כמובן שתמיד אפשר למצוא הסבר קונסיפרטיבי, כמו זה לפיו מדובר בסך הכל בנסיון נואש להלחם ב"מכת הקניות באינטרנט" שמדירה רגלי לא מעט קונים מהחנויות, אבל קרוב לודאי שאנחנו בשדה הרגיל של חוסר החשיבות המובנה במוסד הזה, שבדיוק כמו בתחבורה הציבורית, מרבית הקליינטים שלו הם סתם ישראלים רגילים עם יכולת השפעה אפסית. ואם זה עדיין מענין, אז החבילה היגיעה אלי בשעה טובה, ועדיין, לקח לה ארבעה ימים להגיע מהמוכר האמריקני לתל אביב וקצת למעלה מחודש אחר כך לבית הקונה ברמת השרון.