מסכים עם כל מילה של גיא לגבי רן שביט והעסק שלו. רן הוא מקצוען וישר, שחקן נשמה ויהלום נדיר בין העוסקים בתחום. מגיע לו ביושר כל סופרלטיב שנכתב פה עליו. עברו אצלי במהלך שנים ארוכות הרבה מהציודים שלו, כולל פליניוס וויאנה אקוסטיקס שמוזכרים פה וגם MBL וקליראודיו וסילטק ומעולם לא התאכזבתי. מותגים...
אם היה לי רק תחביב אחד והוא אודיו אז תמיד הייתי לוקח מערכת עם חלקים נפרדים ולו רק בגלל הנראות והסקסיות של סטנד שלם מלא בחלקים יפים ונוצצים עם נורות כחולות והוואו פקטור בסלון.
אבל בגלל שיש לי כמה תחביבים שכולם יקרים, אני נאלץ לשרוף את הירושה של הילדים בחלוקה הגיונית בין התחביבים השונים אז למרבה...
שושו תתחדש! עשית קנייה מאוד חכמה שתסגור לך את הפינה לשנים רבות בהנאה גדולה.
לגופו של עניין: אין שום בעיה פיזיקלית או טכנולוגית לארוז את שתי הפונקציות פרה וכח במארז אחד ולהגיע לרמת השקעה ותוצאה מטורפת.
זה עניין של שיווק ומיצוב, יש מדרג בליין של כל יצרן שמסורתית הוא הולך מהמשולב ״התקציבי״ לחלקים...
ה-2 סנט שלי:
מתחבר לתובנה של רן לוי. המערכת של אלדר באמת היחידה שאני שמעתי שיכולה לדמות הופעה חיה בארנה גדולה (בדגש על גדולה כי לדמות מועדון ג׳אז קטן במרתף זה יותר קל).
אמנם נכון שאת ההרגשה הזאת מקבלים רק בווליום גבוה, כך זה גם במציאות וכך גם אצל אלדר.
כשאני שמעתי את המערכת זה משך את תשומת ליבי...
לא חושב שיש עוד מקום בארץ שאפשר לשמוע בצורה כזאת כמו אצל שניצל וזאת תמיד חוויה מיוחדת.
חייב להגיד שאהבתי את השידוך בין האלטק לרמקול של בנצי, לא רק בגלל הרעיון המשוגע של חיבור רמקול ענתיקה עם רמקול מיצור עצמי אלא גם בגלל שהתוצאה היתה מפתיעה.
מצליח לייצר הרגשה של הופעה חיה, במימדים כמו ששניצל...
אני לא יודע רן.
הייתי שמח גם לשמוע את חוות דעתו של @Dan-Cinemart בנושא. אולי הוא סובר אחרת.
(טוב סתם היה לי משעמם אז הדלקתי אותך. לגופו של ענין, הכפתורים של אקיופייז הם טובים למטרות שלהם שזה לתקן טיפה הקלטות גרועות שיהיה יותר נעים לשמוע).