האם היום צריך להתאמץ ממש בשביל לקבל סאונד...רע?


ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,334
מעורבות
963
נקודות
113
וכולם שכחו את ה FOMO. מעולם לא היה מבחר כזה של ציוד בתחום, כל יומיים מתפרסם משהו חדש שמבשר שהוא ישים קץ לסבלו של האודיופיל מה שלא קרה עם הדגם הקודם mk2 וזה שלפניו ה se וזה המקורי שיכול להיות שהחליפו בו גשר דיודות ויקרו אותו באלף דולר.
מה שקורה בתחום זה אותו הכאוס שגורמות לנו האפליקציות במיוחד אלו של ההיכרויות (כך שמעתי ;)) קונים מוצר וכבר במוח מנקרת המחשבה על זה החדש שיצא או המקביל.

בקטע הזה של ה MK I ,MK II וכו , שיש יצרנים שכל שנתיים משפרים את הדגם הקודם ומסמנים אותו אני נוטה להסכים שזה מאד מעצבן ומתסכל כי במקרים מסויימים מדובר בשינוי קל שהיצרן מבצע ובעליו של הדגם הקודם כביכול ה MK I למעשה הופך את המכשיר שלו לכביכול ישן ושווה פחות .
אתן לך דוגמא משנות ה 90 כאשר Plinus השיקה ב 1993 את המגבר המופלא SA 250 הם השיקו לא פחות מ 4 גרסאות לאותו המגבר מ MKI
ל MK IV עד 1999 כלומר 4 גרסאות לאותו המגבר ב 6 שנים !

מצד שני יש יצרנים שבצדק משפרים מכשיר מסויים ברמת שדרוג רציני מאד כל 4-6 שנים וזה כמובן הגיוני יותר וכמובן שכשיצרן מודיע על MK II או SE לדוגמא , לכן צריך לבדוק לעומק מה המשמעות השיפור ברמת הרכיבים והביצועים והאם שווה בכלל לבצע את השדרוג מאחר ולפעמים היצרן לא רוצה לבנות ממש דגם חדש ומצד שני הוא רוצה שהמכשיר יהיה חדיש יותר ולכן יש את הקטע הזה של ה MK I , MK II, MK III על אותו הדגם.
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,412
מעורבות
695
נקודות
113
לכן צריך לבדוק לעומק מה המשמעות השיפור ברמת הרכיבים והביצועים והאם שווה בכלל לבצע את השדרוג מאחר ולפעמים היצרן לא רוצה לבנות ממש דגם חדש ומצד שני הוא רוצה שהמכשיר יהיה חדיש יותר ולכן יש את הקטע הזה של ה MK I , MK II, MK III על אותו הדגם.
מדוייק. אני מעריך חברות שמשפרות כל כמה שנים טובות ולא כל שנתיים יש קפיצת מדרגה חללית.
חבר טוב התייעץ איתי לגבי קדם מגבר, היו דגם אחד והשדרוג שלו, הבדל של אזור 5000 שח. קראתי קצת, ראיתי שהשדרוג בעצם מתייחס בעיקר לדרגת הפונו ומוסיף עוד 2 יציאות xlr. לא רלבנטי בעליל לחבר נטול האמביציות בגזרת החור בשחור... חסכנו 5k והרווחנו הנאה ללא תחושת פשרה.
 
  • Like
Reactions: gds

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור