רמקולים איך הייתם מגדירים מערכת "היי אנד"


exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
גיא, אותה geely גם בעלת חלק נכבד במרסדס:)

אני דיברתי על 300 אלף שקלים בארץ. אפשר לעלות ל-400 גם ותראה מה כסף קונה.

מה שמוכרים לך היום ב-BMW זאת יריקה בפרצוף. בעיקר זה מותג.

החלפתי שנה שעברה מצבר במיניקופר של אשתי. מצבר מקורי 'של BMW' עולה 2500 שקלים. זה מצבר של Varta. לקחתי אותו מצבר Varta made in Germany דגם AGM במוסך של Bosch עלה 1300. כולל כיול במחשב. שעל הכיול ב-BMW לוקחים 600 שקלים.

אם זה לא מיתוג אז מה כן?

מיני קופר זה אכן נטו מיתוג, ובינו ובין ה DNA של ב.מ.וו אין הרבה אם בכלל. לדעתי הרכב לא מצדיק את מחירו אלה אם אתה מוכן לרכוש עיצוב נטו.
חלק מהיבואנים בארץ עושים עוול למותגים שהם מביאים (מכירה, שירות, טיפול וכו…), זו בעיה שהיא תוצאה ממדיניות מונופוליסטיות ביבוא רכב לארץ, אל תשליך מזה על מה שקורה בעולם.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,737
מעורבות
1,434
נקודות
113
מיני קופר זה אכן נטו מיתוג, ובינו ובין ה DNA של ב.מ.וו אין הרבה אם בכלל. לדעתי הרכב לא מצדיק את מחירו אלה אם אתה מוכן לרכוש עיצוב נטו.
חלק מהיבואנים בארץ עושים עוול למותגים שהם מביאים (מכירה, שירות, טיפול וכו…), זו בעיה שהיא תוצאה ממדיניות מונופוליסטיות ביבוא רכב לארץ, אל תשליך מזה על מה שקורה בעולם.

מיניקופר כמובן שזה מותג, אבל יש הרבה מאחוריו. רכב עם הרבה אופי.
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,350
מעורבות
801
נקודות
113
סוף סוף הגענו לרכבי היי אנד:)
יש עוד עגבניות היי אנד - קוראים להם ״מגי״
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,819
מעורבות
903
נקודות
113
רק הערה אחת קטנה באשר להבדל בין מכוניות היי אנד לאודיו היי אנד. במכוניות החירטוט אפשרי הרבה פחות. בנטלי מוכרים גם שם, אבל גם איכות, איבזור, יכולות וכיוצא באלה. יתקשו שם בעסק לייצר משהו זול ולנסות לדחוף מחיר בזכות הסמל, לא יעבוד כל כך. באודיו מסתייע יותר, ודאי כך כשצליל הוא משהו לא באמת מדיד ולשכנוע, בין סביבתי בין עצמי, יש יכולת די מוכחת לבצע מניפולציות בכושר השיפוט. קצת מתקשה להבין מה הפלשתינים עושים פה, אבל בשם האג'נדה כנראה מותר לנסות לדחוף לתבנית לא שייכת. שיהיה בהצלחה.
בגלל זה במכוניות יותר קל להגיד יוקרה
באודיו צריך לכבס קצת את המילים
 

omi

חבר משקיען
הודעות
883
מעורבות
423
נקודות
63
סוף סוף הגענו לרכבי היי אנד:)
יש עוד עגבניות היי אנד - קוראים להם ״מגי״
הלוואי הלוואי שמיתוגי ההיי אנד שלנו היו נותנים אותו ערך ותמורה עודפת כמו עגבניות מגי
 

Slim1900

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
114
נקודות
43
ראינו כבר שרמקול איטלקי ,לשם העיניין, שיש לו תו מחיר של מעל 100,000 דולר נמכר "מתצוגה " בתערוכה במינכן ב 20,000 דולר פלוס קצת -. הקונה יוצא מבסוט כי קנה "מציאה" ,רמקול אולטרה הי אנד במדבקה זולה יותר, היצרן יצא מבסוט כי הוא לא גילה לשוק שאין הרבה פראיירים שמוכנים לשלם אפילו מחצית הסכום על הרמקול- ועל ידי מכירתו בתערוכה במחיר סודי ,הוא גם חסך לעצמו הובלה בחזרה. בסיבוב הזה נוצר גם מפיץ בארץ שמביא דגם זול יותר של הרמקול (שלא נשמע מאוד רחוק מהדגם היקר) ואת הדגם הזה ניתן כבר למכור למישהו ב15000 דולר .
אין באמת כלום מאחורי היי אנד. כולם מייצרים היום רמקול או מגבר במחיר 100,000 דולר . טכנולוגית אין שם כלום,שום הבדל שמחזיק מים . רק מיצוב שאולי משכנע את הפראייר התורן לשלם את המחיר
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
349
מעורבות
102
נקודות
43
כבודה של וולבו במקומה, אבל היא לא תחרות ל 2 הקונצרנים הגרמנים שרשמתי, גם לא מתיימרת להיות שם.
זה נכון לגבי רכבי הסדאן, בדגמי ה CX מול ה X של BMW הוולוו טובה יותר מכל הבחינות.

