אזהרה מרכישת מסך ללא התקנה של היבואן כחלק מהאחריות


shlomibek

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
1
אזהרה מפני התנהלות יבואן S.G אלקטרוניקה

ברצוני לשתף בחוויה שלילית שחוויתי עם יבואן זה, במטרה להזהיר לקוחות פוטנציאליים.

כאשר קיבלתי את המוצר שהזמנתי, המובילים דרשו להדליק את המסך ולוודא שהוא תקין, תוך בקשה שאחתום על כך. בדיעבד, הבנתי שטעיתי כשהסכמתי לתהליך הזה. המובילים חיברו את המסך לחשמל, ובשלב האתחול הוא נראה תקין.

יומיים לאחר מכן הגיעו המתקינים לביתי. ליוויתי אותם בתהליך ההתקנה, וביקשתי לוודא שהם לא גורמים כל נזק למסך. אך לאחר חיבור המכשיר לממיר סלקום, הופיעו פסים לאורך המסך, ובנוסף הבחנתי בסדק קטן בצידו הימני התחתון.

פניתי מיד לשירות הלקוחות של S.G, ובתחילה נאמר לי שהם יפנו למובילים כדי לבדוק את הצילומים שביצעו. מאוחר יותר שלחו טכנאי לביתנו, אך מטרתו היחידה הייתה לצלם את המצב הנוכחי של המסך.

למרות הבטחותיהם, הצילומים של המובילים לא הועברו אליי. כיום, החברה מתנערת מאחריות וטוענת שהנזק נגרם בשל תהליך ההתקנה – תוך ציון שחתמתי על כך שהמסך תקין. חשוב להבהיר: חתמתי שהמסך נדלק, אך אי אפשר לדעת אם הוא באמת תקין ללא התקנה מלאה וחיבור לרשת כבלים.

אני מתכוון להגיש תביעה בנושא, אך בינתיים מוצא לנכון להזהיר אחרים. אם אתם רוכשים מ-S.G, אל תסכימו לקבל את המוצר ללא התקנה מלאה, ואל תחתמו למובילים שהמסך תקין. תקינות אמיתית ניתן לוודא רק לאחר התקנה מלאה.

עשו שיקול דעת פעמיים לפני רכישה מיבואן שמתנהל כך. אני למדתי את הלקח שלי בדרך הקשה.
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
876
מעורבות
206
נקודות
43
כאשר קיבלתי את המוצר שהזמנתי, המובילים דרשו להדליק את המסך ולוודא שהוא תקין, תוך בקשה שאחתום על כך. בדיעבד, הבנתי שטעיתי כשהסכמתי לתהליך הזה. המובילים חיברו את המסך לחשמל, ובשלב האתחול הוא נראה תקין.
תודה על השיתוף.
ככל שידוע לי, זה לא אמור להיות הפרוטוקול. בד"כ המוביל רק מוביל את המוצר, מותיר אותו סגור באריזתו, ולא אמור לפתוח את האריזה ולחבר את המסך לחשמל. רק המתקין פותח את האריזה ובודק תקינות שלו לאחר ההתקנה. כך זה גם בסמסונג.
 

shlomibek

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
1
תודה,כפי שכתבתי כל ההתנהלות הזאת בדעיבד הסתברה לי כהזויה .
 

עופר פולק

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
11
נקודות
8
בח.י המובילים גם מתקינים את הטלויזיה או על הקיר או על המזנון . גם מה שהפתיע אותי לא ניסו למכור לי כבלים או שטויות כל שהם .
 

dor_s

חבר משקיען
הודעות
515
מעורבות
151
נקודות
43
בח.י המובילים גם מתקינים את הטלויזיה או על הקיר או על המזנון . גם מה שהפתיע אותי לא ניסו למכור לי כבלים או שטויות כל שהם .
מקרה שקרה לי לפני כמה חודשים
המובילים שהם גם המתקינים של ח.י לא התקינו על הסטנד היות ולא שילמתי על התקנה.
בחנות לא מסרו לי את העובדה הזו. ובפרסום רשום רק לגבי תוספת להתקנת קיר ב 150 ש"ח.
הם פשוט הוציאו חצי מסך מהכיסוי הרך. הניחו על המזנון והחזיקו את המסך מהצד
חיברו לחשמל. הראו שהמערכת רק התחילה לעלות. כיבו וארזו שוב בקרטון
לא מרגיש לי נכון לשלם 150 ש"ח להרכבת 8 ברגים של הסטנד. אני חושב שזה גזל. ולתת לללקוח להרכיב מסך בגודל 65 אינץ או יותר. זה פשוט נסיון "להוציא שבר" מכל לקוח חמישי.
לגבי מסך קטן מ 55 הייתי מבין
כנ"ל לגבי התקנת קיר שהמצב שונה ויש לשלם
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
876
מעורבות
206
נקודות
43
לא מרגיש לי נכון לשלם 150 ש"ח להרכבת 8 ברגים של הסטנד. אני חושב שזה גזל. ולתת לללקוח להרכיב מסך בגודל 65 אינץ או יותר. זה פשוט נסיון "להוציא שבר" מכל לקוח חמישי.
לגבי מסך קטן מ 55 הייתי מבין
כנ"ל לגבי התקנת קיר שהמצב שונה ויש לשלם
באמת מוזר. לא נראה לי נכון שהצרכן יתקין את הסטנד השולחני של הטלוויזיה. בחלק מהדגמים זה דורש השכבה שלה על הפנים, מה שעלול לפגוע בה.

מחיפוש באתרי המכירות המקוונים עולה נראה שמדובר ב-LG בלבד שגובה תשלום על הצבה על השולחן.
בסמסונג וב- TCL ההתקנה השולחנית ללא תשלום.
בסמסונג התליה על הקיר ב- 99 ש"ח כולל המתקן הקירי וב- TCL ביבוא של אלקטרה ב- 129 ש"ח.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור