אם יורשה לי להשאיל קצת טרחנות מעמיר, אני חושב שזאת שאלה שמפספסת קצת את הדינמיקה הנפוצה בתחביב, כי "מה הסט אפ הבא שלך" טומן בחובו החלפה מלאה של הקיים. התחביב לא עובד ככה, בדרך כלל. אנחנו משדרגים בשלבים או בחלקים.
אצלי תמיד היתה העדפה לדיוק, מהירות, צלילות ותחום דינמי. כשהמערכת בנויה נכון ואין בה פגמים (למשל, חריפות), אז השילוב של המאפיינים הנ"ל מייצרים עבורי חוויית האזנה מהנה יותר מכל ליטוף ישבן שמיוחס למנורות. לכן, למשל, בשעתו כשאייל פור ז"ל השאיל לי את המשולב של DARTZEEL, אמנם נפעמתי מהטונאליות האדירה של המגבר הזה, שגרמה לכל מגבר אחר ששמעתי לפניו להישמע מנוזל ועם צליל שמזכיר אפרכסת של טלפון, אבל לא יכולתי להתעלם מהמחסור בכוח ותחום דינמי, שמערכת ממש טובה צריכה.
לגופו של ענין, אני עדין חולם בלילות קיץ חמים על הטופ של PLAYBACK DESIGN ששמעתי אצל עופר לפני כמה חודשים - משהו בפרונט אנד הדיגיטלי הזה פשוט פירק אותי לחתיכות וניפץ כל מני הנחות אודיופיליות שאבד עליהן הכלח, כגון: "מערכת טובה יותר תוציא את הפגמים של הקלטות גרועות ותתגמל הקלטות טובות". קשקוש. מערכת הכי טובה תדע להפיק מהכל מרגליות. לא אשכח ששמנו את הדיסק של גידי גוב - אחת ההקלטות הגרועות בהיסטוריה - והדבר הזה (טרנספורט עם ממיר: MPS8 כמדומני) הפך אותו ליצירה נוגעת, תלת מימדית ועם טונאליות מאלפת. זאת למרות שבכל מערכת אחרת ששמעתי את האלבום הזה קיבלתי צליל מתכתי, מקומפרס, ושטוח.
אני מת להחליף את הדאק שלי לדאק שלהם. צריך פשוט להיפרד מסד"ג של 80,000 ש"ח. גדול עלי כרגע.
הבאה בתור היא ההגברה שלי, שאמנם מספקת לי חווית האזנה נפלאה, אבל הבנתי ש- CLASS A, לא משנה מה הגודל שלהם (ושלי גדולים) - זה לא כיוון שמדבר אלי. צליל עאלק אורגני שבא על חשבון ריפיון דינמי. אני צריך שהמערכת תנשך אותי. בעדינות, אבל תנשך. דגמים ספציפיים שאני חם עליהם? אין כאלה כי אין לי אומץ לשמוע.
בקיצור, הסט אפ ה"בא" שלי בהחלט יכלול הגברה כוחנית ומדוייקת, ואת הפרשנות המוזיקלית אשאיר לאנדראס קוח. (אושיית דיגיטל והמוח מאחורי החברה)