אפי ווגדן
אוהב את התחום
- הודעות
- 204
- מעורבות
- 72
- נקודות
- 28
מה שטוב בעולם הזה הוא שהדברים משתנים כל הזמן ושום דבר לא עומד במקום.
אחרי שהצלחנו לבחור, בשעה טובה, רמקולים חדשים, שמתאימים בול לצבע של החלונות ולטקסטורה שלהם ולאוזניים של כמעט כל בני הבית, התברר לדאבון לב אחד ולשמחתי הרבה - שהם לא מתאימים לשידה שמשמשת כמעמד לסט.
מדובר בפריט אספנות יפיפה מעץ אלון בן קרוב למאה עם פיתוחים מגולפים כולל שתי עלמות חן תמירות ונטולות אריג בשני צידי הרהיט.
אבל הוא גם קצת צפוף וקשה לו להחזיק את הציוד החדש הכבד כולל מגבר ששוקל 36 ק"ג ופלטת שיש שעליה מונח הפטיפון הכבד מאוד לכשעצמו.
בקיצור, החלטנו להעביר את הפריט הנל לפינה אחרת בבית ולהזמין שידה חדשה אצל נגר.
הבעיה היא שנבחרה שידת עץ מצופה בלוחות פליז. ( החלק הפנימי עשוי עץ טבעי בעובי 3 ס"מ ומבחוץ ציפוי מתכת פליז בשכבה דקה כמו פורמאיקה ).
וזה מדאיג אותי מאוד כיוון שאני חושש שמתכת הציפוי תשפיע על הציוד ועל איכות הצליל.
האם החשש שלי מוצדק?
אשמח לעצות מאת חברי המלומדים כיצד לתכנן את השידה.
אחרי שהצלחנו לבחור, בשעה טובה, רמקולים חדשים, שמתאימים בול לצבע של החלונות ולטקסטורה שלהם ולאוזניים של כמעט כל בני הבית, התברר לדאבון לב אחד ולשמחתי הרבה - שהם לא מתאימים לשידה שמשמשת כמעמד לסט.
מדובר בפריט אספנות יפיפה מעץ אלון בן קרוב למאה עם פיתוחים מגולפים כולל שתי עלמות חן תמירות ונטולות אריג בשני צידי הרהיט.
אבל הוא גם קצת צפוף וקשה לו להחזיק את הציוד החדש הכבד כולל מגבר ששוקל 36 ק"ג ופלטת שיש שעליה מונח הפטיפון הכבד מאוד לכשעצמו.
בקיצור, החלטנו להעביר את הפריט הנל לפינה אחרת בבית ולהזמין שידה חדשה אצל נגר.
הבעיה היא שנבחרה שידת עץ מצופה בלוחות פליז. ( החלק הפנימי עשוי עץ טבעי בעובי 3 ס"מ ומבחוץ ציפוי מתכת פליז בשכבה דקה כמו פורמאיקה ).
וזה מדאיג אותי מאוד כיוון שאני חושש שמתכת הציפוי תשפיע על הציוד ועל איכות הצליל.
האם החשש שלי מוצדק?
אשמח לעצות מאת חברי המלומדים כיצד לתכנן את השידה.