שניצל
חבר משקיען
- הודעות
- 8,410
- מעורבות
- 1,789
- נקודות
- 113
כשהחדר לא סימטרי עיקר הנזק הוא מבחינת ההחזרים מהקירות, ולפיכך מתקיים אי שיוויון בעקומת התדרים הלא ישירים של אחד הצדדים.
עליך לאזן את אי השוויון בעקומה הזו בעזרת כיול הספיגה האקוסטית של הצד הדומיננטי. הגברה נטו של הצד החלש בדרך כלל לא נותנת מענה נכון לבעיה.
אז תגיד לי ולכל המלומדים כאן ,למישהו יש כאן אקוסטיקה אסימטרית ? נניח יש לך ויטרינה בצד אחד ,האם מישהו ברח מהויטרינה עם הרמקול יותר מאשר מצד הקיר בכדי להשוות ההגבר ?
למישהו יש פתח של 3 על 3 לכוון המטבח בקיר הימני , מישהו שם פלטות של עץ כדי שיעשו החזרים לפצות על חוסר הקיר?
אני מדבר מהשטח נשמה ,לא ראיתי אף אחד עושה את זה ,אצל כולם הרמקולים מכוונים פלס על אותו קו ועם אותה הטיה ,ואחר כך באים החכמים ואומרים שהבלנס זה לא בדיוק ,ועדיף אקוסטיקה פיסית ,אבל אף אחד לא עושה את זה באמת !!!!!!!!בעצם הרוב לא עושים כלום מעבר לעשות כאן קולות של שטיח ,
לפחות תשימו וילון אקוסטי על הויטרינה שמחרבת הבמה ,תתרחקו ממנה , משהו תעשו רבאק ! אבל להזיז קצת הבלנס , לא ,חס וחלילה ,מוריד 2 DB מצד ימין ,אסון גדול לקבל הזמר באמצע , הכל נכון מה שאתם אומרים , אבל יש תיאוריה שהיא כשמה תיאורתית ,ויש את החיים האמיתים ,
כשאני רואה 2 רמקולים מכוונים כל אחד בכוון אחר ,יש שתי מצבים ,או שהוא דפקט או שהוא מבין גדול ויש לו אוזניים ,הכל תלוי מה מתקבל ,
הרי בכדי לכייל חדר עקום ,צריך לעקם משהו אחר ,כולל הכפתור בלנס.