אגב, כל דגמי ה X של BMW שמגיעים לארץ מיוצרים בארה"ב ולכן איכות הגימור לעומת הדגמים שמיוצרים בגרמניה נחותים בהרבה ולא מעט לקוחות מתלוננים על כך.
 

נערך לאחרונה ב:

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
ראיתי סרטון של יצור רמקולי MBL, השאסי מאלומיניום תעופתי מדוייק כמו שאסי של אופנוע מרוץ, איכות ההרכבה והחומרים שכן מתבטאים בתוצאה הסופית מזכים את הרמקולים בצדק בתואר היי אנד. הבעיה התחילה עם בוטיקים קטנים שאין שום השוואה בינם לבין חברה כמו ה MBL הנ"ל ויצרנים שיש להם פסי יצור ברמה הכי גבוהה Simaudio למשל שמוציאים מוצרי כניסה בסיסיים ביותר רק באיכות הרכבה גבוה וישר מדביקים לזה את התואר היי אנד, פשוט זילות של המושג שגם גורמת בהתאם לתגי מחיר מעצבנים.

How It's Made Omnidirectional Speakers P2 - YouTube
 
נערך לאחרונה ב:

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
ראיתי סרטון של יצור רמקולי MBL, השאסי מאלומיניום תעופתי מדוייק כמו שאסי של אופנוע מרוץ, איכות ההרכבה והחומרים שכן מתבטאים בתוצאה הסופית מזכים את הרמקולים בצדק בתואר היי אנד. הבעיה התחילה עם בוטיקים קטנים שאין שום השוואה בינם לבין חברה כמו ה MBL הנ"ל ויצרנים שיש להם פסי יצור ברמה הכי גבוהה Simaudio למשל שמוציאים מוצרי כניסה בסיסיים ביותר רק באיכות הרכבה גבוה וישר מדביקים לזה את התואר היי אנד, פשוט זילות של המושג שגם גורמת בהתאם לתגי מחיר מעצבנים.

How It's Made Omnidirectional Speakers P2 - YouTube
גם יצרן בוטיק קטן יכול להוציא לבית מלאכה לעיבוד שבבי, בין אם בייצור cnc או בין אם ייצור קונבנציונלי שרטוטים לייצור בטולרנסים מאוד מדוייקים ובאיזה חומר שיבחר אם באלומיניום תעופתי או נירוסטה או כל חומר גלם ולהגיע לדיוקים של שלדת אופנוע מירוץ (לא סוף העולם בכלל) או יותר מדוייק. אני עושה את זה על בסיס יום יומי. מכיר את המחירים מצויין ואני אומר לך שהמחיר לא מוצדק אם אנחנו נבסס אותו על זה…
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
גם יצרן בוטיק קטן יכול להוציא לבית מלאכה לעיבוד שבבי, בין אם בייצור cnc או בין אם ייצור קונבנציונלי שרטוטים לייצור בטולרנסים מאוד מדוייקים ובאיזה חומר שיבחר אם באלומיניום תעופתי או נירוסטה או כל חומר גלם ולהגיע לדיוקים של שלדת אופנוע מירוץ (לא סוף העולם בכלל) או יותר מדוייק. אני עושה את זה על בסיס יום יומי. מכיר את המחירים מצויין ואני אומר לך שהמחיר לא מוצדק אם אנחנו נבסס אותו על זה…

