לדעתי בהחלט אפשר להתרשם.
נכון שזו לא תהיה התמונה הכללית, אבל כיוון מסויים כמו גבוהים חדים/צורמים(סיבילאנס), תלת מימד, כמה החדר מתערב, סאונד רזה או מלא ,אפשר גם אפשר.
הערך האודיופילי הוא שימור התחום, חשיפה, שיווק, פרסום וכמובן, הצורך לשטוף את האוזניים. הערך הנוסף הוא גם החדרה של דם חדש לתחום.
התערוכה שלנו למשל, בישראל, מכניסה עשרות אנשים חדשים לתחום בכל שנתיים.
אם אתה שומע בסרטונים גבוהים שנשמעים כמו סכיני גילוח בתוך האוזן, אתה חושב שבמציאות הסכינים האלה נהפכים לסאונד קטיפתי? אני חושב שלא.איך מצליחים להתרשם מכל אלה אם הסאונד שמוקלט בכלל לא דומה למקור?
אם אתה שומע בסרטונים גבוהים שנשמעים כמו סכיני גילוח בתוך האוזן, אתה חושב שבמציאות הסכינים האלה נהפכים לסאונד קטיפתי? אני חושב שלא.
זה מאד תלוי בהקלטה ובאיכות הקובץ שמעלים אח"כ ל- YOUTUBE.
כמו שאבא אמר, זה בעיקר יח"צ. וגיא, מי כמוך מכיר את הערך של השיווק בעידן בו כולנו מחוברים לממצצת הרשת וצורכים דרכה את כל החוויות שלנו כמעט.
אם אתה מנסה להבין אם צליל קראמי הוא לטעמך או לא, מין הסתם זה לא יעבוד. אם אתה מנסה לקבל טעימה מסורסת מהחוויה בחדר, שהיא יותר מהצליל, יעבוד.