שלום רב
הנני חבר חדש באתר
מתעסק בתחביב הדו ערוצי כ 9 שנים
ואף הגעתי לסאונד מספק בהחלט (ברור שתמיד רוצים יותר)
עדיין יש שאלות פתוחות.
מבקש להזמין כתבת מדריך לשאלות הבאות ועוד:
מי זאת דינמיקה? ומה בינה לבין מיקרו דינמיקה?
מה זאת במה אחורית? והאם במקרה שהיא קיימת מומלץ לשים את מעמד הסטריאו לפני הבמה.
ולמקם את המעמד מאחורי הרמקולים במצב של במה קדמית?
כיצד למקם הרמקולים בחלל החדר (כל חדר / רמקולים / ומאזין הם שונים),
אך כללים בסיסיים כמו כמה להרחיק מהקיר. ומרחק ביניהם?
האם מעמד נמוך (30 -40 ס"מ) אך רחב (30 ס"מ מכל רמקול), עדיף מאשר מעמד גבוה וצר?
האם ניתן להביא את קני רוגרס לסלון בסכום של 50K 20K או 100K? והאם בכלל כדאי להביא אותו?
כבלים: מי החשוב לדעתכם אינטרקונקט, חשמל או רמקולים? האם יש הגיון בכבל שעולה כמו אחד הרכיבים אותו הוא מחבר?
מי הם: חמימות, בהירות, איזון טונאלי, נפח, נטרליות, וכל שאר החברים?
מה לחפש בסאונד? ואיך למצוא את זה?
איך זה שהטיונר (הישן) נשמע יותר חי ונעים (אך לא יותר טוב) מהקומפקט החדש?
אכן רשימה ומלואה, ולמרות אופן הכתיבה השאלות רציניות.
תודה
הנני חבר חדש באתר
מתעסק בתחביב הדו ערוצי כ 9 שנים
ואף הגעתי לסאונד מספק בהחלט (ברור שתמיד רוצים יותר)
עדיין יש שאלות פתוחות.
מבקש להזמין כתבת מדריך לשאלות הבאות ועוד:
מי זאת דינמיקה? ומה בינה לבין מיקרו דינמיקה?
מה זאת במה אחורית? והאם במקרה שהיא קיימת מומלץ לשים את מעמד הסטריאו לפני הבמה.
ולמקם את המעמד מאחורי הרמקולים במצב של במה קדמית?
כיצד למקם הרמקולים בחלל החדר (כל חדר / רמקולים / ומאזין הם שונים),
אך כללים בסיסיים כמו כמה להרחיק מהקיר. ומרחק ביניהם?
האם מעמד נמוך (30 -40 ס"מ) אך רחב (30 ס"מ מכל רמקול), עדיף מאשר מעמד גבוה וצר?
האם ניתן להביא את קני רוגרס לסלון בסכום של 50K 20K או 100K? והאם בכלל כדאי להביא אותו?
כבלים: מי החשוב לדעתכם אינטרקונקט, חשמל או רמקולים? האם יש הגיון בכבל שעולה כמו אחד הרכיבים אותו הוא מחבר?
מי הם: חמימות, בהירות, איזון טונאלי, נפח, נטרליות, וכל שאר החברים?
מה לחפש בסאונד? ואיך למצוא את זה?
איך זה שהטיונר (הישן) נשמע יותר חי ונעים (אך לא יותר טוב) מהקומפקט החדש?
אכן רשימה ומלואה, ולמרות אופן הכתיבה השאלות רציניות.
תודה
נערך לאחרונה ב: