סטריאו הי אנד זה לא מוצרים מסחריים בו חנות יכולה להחזיר למדף מוצר .
ב 99.9% מהמקרים מגבר / רמקולים של 20,000 שח וצפונה, מוזמן עבור הלקוח במיוחד מחו״ל לפי דגם וגימור.
אז במקרים של הזמנה מיוחדת מחו״ל אין דבר כזה להחזיר מכשיר יקר שהוזמן ספציפית ללקוח לפי מפרט וגימור .
מכשיר כזה שניפתח ושומש הופך באותו השנייה למוצר יד שנייה , וגם אם הוא בן שבועיים ,הוא שומש ,ובגילוי נאות המחוייב מן הסתם, זה יד שנייה לכל דבר ועניין.
כעת , מאחר ומדובר בסטריאו הי אנד שזה לא מוצרים מסחריים שנמכרים בנקל ובשוק מינאטורי מאד , שכל מכשיר גם ביד שנייה מבלה תקופות ארוכות בלוחות , שוחרי מציאות בשוק היד שנייה שמודעים למצב השוק הקטן ,מנצלים את זה , ויציעו גם למכשיר כמעט חדש שכזה , מחיר הרבה יותר זול מעלותו כחדש לרבות טרייד אין מה שקורה המון .
היבואן מצידו ,מודע לכך שמדובר במכשירים יחודיים ובעייתיים ולכן לא יקח את המכשיר בחזרה כל כך מהר,וגם אם כן יסכים , זה לטרייד אין ,ובסוף יאלץ הרוכש המתחרט להפסיד לא מעט כסף.
לא מדובר בטלויזיה או מכונת גילוח ,ככה שתארו לכם מצב ,שלקוח מזמין מכשיר בהזמנה מיוחדת מחו״ל ,ואחרי שבועיים החליט שלא מתאים לו הסאונד , אז מה , יחזיר ליבואן ויקח או יזמין מכשיר אחר שאולי גם הוא לא יתאים לו ?
ממש מצטער לבשר לכם אבל בתחום הזה זה ממש לא עובד ככה...
מדובר על מכשירי יוקרה במחיר של ממש מכוניות ! המוזמנים ספציפית ללקוח ,וזה לא צחוק , ולכן צריך לבדוק טוב טרם הרכישה.
אכן מדובר בתחום מינאטורי ובעייתי שבו צריך לקחת בחשבון ברכישה על עיוור מצבים כאלו , ומצד שני ,עדיף להאזין למכשיר עם הרמקול המיועד טרם הרכישה.
אמיר ארמה