טוב) ... וזה לא אמור להיות פתרון מכוער - כן?אפשר לטפל...
לעולם לא הושמע באתר הנ״ל שפת מורדור... חחחחחאח שלנו ח_ג_י
תעזור לנו בבקשה.
גוגל טרנסלייט ועוד כמוהו לא הצליחו להגיד לנו מה הדברים האלה :
הדרא קושייא לדוכתא
מסתמא
רובנו כאן עמך לא מדבר ושומע שפות חז"ל
גוגל מצא את זה (בארמית)אח שלנו ח_ג_י
תעזור לנו בבקשה.
גוגל טרנסלייט ועוד כמוהו לא הצליחו להגיד לנו מה הדברים האלה :
הדרא קושייא לדוכתא
מסתמא
רובנו כאן עמך לא מדבר ושומע שפות חז"ל
מין זה לא סתםסורי.
מן הסתם.
צילמתי עם הפל רק שהקובץ גדול מדי...יכול לשלוח לך לווצאפ.אשמח לקבל דוגמה בבקשה (גם איזה סקיצה טוב) ... וזה לא אמור להיות פתרון מכוער - כן?
גיא, אני אתן לך דוגמה.
(מסתמא, יש עוד).
לאפי היה סט, מגבר הגל 70, פרואק 2 מדפי, ופטיפון לנקו.
אתה לא מאמין איזה סאונד חבלז !! (מיותר לציין, זה גם יחסית להשקעה).
החדר שהיה לו, 2 על 3 מטר (בערך, לא זוכר ממש. אבל כן, ממש קטן).
והוא לא היה מטופל אקוסטית בכלום (בזמנו).
זה היה לפני 5 שנים בערך, סמוך לתערוכה לא זו, לא הקודמת. אחת לפני.
והיו שם חדרים עם מערכות ממש איכותיות ויקרות... עם סאונד, נו אתה מבין.
(ברור שהיו שם גם חדרים ומערכות, הרבה יותר טובות. הרי זה לא באופן גורף).
זו הסיבה, שאני לא סגור על סיבת האקוסטיקה.
אני לא שולל אותה, אבל זה בהחלט מעלה בי תהיות.
2 חדרים מעפנים, לא מטופלים אקוסטית, בחדר אחד סט "בסיסי" ...
ובחדר האחר מע' יוקרה, ועדיין סאונד פחות טוב.
אז כן, מודה ומתוודה ... לא מצליח לעמוד על סיבת ההבדל.
מישהו הזכיר פה סינרגיה (כמדומני ארז?)
אפילו סיבת הסינרגיה, אני לא בטוח.
למה? כי ליבואנים/מציגים יש הרבה יותר ידע וניסיון ממני.
הדרא קושייא לדוכתא.
אני אשאר עם התהיות.
: -)
לדעתי אתה טועה,רוב אודיופילים שמגעים אלי נותנים ביקורת על המערכת שלהם ,לעומת מה ששומעים אצלי,ומיתיעצים איך להיתקרב לשלי,אני ברוב המיקרים לא מעביר ביקורת אצל אחרים,שלא יעלבו,ואילו אצלי במידה ונעשה שינוי הכי קטן בהעמדה של פריט זה או אחר ,הוצאת כבל והחלפה באחר,אני מיד קוטל את המערכת ,ומגיע למצב שלא יכול לשמוע.למדתי במשך השנים שאודיופילים מפתחים אוזני עטלף ויכולות גבוהות בניתוח וביקורת סאונד בשעה שמקשיבים למערכות של אחרים, ומסיבות עלומות אותן יכולות שמיעה וביקורת יורדות פלאים בהאזנה למערכת שלהם...
לגבי האקוסטיקה מסכים איך ,לסעיף 2,מערכת יקרה צריכה סביבה הרבה יותר מוקפדת בכדי לתת את התוצאה המצופה,באחד התערוכות בעבר היתה מערכת ניים ,היקרה ביותר,התוצאה היתה עלובה בלשון המעטה,ראיתי מספר שגיאות שנעשו,אבל היבואן בנה סט ממה שהיה לו בטרייד,ולא בהקפדה יתר כמו למשל אצל יגאל לסרי.קח מכונית כמו למבורגיני ותן בנזין 86 או 91 ,תקרטעגיא, אני אתן לך דוגמה.
(מסתמא, יש עוד).
לאפי היה סט, מגבר הגל 70, פרואק 2 מדפי, ופטיפון לנקו.
אתה לא מאמין איזה סאונד חבלז !! (מיותר לציין, זה גם יחסית להשקעה).
החדר שהיה לו, 2 על 3 מטר (בערך, לא זוכר ממש. אבל כן, ממש קטן).
והוא לא היה מטופל אקוסטית בכלום (בזמנו).
זה היה לפני 5 שנים בערך, סמוך לתערוכה לא זו, לא הקודמת. אחת לפני.
והיו שם חדרים עם מערכות ממש איכותיות ויקרות... עם סאונד, נו אתה מבין.
(ברור שהיו שם גם חדרים ומערכות, הרבה יותר טובות. הרי זה לא באופן גורף).
זו הסיבה, שאני לא סגור על סיבת האקוסטיקה.
אני לא שולל אותה, אבל זה בהחלט מעלה בי תהיות.
2 חדרים מעפנים, לא מטופלים אקוסטית, בחדר אחד סט "בסיסי" ...
ובחדר האחר מע' יוקרה, ועדיין סאונד פחות טוב.
אז כן, מודה ומתוודה ... לא מצליח לעמוד על סיבת ההבדל.
מישהו הזכיר פה סינרגיה (כמדומני ארז?)
אפילו סיבת הסינרגיה, אני לא בטוח.
למה? כי ליבואנים/מציגים יש הרבה יותר ידע וניסיון ממני.
הדרא קושייא לדוכתא.
אני אשאר עם התהיות.
: -)
אם כולם רוצים להתקרב למערכת שלך, אשמח מאוד לכמה עיצות וטיפים ממך.לדעתי אתה טועה,רוב אודיופילים שמגעים אלי נותנים ביקורת על המערכת שלהם ,לעומת מה ששומעים אצלי,ומיתיעצים איך להיתקרב לשלי.