אירוע חביב שלא מטשטש את הטיפול הכושל של היבואן במותגיו
זה לא מקרי שקשה למצוא מוצרי ניופאן שאינם טושיבה או האייר או רסיברים של דנון שמתחילים בספרה 1 אצל המשווקים הרציניים בשוק. בקרתי במס' חנויות המוכרות לכולנו בחודשים אחרונים, וכחובב ובעלים ותיק של דנון, התעניינתי בדגם 3808 בתקופה שעדיין שווק בכל רחבי העולם. לא הצלחתי למצוא אחד חדש בשום מקום, תמהתי כיצד ייתכן מצב שדגם ביניים+ לא ניתן להשגה עוד בטרם הוחלף באחר ?
כששאלתי ניסו לשכנע אותי שמוצר X טוב יותר מה- 3808, סיפרו לי על בעיות שרות קשות של היבואן ועוד תירוצים. חקירה קצת יותר מעמיקה גילתה את הסיבה האמיתית. ניופאן לא מאפשרת למשווקים את המרווח שיש להם עם יבואנים אחרים, ולכן אין להם עניין 'לדחוף' את מוצריה.
במותגי KEF ו- JBL המצב עוד גרוע יותר. ניופאן לא מייבאת או לפחות לא מנסה לשווק אף אחת מהסדרות האיכותיות והחדשות, של מותגיה, ולכן הרמקולים המיושנים הקיימים זוכים למדפים אחוריים בחנויות אם בכלל מוצגים.
אתמול בערב עמדתי ליד חבר פורום זועם שטען בפני נציג ניופאן על אי הצגת סדרות האיכות של JBL באתר ניופאן . הנציג ענה איזו תשובה מגומגמת ושלח אותו לאתר JBL הבינלאומי.
אם לשפוט על-פי מדיניות היבואן שמעדיף למכור עודפים ב-OUTLET שלו מאשר לנסות ולמשוך קצת מעלה, וכולנו יודעים שהוא יכול אך כנראה לא רוצה, הרי שהרצאתו של ג'ו החביב הייתה צריכה להתמקד בדגם ה- 1610. בעוד מס' חודשים בחנות ניופאן OUTLET הקרובה למקום מגוריכם.
לי אישית זה חבל.