Bar marta
אסור לצלם(ניסיתי לצלם- חיפשו לי באיפון את התמונות וראו שמחקתי גם מסל המיחזור.טנוי ענקיים מגבר מנורות מונובלוק כל צד 4שפופרות 845 ( מנורת דרייבר קטנה לכל 845)ייצר מקומי יפני במיוחד למערכת. מלא תקליטים לגבי הצליל אתייחס בהמשך. אז ככה:
מאוד מסקרן אותי למה יפנים אוהבים ,גם , ג'אז ולמה יש יפנים שבעניין טכנולוגיות אודיו "ישנו" מבוססות שפופרות ,פטיפונים תקליטים , ווסטרן אלקטריק וכאילו .
אז צריך משהו להבין על היפנים- למרות שקיבלו פצצות אטום מאמריקאים וכמאה שנים קודם ארה"ב הכריחה למעשה את יפן להיפתח לעולם ובכך למעשה ביטול שושלת השוגון שיהיתה קיימת כמה מאות שנה קודם (ניתן להתרשם מהסידרה שוגון שמתאר אירועים היסטוריים בו השוגון סגר את יפן להשפעות חוץ, עדיין אין להם שנאה לאמריקאים. יש רצון ללכת בדרכם אך להיות טובים יותר.
בשני המצבים היפנים נכנעו ללחץ חיצוני ובמקום לנקום ולהמשיך לרדוף אחר אילו שהשפילו אותם ,הם עושים את ההפך.. אם הוכנעת - סימן שזה שמכניעה טוב יותר לכן תאמץ את דרכיו אבל תהיה יותר טוב ממנו. וככה יפן נכנעה לארה"ב וטכנולוגית צמחה .זה לא כמו המצב שלנו במזרח התיכון שחשבונות לא יסגרו לעולם. אין על שינאה ופחד כמשהו מניע .
חזרה למוזיקה ואודיו- אז הם שמעו ג'אז -והתחברו לזה. הם ראו ווסטן אלקטריק הורנס ושפופרות והחלו לחקור וליצר כאילו טוב יותר מאשר שאר מקומות . בשנות השמונים בארה"ב הבשורה של מגברי SET הגיע בעיקר מהשפעות יפניות לתוך ניו יורק . לפני כן אמריקאים שכחו הורנס וסינגל אנדד אמפליפייר
נחזור לפאב- תשלום 1500 יין להיכנס לשם (לכל אחד) במקום הומה ,מנגנים מתקליטים, אנשים מבקשים ממפעיל התקליטים תקליטים . בזמן שהייתי היה רד הוט וניל יאנג. חלל מאוד נעים פאב יפה. סאונד- ממלא את החלל . מניח שההגברה על 4 שפופרות 845 לצד הייתה פוש פול . סאונד- משעמם , בטח לא אודיופילי לא מפורט לא הרמוני , כלום.
זה נכון שחלל המגורים של יפנים לא מאפשרים מערכות כאילו ,אבל זה מעניין שבמדיה עם הרבה אלקטרוניקה שמחליפה את הצורך במערכת - מניח שאנשים באים לשמוע מערכת ווניל . חוויה .