תודה יקירי.
הפונו לא ברצפה. הוא יושב על cerapuc.
לא יודע למה הפונו אצלך תמיד בעונש מאחורה באיזו פינה.
אם תסתכל טוב גיא
במצב הקיים הפטיפון מגיע לקצה תחילת הטלויזיה
אז עוד מדף לפונו ונמר יצטרך לראות שליש טלויזיה פחות ....
רק אני מנקה בסביבה הזו. דבר שני אל תשכח שהמערכת שלי באמת מינימליסטית. לכן קל מאוד גם לנקות ממנה אבק. שלושה מכשירים ושני רמקולים. וכבלים? סך הכל מקור אחד. מינימום ברדק.
אם כבר השקעה מסיבית באקוסטיקה לא היה כדאי להוציא את כורסת העור מצד ימין שלא תחסום חלק מהגלים ותהווה גם רפלקטור, אני מניח שתגיד שהרמקולים מכוונים בדיוק לסוויט ספוט במרכז הספה ועדיין אני חושב שאתה צריך להוציא את הכורסא.
לא ממש מצליח לראות מה יש שם אבל נראה ללא דיגיטל, איזה מסר זה מעביר לחובבים והאם זה לא פוגע ביבואני הדיגיטל ?
לא יודע למה הפונו אצלך תמיד בעונש מאחורה באיזו פינה.
אם תסתכל טוב גיא
במצב הקיים הפטיפון מגיע לקצה תחילת הטלויזיה
אז עוד מדף לפונו ונמר יצטרך לראות שליש טלויזיה פחות ....
בדיגיטל יש היום הרבה ממירים עם ווליום קונטרול איכותי כמו בקדם טוב שחוסך את הצורך בקדם, חשבתי שיהיה הגיוני שבמדיניות של התרכזות במקור איכותי אחד שגם לפונו סטייג׳ תהיה שליטה על הווליום ובכך לחסוך פרה יקר שמשמש רק מקור אחד...אני מעביר מסר של תשקיעו את המקסימום במקור אחד. אם זה דיגיטל או אנלוג. שנית, יש לי סטרימר, הוא מאחורי הקדמגבר.
בדיגיטל יש היום הרבה ממירים עם ווליום קונטרול איכותי כמו בקדם טוב שחוסך את הצורך בקדם, חשבתי שיהיה הגיוני שבמדיניות של התרכזות במקור איכותי אחד שגם לפונו סטייג׳ תהיה שליטה על הווליום ובכך לחסוך פרה יקר שמשמש רק מקור אחד...
לא אמרתי שהוא צריך להיות דיגיטלי, הוא צריך להיות על הדאק על מנת לחסוך מכשיר ולמען האמת שמעתי יותר מאחד כזה.מניסיוני, טרם שמעתי ווליום קונטרול דיגיטלי שיעלה על המתקבל בפרה אנלוגי טוב.