מה שקובע בפועל את האחריות זו החשבונית.
הסיבה לכך פשוטה: חשבונית זה מסמך שהנתונים בו חייבים להיות מדויקים, מכיון שהוא מהווה הצהרה לשילטונות המס.
אי אפשר לשנות אותו, לשחק איתו ול"טפל" בו - יש עותק ששמור בהנהלת החשבונות עם תאריך מדויק ומתועד.
תעודת אחריות זו בעצם חתיכת נייר שנועדה לתת הרגשה נוחה לקונה - לא יותר ולא פחות. לכן גם נותנים אותה לחנויות כשהיא ריקה ובתיאוריה ניתן למלא אותה גם שנתיים אחרי הרכישה, עם כל שם וכל תאריך שהוא.
אי אפשר לדרוש מחברה לתת אחריות על סמך פיסת הנייר הזו - אין שם תאריך קניה שאפשר להתייחס אליו ברצינות, אין שם שם קונה שאפשר לדעת ולוודא שהוא הקונה המקורי - אין כלום.
SG לא יכולה לדעת על פי תעודת אחריות אם המכשיר נקנה על ידך כחדש - אולי הוא התגלגל כבר בכל הארץ, הם לא יכולים לדעת מתי הוא נקנה, הם לא יכולים לדעת שום דבר בלי חשבונית.
מכיון שגם בעיסקת ברטר יש להוציא חשבונית, אם קנית מחנות מסודרת ולא מאדם פרטי, פנה לחנות והם חייבים לספק לך את חשבונית העיסקה - גם אם היא בסכום כולל של אפס. אם מדובר במוצר שנמכר למפיץ מורשה של SG, וממנו ישירות אליך, בתאריך הנמצא תחת אחריות, אין לך שום בעיה.
הסיבה לכך פשוטה: חשבונית זה מסמך שהנתונים בו חייבים להיות מדויקים, מכיון שהוא מהווה הצהרה לשילטונות המס.
אי אפשר לשנות אותו, לשחק איתו ול"טפל" בו - יש עותק ששמור בהנהלת החשבונות עם תאריך מדויק ומתועד.
תעודת אחריות זו בעצם חתיכת נייר שנועדה לתת הרגשה נוחה לקונה - לא יותר ולא פחות. לכן גם נותנים אותה לחנויות כשהיא ריקה ובתיאוריה ניתן למלא אותה גם שנתיים אחרי הרכישה, עם כל שם וכל תאריך שהוא.
אי אפשר לדרוש מחברה לתת אחריות על סמך פיסת הנייר הזו - אין שם תאריך קניה שאפשר להתייחס אליו ברצינות, אין שם שם קונה שאפשר לדעת ולוודא שהוא הקונה המקורי - אין כלום.
SG לא יכולה לדעת על פי תעודת אחריות אם המכשיר נקנה על ידך כחדש - אולי הוא התגלגל כבר בכל הארץ, הם לא יכולים לדעת מתי הוא נקנה, הם לא יכולים לדעת שום דבר בלי חשבונית.
מכיון שגם בעיסקת ברטר יש להוציא חשבונית, אם קנית מחנות מסודרת ולא מאדם פרטי, פנה לחנות והם חייבים לספק לך את חשבונית העיסקה - גם אם היא בסכום כולל של אפס. אם מדובר במוצר שנמכר למפיץ מורשה של SG, וממנו ישירות אליך, בתאריך הנמצא תחת אחריות, אין לך שום בעיה.