היו לי שני דגמים של מרטין לוגאן לאורך עשרים שנה. הראשון SL3 אכן סבל מהבעיה שאתה מתאר. בשני - אסנט לא הרגשתי בבעיית חוסר התאום וההיפרדות בין הפאנל האלקטרוסטאטי לוופר הדינמי - שני הרמקולים היו רמקולים פאסיביים.
אבל כל התיאור הוא נחלת העבר. מאז 2005 מייצרת מרטין לוגאן כמחצית מדגמי הרמקולים האלקטרוסטאטיים שלה בצורה חצי אקטיבית. הוופרים הדינמיים מופעלים בידי מגבר דיגיטלי פנימי כשעל התיאום בינם לבין הפאנל אחראית יחידת עיבוד צליל דיגיטלית (DSP). יותר מזה, בשלושה מהדגמים מאז 2015-2016 הוופרים בהתאם לדגם יכולים להיות מכויילים לביצועים מיטביים בעזרת מערכת תיקון חדר אקטיבית (רום קורקשן). אלו הם דגמי 11-13 ו-15.
אבל כל התיאור הוא נחלת העבר. מאז 2005 מייצרת מרטין לוגאן כמחצית מדגמי הרמקולים האלקטרוסטאטיים שלה בצורה חצי אקטיבית. הוופרים הדינמיים מופעלים בידי מגבר דיגיטלי פנימי כשעל התיאום בינם לבין הפאנל אחראית יחידת עיבוד צליל דיגיטלית (DSP). יותר מזה, בשלושה מהדגמים מאז 2015-2016 הוופרים בהתאם לדגם יכולים להיות מכויילים לביצועים מיטביים בעזרת מערכת תיקון חדר אקטיבית (רום קורקשן). אלו הם דגמי 11-13 ו-15.