אחד הבסים הכי טובים ששמעתי היה דווקא מבלה לונה , היה באשקלון עם קארי 211 , תשאר את שלמה , לא שמעתי כזה בס .
תשמע ,מנסים לעזור לך אבל ההרגשה שאתה נותן (זכותך)היא משהוא כזה,שלמה, אין בעיה, התבטא חופשי
תשמע ,מנסים לעזור לך אבל ההרגשה שאתה נותן (זכותך)היא משהוא כזה,
"חברה החלטתי שהרמקול הבא שלי הוא בלה לונה.מענינת אותי דעתכם .לדעתי הוא חסר במעט בבס
וזה יפריע לי בכלים מסוימים.דעתכם היא רק דעתכם,אני החלטתי בלה לונה.
אני מאחל לך דרך צלחה...+ לאיתן לוין היו גם הבלה וגם היופיטר ,יש לו שעות מנוע איתם אולי אפשר להשכיל ממנו?
באס גם תלוי בגודל החדר. בחדר קטן, הבלה לונה מספק. לא צריך יותר. לא בהכרח הייתי מחליף את ההגברה שלך. אם כבר, אז את האלגרי למשהו עם יותר בשר.
איזה מקור מנגן אצלך?
הנה הפרמטרים העיקריים שאני מחפש ברמקול עבור המוזיקה האקוסטית שאני שומע:
כאמור, אלו תנאי סף עבורי.
- צלילים קסומים ומענגים.
- בלתי מעייף כך שניתן לשמוע לאורך זמן.
- טבעי וריאליסטי.
- מפורט.
- דינמי - שיתרגם היטב קרשנדו של ברוקנר והתפרצויות של מהלר.
- מידים עשירים אבל בטעם טוב...
- פועל היטב בווליום בינוני / נמוך.
- מתאים לחלל של כ- 14 מ"ר.
כל שאר הפרמטרים (כדוגמת באס תחתון נשוא השרשור) הם בגדר תוספות מבורכות.
נמר(ולא רק), אלו רמקולים - מלבד הבלה לונה - יכולים לבוא בחשבון בהתאם לרשימה הנ"ל ?
ממליץ ללכת להקשיב לספנדור D7. אני משוחד כי יש לי אותו אך לא מצאתי רמקול טוב ממנו למחירו וגם במחיר כפול. אם תרצה, אתה מוזמן לבוא לביקור אצלי.הנה הפרמטרים העיקריים שאני מחפש ברמקול עבור המוזיקה האקוסטית שאני שומע:
כאמור, אלו תנאי סף עבורי.
- צלילים קסומים ומענגים.
- בלתי מעייף כך שניתן לשמוע לאורך זמן.
- טבעי וריאליסטי.
- מפורט.
- דינמי - שיתרגם היטב קרשנדו של ברוקנר והתפרצויות של מהלר.
- מידים עשירים אבל בטעם טוב...
- פועל היטב בווליום בינוני / נמוך.
- מתאים לחלל של כ- 14 מ"ר.
כל שאר הפרמטרים (כדוגמת באס תחתון נשוא השרשור) הם בגדר תוספות מבורכות.
נמר(ולא רק), אלו רמקולים - מלבד הבלה לונה - יכולים לבוא בחשבון בהתאם לרשימה הנ"ל ?
לדעתי האישית בלבד, הרמקולים האלה ישמעו טוב (לא מצוין) בכל תחומי התדרים בתנאי שהאקוסטיקה שבחלל תהיה מספיק טובה. באופן כללי, כפי שכבר נכתב, בסטראו עדיף שהרמקול יהיה full range מבלי שיהיה צורך בסאב, ניסיתי עם סאב של REL (כמעט אינסוף אפשרויות קאליברציה), זה לא עבד.
רמקול לא מנגן לבד.
יותר חשוב מאיזה רמקול תקנה, הם שאר הדברים המחוברים לרמקול והסביבה האקוסטית שאותה מערכת תנגן.
בסופו של יום, לחובב הממוצע, הרמקול אינו דבר חשוב מאוד במערכת (כל עוד הוא רמקול של יצרן רציני).
בניית מערכת מאוזנת בחלל אקוסטי מתאים, חשובה לאין ערוך מסוג הרמקול שתקנה.
ממליץ ללכת להקשיב לספנדור D7. אני משוחד כי יש לי אותו אך לא מצאתי רמקול טוב ממנו למחירו וגם במחיר כפול. אם תרצה, אתה מוזמן לבוא לביקור אצלי.
מוטי, אני מקווה שברור לך שלפי הפרמטרים האלה יש עשרות ומאות דגמי רמקולים שיכולים להתאים לך........אבל אני, אולי כמו שלמה, בתחושה שאתה כבר סימנת מטרה בעיגול, וכעת מנסה לקבל חיזוקים ולוודא שהמטרה "ראויה".הנה הפרמטרים העיקריים שאני מחפש ברמקול עבור המוזיקה האקוסטית שאני שומע:
- צלילים קסומים ומענגים.
- בלתי מעייף כך שניתן לשמוע לאורך זמן.
- טבעי וריאליסטי.
- מפורט.
- דינמי - שיתרגם היטב קרשנדו של ברוקנר והתפרצויות של מהלר.
- מידים עשירים אבל בטעם טוב...
- פועל היטב בווליום בינוני / נמוך.
- מתאים לחלל של כ- 14 מ"ר.