איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.


itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
הציטוט של המחיר היה לצורך דוגמה, ולהמחשה של אילוצים כספיים. במחיר מסוים צריך לבחור את הפשרות. וברור שיש חברות שנותנות יותר עבור השקל מאחרות.

לא חייב להיות פשרות
אם יש תקציב X ומתחילים מ 0
אז במקום אולי "להילחם" להביא או מגבר או רמקול קיצוני או כל רכיב קיצוני אחר ע"ח/ שיקח את מרבית העוגה,
הדרך לפשרות/תסכולים וכאבי ראש היא קצרה מאוד.

כפי שכבר רשמתי,
רצוי להגיע לסנרגיה מבלי להקצין ו/או לחשוף נחיתות,
קל הרבה יותר להגיע לסנרגיה ובסיס איכותי כאשר כל הרכיבים באותה רמה.

יש הפתעות,
אבל אפשר גם לספור אותם...
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,158
מעורבות
1,624
נקודות
113
כש @matanoosh מדבר על רמקול "בינוני" מחובר למגבר טוב, סתם אני מנחש שהוא מדבר על רמקול קטן. אולי לא סתם, בכז היתה הדוגמה של הקף.

קח רמקול two way קטן ב 10k שתוכנן היטב ותחבר למגבר ומקור שופרא, תקבל ממתק (שלא מנגן חזק ולא יורד ל 30). קח רמקול גדול ב 10k, המגבר לא יוכל לבטל את ההדהודים בתיבה, הבעיות בקרוס ובשלל היחידות וכו'.

קח רמקול במיליון שקל תחבר למגבר ב 10k יכול להיות מצוין אבל די סביר שיהיה לא משו. בדכ הרמקול יהיה חושפני מדי ודורשני מדי.
כן. כזה!
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
הרמקולים הכי הרבה בוודאות
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
אבל הרמקול הוא הדבר היחיד שיוצר את הסאונד פיזית
ולכן יש לו את החשיבות הגדולה ביותר
עם מגבר ומקור אפשר לשחק ויש אקולייזר וכו
אבל שומדבר בעולם לא יכול להפוך רמקול גרוע לטוב
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
אבל הרמקול הוא הדבר היחיד שיוצר את הסאונד פיזית
ולכן יש לו את החשיבות הגדולה ביותר
עם מגבר ומקור אפשר לשחק ויש אקולייזר וכו
אבל שומדבר בעולם לא יכול להפוך רמקול גרוע לטוב
רק אלקטרוניקה משפיעה על הרמקול, השאלה היא איזה רכיב אלקטרוני מקור הממיר פרה או מגבר וכבילה , תורם הכי הרבה לתוצאה סונית יותר מאחרים כדי שהרמקול ישמע במיטבו?
אני טוען שהפרה תורם יותר מאחרים. ראה את הלינק ששלחתי של אודוגון.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אבל הרמקול הוא הדבר היחיד שיוצר את הסאונד פיזית
ולכן יש לו את החשיבות הגדולה ביותר
עם מגבר ומקור אפשר לשחק ויש אקולייזר וכו
אבל שומדבר בעולם לא יכול להפוך רמקול גרוע לטוב
אני אשמח שהרמקול יהייה החולייה החלשה בשרשרת והשאר (הגברה, קדם, כבלים, חשמל, העמדה ואקוסטיקה) יהיו ברמה מעולה.
הרמקול (אם מתאים פיזית לחדר) אינו הבעייה העיקרית במערכת שלא נשמעת טוב.
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
אני אשמח שהרמקול יהייה החולייה החלשה בשרשרת והשאר (הגברה, קדם, כבלים, חשמל, העמדה ואקוסטיקה) יהיו ברמה מעולה.
הרמקול (אם מתאים פיזית לחדר) אינו הבעייה העיקרית במערכת שלא נשמעת טוב.
תנסה לחיות עם רמקול בהיר או כהה בניגוד לטעמך.
או עם טוויטר בריליום שאתה לא סובל את הסאונד שלו
או כזה שאין לו בס בכלל
לחצי שניה ואז תאמין לי שתחשוב אחרת כי אתה תתבאס מכל רגע איתו.
רמקולים הם הדבר הכי חשוב בפער.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
תנסה לחיות עם רמקול בהיר או כהה בניגוד לטעמך.
או עם טוויטר בריליום שאתה לא סובל את הסאונד שלו
או כזה שאין לו בס בכלל
לחצי שניה ואז תאמין לי שתחשוב אחרת כי אתה תתבאס מכל רגע איתו.
רמקולים הם הדבר הכי חשוב בפער.
אתה עדיין לא מבין את השאלה כי לא קראת את פוסטים קודמים
כתוב המערכת מאוזנת אקוסטיקה
טובה עוד פעם איזה רכיב אלקטרוני מרכיבים אלקטרוניים אחרים תורם הכי הרבה לביצועים היפים של המערכת מקור ממיר פרה או מגבר.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור