בקשה לעזרה לחסר מיומנות ב- TIDAL

  • פותח הנושא j w
  • פורסם בתאריך

j w

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
47
נקודות
28
אני משתמש ב- TIDAL להאזנה למוסיקה, בעקר במערכת דרך אפליקציה של AVM וישירות מן הטלפון מן האפליקציה של TIDAL.
לאחרונה בדף הבית של TIDAL בטלפון, נעלם לי הסימון של MY COLLECTION ולא יכול להעלות תכנים משם להאזנה בטלפון.
בהאזנה דרך אפליקצית AVM הכל בסדר.
מבקש עזרה בהחזרת הסימון.
תודה.
 

omi

חבר משקיען
הודעות
885
מעורבות
424
נקודות
63
צודק גם אני השתגעתי מזה. תלחץ על האייקון הימני התחתון, ציור של איש בתוך עיגול, ומשם תתקדם, תוך מסך או שניים אתה מגיע ל My Collection, ומעכשיו זה כבר ישאר כמו פעם.
 

j w

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
47
נקודות
28
תודה עומר. האייקון לא חזר אבל לפחות אני יכול להגיע לרשימות.
ידעתי שאמצא כאן יותר חכמים ממני.
 
  • Like
Reactions: omi

zvi-ka

אוהב את התחום
הודעות
339
מעורבות
85
נקודות
28
גם אני נתקלתי באותה בעיה, הולך לנסות מה שהצעתם תודה
 

AVRHAM

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
17
נקודות
8
גם לי הייתה אותה בעיה .תודה על העזרה
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור