אני מחקתי. זה היה מיותר לגמרי ולא טרם כלום מלבד עוד שמן למדורה שכבר הלכה למקומות לא טובים. באותה פעולה גם קיבלת הודעה על המחיקה ואת הסיבה למדוע.
עכשיו אתה רוצה ״להשתולל״ עלי עם מחמאות שאני גמד, ילד נזלת, מתאגרף במשקל נוצה ואיך לא ״כתב ומנהל פורום עאלק״ (בטוח שכחתי עוד איזה 100-200 מחמאות שלך עלי מהשנים האחרונות...). יאללה לך על זה.
ולגופו של עניין,
א. את הסגנון והתצורה של משה כולם כבר מכירים. אין חדש תחת השמש איתו (בניגוד אליך אלדר שעבר שינוי בשנים האחרונות. לחיוב הכוונה). קיצור, זה הבנאדם. כזה הוא. אין צורך להזכיר את זה ולהביא ציטוטים שלו שכולם יראו. הוא עושה זאת מצוין בעצמו.
ב. האירוע של אותו אודי (לא מכיר אישית את הדמות), ההתרחשות שרן תיאר כאן היא הזויה בכל קנה מידה. זה מצריך זמן עיקול המקרה הזה. זה שפל, נבזות, חוצפה וערומה שאין לתאר. כמה קטן בנאדם יכול להיות.... מסתבר שתמיד יהיו שיאים חדשים. רק שהשיא הזה כנראה יחזיק המון,המון, המון זמן.
ג. אלדר היקר, עזוב אותך כאסחים. משהוא עוד יקבל פה בתקופת לב. למה??? הסאונד בהלוויות מחורבן גם ככה. יאללה לך שמע אלבדו ושחרר קיטור. תירגע כפרה.
אכן ידרש זמן לעיכול גיא.
אתמול, באחת השיחות שלי על העניין הזה, התקשר אליי אחד היבואנים היותר מפורסמים בקהילה, אותו אני מכיר כבר 20 שנה ואחרי שהוא הביע זעזוע עמוק, שאט נפש וסלידה עמוקה מהמקרה, הוא אמר לי :
"תראה רן, מאז שהגעת לכאן לפני 3-4 שנים, יצרת בעיה, כי מה אתה אומר לכולם בעצם:
...אתם לא מבינים כלום מכלום, רוב הזמן אתם מתעסקים בשטויות, תמכרו את הכל ותתחילו מהתחלה...
וזה כמובן גרר אותך למלחמות קשות מאוד, שנמשכות עד היום..
אבל, זו לא הייתה הבעיה המרכזית שלהם.
הבעיה המרכזית של אלו שנלחמו איתך , הייתה בכלל התוצאה שהצגת, זו הייתה הבעיה שלהם!
יש הבדל בין להסביר על משהו, לבין להוכיח בפועל שזה גם עובד מצוין, הרבה יותר טוב ממה שהם מכירים ושמעו בעבר".
וזו בעצם הייתה מטרת הביקור בעורמה של המתחזה, הרצון לקעקע את התוצאה.
אממה...לאלוהי האודיופיליה היו תוכניות אחרות...
אז מגיע לו arb, ומדברים על הא ועל דא ואז מתחילים להקשיב להרבה מאוד קטעים, בצרפתית, באנגלית, בעברית, באיטלקית, סגנונות שונים ומשונים, קשים יותר וקשים פחות.
ואז אומר לי arb :" תשמע רן, אין מה להגיד, שומעים מצוין, אבל ברשותך, בוא נקשיב למוזיקה קלאסית, כי זה המבחן האמיתי מבחינתי".
צריך להבין, כאשר אתה מארח כל כך הרבה אנשים, אתה מפתח מיומנות לזהות מהר מאוד מי נהנה יותר, מי נהנה פחות, מי מבין יותר, מי מבין פחות, למי יש אוזניים טובות ומי בכלל חרש ויש את אלו שאני קורא להם...."המתנתקים"..
המתנתקים, מה שמייחד אותם, זו העובדה שהם לפתע מתנתקים מהחלל ואתה מרגיש, אתה שם לב מייד, שהם כאילו חווים משהו לראשונה.
אז אמרתי ל- arb שצר לי אבל זה לא תחום מומחיותי והנה roon והוא בהחלט מוזמן לנגן מה שבראש שלו..
אז המתחזה arb, בחר במאהלר וביקש להגביר את הווליום.. ואחרי מספר שניות הוא...התנתק..
בחלוף דקות ארוכות הוא ביקש לעצור את המוזיקה ואמר לי :"
תשמע רן, בגלל שאתה לא מתמצא במוזיקה קלאסית, אני אסביר לך מה בעצם שמענו כאן.
הקטע לו הקשבנו ממש בהתחלה, בכלל לא מנוגן, בכלל לא מושמע במערכות ביתיות, אף אחד לא מעז להשמיע את זה, כי מערכות ביתיות, אפילו הכי יקרות שיש, בכלל לא מסוגלות להכיל את המוזיקה הזאת, הן קורסות לתוך עצמן.
וכאן לעומת זאת, ניתן לשמוע כל כך הרבה פרטים, הכל נשמע חי, נושם, ברור, הבמה, הדינמיות והכל עם אפס מאמץ.
אז למרות שאני מכיר את היצירה הזאת והקשבתי לה כל כך הרבה פעמים, בכל כך הרבה מקומות, זה כאילו לשמוע אותה בפעם הראשונה. שאפו.
וראית על הפנים שלו שזה תפס אותו כל כך חזק שזה לקח אותו למקומות אחרים לגמרי.
למרבה הצער, השנאה והיריבות המטופשת, כנראה חזקים יותר מהתוצאות בפועל ולמחרת הביקור, החיים (הדמיוניים בפורום) חזרו לקדמותם והלכלוכים המשיכו כרגיל.
אבל אם יש איזו נקודת אור, ממש קטנה בסיפור המאוד רע הזה, שלא דומה לשום דבר שנתקלנו בו, בשום צורה או דרך, גם אם אנשים יתעקשו נואשות להזכיר דוגמאות לא רלוונטיות, זו העובדה שבסופו של יום, האודיופיליה ניצחה.
וגם זה משהו.
רן