נמר
ביקשת הצעות ייעול קבל:
אם בעת סקירה כזו או אחרת יש ברשותך מספר רכיבים - נניח שני מגברי הספק שונים, או נניח מגבר משולב וכו' ניתן בכמה מילים לתאר את ההשוואה בין המוצר הנבדק לסט אפים שונים פעם עם מגבר הספק א' ופעם עם מגבר הספק ב' לדוגמא.
אפשרות נוספת היא להתייחס בסקירה לסינרגיה או ההתאמה בין רכיב האודיו שנבדק לשאר המערכת בה הוא נבדק ואולי גם להתייחס בכמה מילים להשערות לגבי מידת ההתאמה של הרכיב הנבדק לסט אפים אחרים.
כמו שלמשל עשו כאן וניסו לשער איך זה יישמע עם רמקולים מדפיים של טריאנגל.
עוד הצעה שלא קשורה בהכרח למידת ההתאמה - שווה במסגרת סקירה להתייחס בכמה מילים לגבי ההשוואה בין הרכיב הנבדק לכמה רכיבים אחרים ברמת המחיר שלו (אם אכן הייתה השוואה כזו)
אני רוצה להבהיר לגבי ההצעה האחרונה שאין צורך להרחיב מדיי בהשוואה שכן לא מדובר בסקירה השוואתית סטייל "מבחו המדפיים הגדול" אלא רק כמה מילים כדי שלרוכש/ המתעניין הפוטנציאלי יהיה איזה שהוא מידע על מוצרים מקבילים ברמת מחיר זו.
שלמה
שלמה.
אם תשים לב {ואתה עוקב אחרי הסקירות שלי} אני לעולם, אף פעם לא עושה כתבה שהיא אינה השוואתית, כלומר היה קדם של ארון, עכשיו של קארי , אחר כך יהיה משהו אחר. האמן לי שאחרי כל השילובים ששילבתי רק לצורך כתבות אני לא מנחש אם הוא טוב או לא אלא אומר איך הוא לעומת אחרים.
כלומר: לא משנה לאיזו מערכת תחבר את הקארי הארון אודיו תמיד יהיה בהיר ממנו.
לכן כאשר מחליט לבחון קדם מגברים אני בוחן כמה קדמים בסדרה.
במילים אחרות.
השוואה יש והיא עוד תגדל עם הכתבות הקדמים שיעלו.
סינרגיה לא תהיה כי גם שאני אבוא עם שני מגברי הספק מישהו יגיד תבוא גם עם שני מקורות ואחר כך להחליף כבלים ואחר כך להחליף רמקולים ואז הבחינה תעמוד בדרישות {למרות שתמיד יהיה משהו לשפר}. כיוון שהסקירות הם מבחן של כמה קדמים על אותה מערכת, אותם כבלים, אותם שירים, אותו בוחן, אותו חדר ואפילו אותה שעה אני משער שאי אפשר לעשות זאת יותר הוגן מזה.(y)
לכן לשים שני מגברים לא יהיה אפקטיבי כיוון שאני מכיר את שלי ברמה כזו שכל שינוי אני אדע לבודד את הצליל של המגבר לעומת קדם המגבר.
במבחן השוואתי מסוג זה לא נותנים לאף מכשיר היזדמנות, מחברים, מקשיבים, כותבים. בלי להפלות.