AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 11,949
- מעורבות
- 2,947
- נקודות
- 113
יואל,
אני מעריך שלא יכולתי לנחש שלא את דעתך האישית הבעת בהזדמנות זו, ובפרשנות שלי (שיכולה בקלות יתרה להיות מוטעית), נשמעת די כועס על סטיינווי שעשו פסנתרים רועשים ושגרמו נזקים -- ולזה הגבתי.
נראה לי שיש כאן כמה דברים שונים, כולל:
רק בהקשר של #1 התייחסתי לכך שהרבה אמנים בצמרת אוהבים ומקליטים עם סטיינווי (כולל רוב האמנים שהזכרת ושמופיעים ברשימה של האתר של Fazioli) -- זה אולי מדגים קצת את העניין שאולי יש כאלה ש"מבינים בזה" ושחושבים שזה צליל יפה, בוודאי יותר מאשר כלי התקופה המקבילה לזמן ההלחנה -- רק מעטים מנגנים באופן קבוע בכלים כאלה.
זה יכול להביא אותנו לנושא #2, שעליו נשפך כבר הרבה דיו, הן אמיתי והן וירטואלי, ונהפך לעניין "דתי", כמעט ברמה של מנורות/טראנזיסטורים.
וזה מזכיר לי את נושא השירשור -- צריך לשאול את פותח השירשור, אולי בפרטי, אם הוא מוכן שיקשקשו בשירשור "שלו" על נושאים לא-שייכים, כמו פסנתרים, למשל
אז מה אתה להגיד, במיוחד בנושא #1?
בברכה!
עמיר
נ.ב., גם כל המתחרים העכשוויים, כולל Fazioli (ולא כולל חקייני כלי תקופה) עומדים מול שאלה #2 באותה מידה.
אני מעריך שלא יכולתי לנחש שלא את דעתך האישית הבעת בהזדמנות זו, ובפרשנות שלי (שיכולה בקלות יתרה להיות מוטעית), נשמעת די כועס על סטיינווי שעשו פסנתרים רועשים ושגרמו נזקים -- ולזה הגבתי.
נראה לי שיש כאן כמה דברים שונים, כולל:
- האם סטיינווי גרם לצליל הפסנתר להיות פחות יפה מכל קודמיו/מתחריו (ואז גרר את היצרנים האחרים לייצר פסנתרים עם צליל פחות יפה)
- מה משמעות העובדה (המוסכמת ללא הסתייגות) שסטיינווי, במיוחד זה של היום, אינו נשמע כמו הפסנתרים שהכירו מחברי ספרות הפסנתר? (לא משנה אם זה באמצעות חומרים, מבנה אחר, ו /או צורת בנייה אחרת)
- עצם העובדה שייש לסטיינווי מתחרים, איזה, כמה, נתחי השוק וכו'
- צורת ההתנהלותה המקוממת של חברת סטיינווי, שדורשת אקסקלוסיביות מלאה ומוציאה מרשימתה אמנים שהעיזו לבגוד בה עם פסנתרים מתוצרת אחרת
- איזה פסנתרים מעדיפים איזה פסנתרנים (ועד כמה זה מושפע מ-#4).
רק בהקשר של #1 התייחסתי לכך שהרבה אמנים בצמרת אוהבים ומקליטים עם סטיינווי (כולל רוב האמנים שהזכרת ושמופיעים ברשימה של האתר של Fazioli) -- זה אולי מדגים קצת את העניין שאולי יש כאלה ש"מבינים בזה" ושחושבים שזה צליל יפה, בוודאי יותר מאשר כלי התקופה המקבילה לזמן ההלחנה -- רק מעטים מנגנים באופן קבוע בכלים כאלה.
זה יכול להביא אותנו לנושא #2, שעליו נשפך כבר הרבה דיו, הן אמיתי והן וירטואלי, ונהפך לעניין "דתי", כמעט ברמה של מנורות/טראנזיסטורים.
וזה מזכיר לי את נושא השירשור -- צריך לשאול את פותח השירשור, אולי בפרטי, אם הוא מוכן שיקשקשו בשירשור "שלו" על נושאים לא-שייכים, כמו פסנתרים, למשל
אז מה אתה להגיד, במיוחד בנושא #1?
בברכה!
עמיר
נ.ב., גם כל המתחרים העכשוויים, כולל Fazioli (ולא כולל חקייני כלי תקופה) עומדים מול שאלה #2 באותה מידה.