מסכים. וגם קראתי איזה מנשר של 'מקינטוש' שאמרו שעם השנים ההוצאה היחסית של על יצור הקופסה עלתה ביחס לרכיבים האלקטרונים והפיתוח כי שם זה הראה תמורה יחסית רבה יותר. זה כבר מראה שיש איזו תקרת זכוכית בהתקדמות הטכנולוגית לפחות בכל הנוגע להגברה וכדי להצדיק מחירים הזויים משקעים ב"ברזל".
תראה את תיבת הרמקול של 'הרבת'', נראה כמו של נגר ביפו אבל הצליל משובח. היצרן אומר שאין צורך בתיבה ששוקלת חצי טון כדי להוציא צליל טוב והוא מתרכז ביחידות עצמן ובקרוסאובר.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,883
מעורבות
2,609
נקודות
113
היצרן אומר שאין צורך בתיבה ששוקלת חצי טון כדי להוציא צליל טוב והוא מתרכז ביחידות עצמן ובקרוסאובר.

אז טוען, so what.
ויש שיטענו 180 מעלות ממנו.
 

עמית

חבר משקיען
הודעות
1,703
מעורבות
216
נקודות
63
יש גם תפוח היי הנד
פינק ליידי.
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
"הי אנד" זה אפילו טרנזיסטור מענג בצלילו את בעליו....
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
היי אנד זה לא.
בלי קשר הוא יכול לענג את בעליו.
ארז
בדיוק!!! העיקר המוסיקה ולא משנה איך..... אם זה טרנזסטור ואדם מבסוט בשבילו זה " הי אנד " {באותו רגע}
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
891
מעורבות
210
נקודות
43
גיא, אותה geely גם בעלת חלק נכבד במרסדס:)

אני דיברתי על 300 אלף שקלים בארץ. אפשר לעלות ל-400 גם ותראה מה כסף קונה.

מה שמוכרים לך היום ב-BMW זאת יריקה בפרצוף. בעיקר זה מותג.

החלפתי שנה שעברה מצבר במיניקופר של אשתי. מצבר מקורי 'של BMW' עולה 2500 שקלים. זה מצבר של Varta. לקחתי אותו מצבר Varta made in Germany דגם AGM במוסך של Bosch עלה 1300. כולל כיול במחשב. שעל הכיול ב-BMW לוקחים 600 שקלים.

אם זה לא מיתוג אז מה כן?
1. חלפים זה לא בדיוק ענין למיתוג. יותר ענין לשיטת מצליח שמרכיבה נוסחה משובחת של לקוחות מפונקים עם כסף שלא בדיוק עשויים מהחומר שרץ לחפש תחליפים דומים עד זהים בחצי כסף. אחרי הכל השכנים לא רצים לראות אם על המצבר יש לוגו של יצרן הרכב.
2. מיני היא דוגמה מוצלחת למיתוג כמרכיב משמעותי במחיר מופרך. די אם נציץ למשל במחיר מיני החשמלית, מכונית שמציעה טווח עלוב, לא פחות מכך ועדיין עולה כמעט פי שניים מפיאט 500 חשמלית עם טווח עדיף ( וביצועים נחותים, אבל כשמדובר בחשמל לטווח יש משמעות מוגברת ) ותדמית דומה של רכב נישה נחשק ופוזאי.
3. מסכים שבדגמי הלחם והחמאה של יצרנים כמו וולוו במוו ומרצדס, הבדלי האיכות והאיבזור אינם גדולים, אם בכלל. אבל כדאי לזכור שהפרשי המחירים בחו"ל בין הדגמים השונים אינם כפי שהם בארץ.
 

נערך לאחרונה ב:

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
האמת אין לי כח לקרא את כל השרשור ,
מבחינתי מערכת ״היי אנד״ זוהי מערכת שהמאזין לה (בד״כ הבעלים וזה הכי חשוב )
נהנה עד דמעות ממה שהוא שומע !
ללא השפעת מחיר או תוצרת.
רוצה לומר , לדעתי , רוב משפחת האודיו כאן ובעולם מושפעים הכרתית או תת הכרתית
מהמותג או איך שהציוד נראה במקום מתוכן ההשמעה.
חיזוק לכך : כל אודיופיל ממוצע כאשר מגיע לרמת מערכת ״כלבבו״ , תמיד ישאף ליותר
במקום להישאר עם הקיים ולהתחיל להינות ממה שרכש.

אני קניתי מה שקניתי , לא מוסיף יותר ונהנה סוף סוף באופן שהראש פתוח למוסיקה ולא למחשבות
שידרוג.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,883
מעורבות
2,609
נקודות
113
כמו בכל תחביב קיים.
מפתחים ומתפתחים.

אודיו זה תחביב לכל דבר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור