השפעת סוג מוזיקה בבחירת ההגברה


moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
אני כאן, כי מכחישי מדע, כפי שאתה מכנה את עצמך בצדק, הם לצערי לא דבר נדיר, אנחנו נתקלים בהם בכל מיני תחומים, בוודאי בתקופה הנוכחית...

לצערי, אתה לקחת את זה לקיצון, תוך סגידה לעצמים בדמות של ברזלים, עצים, צמר גפן ופעמונים.

בו בזמן שכל המוצרים הללו הם בסך הכל משחקים נחמדים ולא מהווים בשום צורה בסיס שמישהו צריך להשען עליו.

בכל פעם שאתה תמשיך עם הקישקושים הללו, יהיה כאן מישהו, המאמין במדע, שיבקש לסתור את דבריך, תוך הצבת תמרור ברור, לפיו מדובר בשוליים קיצוניים והזויים.

רן
להגיע לסאונד זה סוג של "משחק" ולא משנה באיזה אמצעים.
אתה יכול לקבל את הגישה הזו או לא אבל זו עובדה .
מה מפריע לך שפלוני מגיע לתוצאה מעולה ללא "המדע" שלך?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,931
נקודות
113
חוץ מזה כמה אפשר להתחנן לסרטון!
בוא נשמע את הפלא שלך!
אני לא מבין מה הבעיה. אל
תפחד אני לא אלעג על התוצאה:מלאך:
כפי שהעירו לפני, עצם בקשת סרטון לצורך התרשמות מאיכות המערכת מעידה על חוסר הבנה בסיסי באודיו.

הרי כדי שתוכל להתרשם עד כמה מערכת נתונה היא טובה בלי לשמוע אותה אלא רק דרך הקלטה, צריך גם שההקלטה לא תפגע באיכות וגם שההשמעה לא תפגע באיכות.

אז מילא אם מישהו היה מקליט את המערכת של רן עם מיקרופונים באלפי דולארים ומכשיר הקלטה משובח שימיר את הסיגנל לקובץ PCM 24/192 או DSD512 ומעלה, ואצלך היה מכשיר שיודע להפיק את המירב מהקובץ הזה, וגם אז האיכות מוגבלת ע"י המערכת שלך בעיבוד האקוסטיקה של החדר שלך. כלומר אם המערכת של רן טובה יותר משלך (מה שבטוח), לא תוכן לשמוע זאת, לכל היותר תבין שהיא טובה.

חוצמזה, לא תוכל לקבל שום מושג לגבי השיפור שנותן ה-RC אצל רן.

אבל בדרך כלל מפיקים סרטון באמצעות הטלפון, באיכות אפסית, ומשמיעים את התוצאה דרך רמקולים של מחשב או דרך טלפון, אבל גם אם מחברים למערכת הראשית, ההקלטה היא פח.

אז הבקשה הזו מוזרה כשהיא באה ממישהו שחושב שהוא מבין ב-Hi-Fi ואחרים לא. זה מוכיח אי הבנה עמוקה.

ובהקשר זה, הסירטון שלך היה מביך. הכל חשוך, לא רואים מה יש, את הרמקולים בכלל לא רואים, המצלמה באותו מקום לכל האורך, במקום להסתובב ולהראות את כל הפרטים של המערכת על כל חלקיה ומרכיביה. למעשה זה שקול להשמעת מוזיקה באיכות של טלפון עם תמונה סטאטית וחשוכה מדי של פטיפון. חסר משמעות לחלוטין.


טוב בזה הרגע אני חוסם אותך כי נמאס לי להתווכח עם כבש.

דעתי לא השתנתה על הסאונד אצלך
בטוח שנשמע חרא אצלך
זו הודעה מביכה, כי זה אומר ש:
  1. כנראה שמה ש-Balance כתב עבר את גבולות ההתמודדות העניינית שלך.
  2. אתה מוכן להקריב את האמינות שלך כחובב אודיו ולהביע דעה מוחלטת על מערכת שלא שמעת רק בניסיון פתטי לפגוע

לא מעניין אותי הגרפים שלך והמדע שלך ממש לא.

סאונד שומעים עם האוזניים וגם זה לא בטוח שאתה מבין כי הרי אתה עסוק רוב הזמן במדע ואם גם עם האוזניים אתה לא שומע אז אני מצטער בשבילך.

רנצוק אל תשכח שהגן נסגר בשעה 16.00.
רק שלא תשאר אחרון
וזו הודעה ברמה ממש סופנית:
  1. זילזול במדע זה כבר מעבר לקו האדום. לא קביל עבור חובב אודיו אמיתי. אין מה לדבר איתך.

  2. אתה לא ידע איך רן שומע, או בעצם אתה כן יודע, הוא תאר דברים בצורה חווייתית מאוד, ובכל זאת אתה זורק כל הזמן שהוא לא שומע עם האוזניים ושאצלו הכל נשמע אותו דבר, כשנתון שהרבה מאוד אנשים מעידים שמהערכת שלו מדהימה, וכל זאת בלי ששמעת אותה. שוב, כמו במקרה הקודם, הקרבת את האמינות שלך כחובב אודיו והיבעת דעה מוחלטת על מערכת שלא שמעת רק בניסיון פתטי לפגוע.

    אז זהו, אין לך אמינות כחובב אודיו. סופית. אין מה לדבר איתך.

  3. וההערות על הגן הן ברמה של גן ילדים. אתה מוכיח שזו הרמה שלך. אין מה לדבר איתך.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
חברים אולי נקיים דיון מלמד במקום לרדת אחד על השני?
מה אומרים ?

דן,
דיון מלמד, למה להגדיר טכנולוגיה כמדע,
רק כדי להעצים את הרושם, מדע הוא עיסוק אחר, מי שמשתמש בטכנולוגית rc
שיהיה בריא אם אין לו אפשרות אחרת,
אבל אין מדידות שיכולות לנבא איך המערכת תשמע, כמו שאין מדידות לרגשות
אדם מה חוזק הכאב שהוא מרגיש
מ1 עד 10 את זה שואלים אותו, להיתווכח
על שימוש rc הוא מגוחך, לפעמים קורח המציאות מצביע על שימוש ב rc, לדעתי הוא חייב להשפיע על איפיון הצליל כמו כל
רכיב אחר, זה ש rc מקל בעבודת אולפן
זה פיתרון אולי מעולה, אבל יש הבדל
בהשוואה למערכת בייתית.
ככלל אתה לא חוזר אין ספור פעמים ומגדף אחרים אם אתה בטוח בעצמך, אולי זה
לא מעניין וחשוב לכולם. אין צורך לצור
מלחמה בוויכח אם יש אלוהים ואם לאו.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
כפי שהעירו לפני, עצם בקשת סרטון לצורך התרשמות מאיכות המערכת מעידה על חוסר הבנה בסיסי באודיו.

הרי כדי שתוכל להתרשם עד כמה מערכת נתונה היא טובה בלי לשמוע אותה אלא רק דרך הקלטה, צריך גם שההקלטה לא תפגע באיכות וגם שההשמעה לא תפגע באיכות.

אז מילא אם מישהו היה מקליט את המערכת של רן עם מיקרופונים באלפי דולארים ומכשיר הקלטה משובח שימיר את הסיגנל לקובץ PCM 24/192 או DSD512 ומעלה, ואצלך היה מכשיר שיודע להפיק את המירב מהקובץ הזה, וגם אז האיכות מוגבלת ע"י המערכת שלך בעיבוד האקוסטיקה של החדר שלך. כלומר אם המערכת של רן טובה יותר משלך (מה שבטוח), לא תוכן לשמוע זאת, לכל היותר תבין שהיא טובה.

חוצמזה, לא תוכל לקבל שום מושג לגבי השיפור שנותן ה-RC אצל רן.

אבל בדרך כלל מפיקים סרטון באמצעות הטלפון, באיכות אפסית, ומשמיעים את התוצאה דרך רמקולים של מחשב או דרך טלפון, אבל גם אם מחברים למערכת הראשית, ההקלטה היא פח.

אז הבקשה הזו מוזרה כשהיא באה ממישהו שחושב שהוא מבין ב-Hi-Fi ואחרים לא. זה מוכיח אי הבנה עמוקה.

ובהקשר זה, הסירטון שלך היה מביך. הכל חשוך, לא רואים מה יש, את הרמקולים בכלל לא רואים, המצלמה באותו מקום לכל האורך, במקום להסתובב ולהראות את כל הפרטים של המערכת על כל חלקיה ומרכיביה. למעשה זה שקול להשמעת מוזיקה באיכות של טלפון עם תמונה סטאטית וחשוכה מדי של פטיפון. חסר משמעות לחלוטין.



זו הודעה מביכה, כי זה אומר ש:
  1. כנראה שמה ש-Balance כתב עבר את גבולות ההתמודדות העניינית שלך.
  2. אתה מוכן להקריב את האמינות שלך כחובב אודיו ולהביע דעה מוחלטת על מערכת שלא שמעת רק בניסיון פתטי לפגוע


וזו הודעה ברמה ממש סופנית:
  1. זילזול במדע זה כבר מעבר לקו האדום. לא קביל עבור חובב אודיו אמיתי. אין מה לדבר איתך.

  2. אתה לא ידע איך רן שומע, או בעצם אתה כן יודע, הוא תאר דברים בצורה חווייתית מאוד, ובכל זאת אתה זורק כל הזמן שהוא לא שומע עם האוזניים ושאצלו הכל נשמע אותו דבר, כשנתון שהרבה מאוד אנשים מעידים שמהערכת שלו מדהימה, וכל זאת בלי ששמעת אותה. שוב, כמו במקרה הקודם, הקרבת את האמינות שלך כחובב אודיו והיבעת דעה מוחלטת על מערכת שלא שמעת רק בניסיון פתטי לפגוע.

    אז זהו, אין לך אמינות כחובב אודיו. סופית. אין מה לדבר איתך.

  3. וההערות על הגן הן ברמה של גן ילדים. אתה מוכיח שזו הרמה שלך. אין מה לדבר איתך.
או הנה יצא המומחה מס 2 בסאונד!
התפלאתי שעדיין לא הגבת!
אתה חושב שאתה מומחה גדול בסאונד? למדת סאונד באוקספורד או אצל רן מויאל?
אתה גם מציין שלא רואים את החדר וחשוך… תגיד אני חייב לך משהו ,לך תספר לכולם ממה נשרף לך הטוויטר באקפלה שלך ואחר כך תלמד אותנו סאונד. אחד שנכשל להוציא סאונד מאנאלוג בא ללמד אותי איך ישמע מהפלאפון הסאונד? מה זה עניינך בכלל, מה אתה מתערב בכל דבר.
לכולם יש לך מה להעיר לך תתקן קודם את הטוויטר ואחר כך תלמד אותנו איך סאונד צריך להשמע!
עוד מומחוי.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
דן,
דיון מלמד, למה להגדיר טכנולוגיה כמדע,
רק כדי להעצים את הרושם, מדע הוא עיסוק אחר, מי שמשתמש בטכנולוגית rc
שיהיה בריא אם אין לו אפשרות אחרת,
אבל אין מדידות שיכולות לנבא איך המערכת תשמע, כמו שאין מדידות לרגשות
אדם מה חוזק הכאב שהוא מרגיש
מ1 עד 10 את זה שואלים אותו, להיתווכח
על שימוש rc הוא מגוחך, לפעמים קורח המציאות מצביע על שימוש ב rc, לדעתי הוא חייב להשפיע על איפיון הצליל כמו כל
רכיב אחר, זה ש rc מקל בעבודת אולפן
זה פיתרון אולי מעולה, אבל יש הבדל
בהשוואה למערכת בייתית.
ככלל אתה לא חוזר אין ספור פעמים ומגדף אחרים אם אתה בטוח בעצמך, אולי זה
לא מעניין וחשוב לכולם. אין צורך לצור
מלחמה בוויכח אם יש אלוהים ואם לאו.

היי יוסי,

הדיון הוא לא על RC . מיותר להתמקד לזה. זה עולם שלם ונושא שלם.

יש מדידות שמנבאות בפירוש מה התגובה של הרמקול הצפויה בחדר . כל יצרן למעשה -יודע את זה .והיום זה גם פתוח לציבור הרחב - יש את היכולות להעמיק ולדעת .אפשר להגיד - אין לי כוח להתעסק עם זה או זה משעמם אותי -אני מעדיף לקרוא עוד ביקורת אבל אי אפשר לבטל את זה -זה מוכח .


פשוט תקיש בגוגל PREDICTED IN ROOM RESPONSE .

אתה תראה אין סוף חומר - ורובו בכלל לא קשור ל RC.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
להגיע לסאונד זה סוג של "משחק" ולא משנה באיזה אמצעים.
אתה יכול לקבל את הגישה הזו או לא אבל זו עובדה .
מה מפריע לך שפלוני מגיע לתוצאה מעולה ללא "המדע" שלך?

אתה כנראה לא מבין.
אני לא מיסיונר.

תגיע לתוצאה איך שבא לך, אני מנסה להסביר בשנתיים שאני כאן, כי הדבר היחידי שחשוב הוא:

מה קורה כשלוחצים על פליי, כל השאר משני.

אני כן מתעורר כשאתה מנסה להסביר לאנשים שהמדע הוא קישקוש, כשאתה מנסה לדחוף את הפעמונים שלך בכל סיטואציה, שאני קורא שאתה מנסה לדחוף לאנשים צמר גפן לקונקטורים. שאתה מסביר לאנשים שאתה שולט בכיווניות הבמה, באמצעות סוג המתכת, או סוג הדופלקס.

תבחר לנהל את הבית והחדר שלך איך שבא לך, מדינה חופשית, רק אל תטעה כאן אנשים, זה הכל.

רן
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,931
נקודות
113
או הנה יצא המומחה מס 2 בסאונד!
התפלאתי שעדיין לא הגבת!
אתה חושב שאתה מומחה גדול בסאונד? למדת סאונד באוקספורד או אצל רן מויאל?
אתה גם מציין שלא רואים את החדר וחשוך… תגיד אני חייב לך משהו ,לך תספר לכולם ממה נשרף לך הטוויטר באקפלה שלך ואחר כך תלמד אותנו סאונד. אחד שנכשל להוציא סאונד מאנאלוג בא ללמד אותי איך ישמע מהפלאפון הסאונד? מה זה עניינך בכלל, מה אתה מתערב בכל דבר.
לכולם יש לך מה להעיר לך תתקן קודם את הטוויטר ואחר כך תלמד אותנו איך סאונד צריך להשמע!
עוד מומחוי.
אני לא טוען למומחיות. אתה כן.

לא נשרף הטוויטר אלא היה צורך בטיפול התקופתי של החלפת ה-quartz units כל כ-5 שנים, שהיצרן אמר לי עליו מראש, ועברו 6 שנים.

אני מתערב בכל מקום שבו מדברים שטויות.

ואין לך שום מושג ירוק איך נשמע אצלי האנאלוג, אבל, כמו בשאר המקרים, אתה מקשקש על איך נשמעות המערכות של אחרים מבלי ששמעת אותן.
 
נערך לאחרונה ב:

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
היי יוסי,

הדיון הוא לא על RC . מיותר להתמקד לזה. זה עולם שלם ונושא שלם.

יש מדידות שמנבאות בפירוש מה התגובה של הרמקול הצפויה בחדר . כל יצרן למעשה -יודע את זה .והיום זה גם פתוח לציבור הרחב - יש את היכולות להעמיק ולדעת .אפשר להגיד - אין לי כוח להתעסק עם זה או זה משעמם אותי -אני מעדיף לקרוא עוד ביקורת אבל אי אפשר לבטל את זה -זה מוכח .


פשוט תקיש בגוגל PREDICTED IN ROOM RESPONSE .

אתה תראה אין סוף חומר - ורובו בכלל לא קשור ל RC.

דן, תוכן התגובה שלי לא הייתה מכוונת אליך אישית .
המדידות לא רלוונטיות לקונה, אין לו אפשרות לקבל מידע מאף אחד חוץ מלשפוט
בעצמו רמקול בזמן הקניה.
 

נערך לאחרונה ב:

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
איך נשמע אצלי האנאלוג, אבל, כמו בשאר המקרים, אתה מקשקש על איך נשמעות המערכות של אחרים מבלי ששמעת אותן.

סליחה שאני מתפרץ, אבל מעניין אותי, האם אתה מחבר גם את הפטיפון לטרינוב (כפי שאני היית עושה ..), או רק את המסלול הדיגיטלי?
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
אני לא טוען למומחיות. אתה כן.

לא נשרף הטוויטר אלא יש צורך בהחלפת ה-quartz unit כל כ-5 שנים. היצרן אמר לי את זה מראש, ועברו 6 שנים.

אני מתערב בכל מקום שבו מדברים שטויות.

ואין לך שום מושג ירוק איך נשמע אצלי האנאלוג, אבל, כמו בשאר המקרים, אתה מקשקש על איך נשמעות המערכות של אחרים מבלי ששמעת אותן.

לי אתה אומר שאין לי מושג ירוק איך זה נשמע אצלך אבל אתה המומחה הגדול לסאונד ,יש מושג ירוק איך זה נשמע אצלי.
אתה המומחה הגדול מסיק מסקנות לגבי הסאונד אצלי שהחדר חשוך ולא רואים את הרמקולים
אבל שאומרים לשמוע סרטון מפלאפון
המומחה הגדול מיד מחליט שאי אפשר להסיק מסקנות.

ועמיר משהו לגבי "אין לך מושג ירוק איך שומעים אצלי".
עמיר, תבדוק טוב טוב מי בא אליך לשמוע את המערכת שלך.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,931
נקודות
113
סליחה שאני מתפרץ, אבל מעניין אותי, האם אתה מחבר גם את הפטיפון לטרינוב (כפי שאני היית עושה ..), או רק את המסלול הדיגיטלי?
אם הייתי הולך לפי האינטואיציה, לא הייתי מחבר לטרינוב, אבל לא הסתפקתי באינטואיציה אלא עשיתי השוואה בין שני מצבים:
  1. חיבור הפונו-סטייג' לפרה אנלוגי שמחובר למונובלוקים (הכל Audio Research), כשהטרינוב לא בעסק, pure analog
  2. חיבור הפונו-סטייג' לטרינוב שמחובר למונובלוקים
המסקנה הייתה שזה trade-off עם יתרונות וחסרונות. למסלול ה-pure analog היה יתרון קל בפתיחות, עם קצת יותר גבוהים, ולמסלול הטרינוב היה יתרון ניכר בכל שאר האספקטים, בבאס, בניקיון, באימפקט, ובגדול, בהשוואה אחד לאחד, הצליל היה לאוזני עדיף במקצת. בהאזנה ארוכת-טווח יותר, היתרון היחסי של הטרינוב גדל, ומצאתי שאני מעדיף לשמוע דרך הטרינוב מאשר עם הפרה האנלוגי.

לא חשבתי שזה יהיה המצב. גם לי, כפי שאני משער שכמעט לכולם, הייתה הדעה הקדומה המאוד מושרשת שאנאלוג צריך להיות pure analog, בלי שום דיגיטל בדרך, ושכל הצליל המיוחד של פטיפון ילך לאיבוד. מסתבר שזו הייתה דעה קדומה, לא פחות ולא יותר, והאופי ה"אנלוגי" של פטיפון נשמר בהחלט גם בהתערבות הדיגיטלית, והוא שונה מצליל דיגיטלי של דיסק או קובץ בצורה ובמידה שאני מכיר עוד מלפני הטרינוב.

אם היה קל לעבור בין המצבים, הייתי משאיר את שתי האפשרויות, שיהיה , אבל כיוון שהמעבר דרש כמה וכמה שלבים, כולל העברת כבלים ושינוי קונפיגורציית הסאב, וכיוון שבסך הכל העדפתי את התוצאה עם הטרינוב, מכרתי את הפרה האנלוגי.

אני לא מוצא שום סיבה להתחרט. הטרינוב עושה עבודה ממש מצוינת גם כשהקלט הוא אנאלוגי.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,931
נקודות
113
לי אתה אומר שאין לי מושג ירוק איך זה נשמע אצלך אבל אתה המומחה הגדול לסאונד ,יש מושג ירוק איך זה נשמע אצלי.
אתה המומחה הגדול מסיק מסקנות לגבי הסאונד אצלי שהחדר חשוך ולא רואים את הרמקולים
אבל שאומרים לשמוע סרטון מפלאפון
המומחה הגדול מיד מחליט שאי אפשר להסיק מסקנות.

ועמיר משהו לגבי "אין לך מושג ירוק איך שומעים אצלי".
עמיר, תבדוק טוב טוב מי בא אליך לשמוע את המערכת שלך.
איזה מסקנות הסקתי לדעתך מזה שהחדר חשוך ולא רואים את הרמקולים מעבר לזה שהסירטון גרוע?
לא הייתה שום מסקנה ושום אמירה לגבי המערכת שלך מעבר לזה שאני בטוח ששל רן עדיפה, וזה הייה ללא קשר לסירטון שלך, עם החושך ובלי הרמקולים ושאר הרכיבים.

אני יודע מי בא לשמוע. ביקרו אצלי יחסית מעט אנשים, ובכמה השנים האחרונות ממש ספורים.
עם זאת, אני לא יודע מה אני אמור לבדוק, לדעתך.

אני לא מאלה שאוהבים להדגים את המערכת, והעיסוק בציוד שלי לא מעניין אותי למעט בזמן שבו אני רוצה לשנות משהו. הרוב המוחלט של אלה שבאים אלי הם בעניין של מוזיקה, ומתוכם חלק גם בעניין של השוואת הדפסות שונות של אותה הקלטה.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
סליחה שאני מתפרץ, אבל מעניין אותי, האם אתה מחבר גם את הפטיפון לטרינוב (כפי שאני היית עושה ..), או רק את המסלול הדיגיטלי?

היית עושה זאת ובצדק ליאור.

החלל אדיש לחלוטין לסוג המקור שלך, לסוג הפרה שלך ולסוג ההגברה שלך.

זה לא משנה לחלל אם יש לך פרה ב 10,000 דולר או 100,000 דולר, לא משנה אם אתה משתמש בדיסק מן של סוני. או דיגיטל מהחלל החיצון, הבעיות ישארו בדיוק אותן בעיות.

כל מערכות ה RC מטפלות בכלל בחלל, אין להם שום עניין במקורות שלך ובמחיר שלהם.

ולכן, אנשים הבוחרים להפעיל RC עבור קולנוע ולהתפאר בהשגיו ובו זמנית, באותו חלל, הם בוחרים לבצע הפרדה לסטריאו, כאשר הם משתמשים בפרה אחר, זה חוסר הבנה יסודית של כל הסיפור הזה.

החלטה תמוהה, הנובעת מרצון לשמור על "קדושת המקור" ו/או "קדושת הסיגנל", בזמן שהוא מקפץ לו בין הקירות, בין אם הוא מקפץ כתוצאה מהקשבה לסטריאו ובין אם הוא מקפץ כתוצאה מצפייה ב- "הסנדק".

רן
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,924
מעורבות
1,601
נקודות
113
מתנצל מראש אם פוגע לך בפרנסה אבל זה חרטא.
פעמונים. צמר גפן. רזונטור בלי נתונים. חרטא.
המלך עירום.
מה שקורה בדרך כלל זה שלא מרגישים שום אפקט ואז אנשים כמוך אומרים ״צריך הרצה״.
אבל ״ההרצה״ היא רק עבור המשתמש. כדי שיתרגל. שיהיה מספיק זמן לעבוד על השכנוע העצמי.
לא, צמר גפן או פעמון לא דורשים הרצה.

צא לאור כבר. זה לא מפחיד. אפשר לעזור לך בזה.
למה צריך שיהיו נתונים לרזונטור,מלבד נשמע או לא נשמע..
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
היית עושה זאת ובצדק ליאור.

החלל אדיש לחלוטין לסוג המקור שלך, לסוג הפרה שלך ולסוג ההגברה שלך.

זה לא משנה לחלל אם יש לך פרה ב 10,000 דולר או 100,000 דולר, לא משנה אם אתה משתמש בדיסק מן של סוני. או דיגיטל מהחלל החיצון, הבעיות ישארו בדיוק אותן בעיות.

כל מערכות ה RC מטפלות בכלל בחלל, אין להם שום עניין במקורות שלך ובמחיר שלהם.

ולכן, אנשים הבוחרים להפעיל RC עבור קולנוע ולהתפאר בהשגיו ובו זמנית, באותו חלל, הם בוחרים לבצע הפרדה לסטריאו, כאשר הם משתמשים בפרה אחר, זה חוסר הבנה יסודית של כל הסיפור הזה.

החלטה תמוהה, הנובעת מרצון לשמור על "קדושת המקור" ו/או "קדושת הסיגנל", בזמן שהוא מקפץ לו בין הקירות, בין אם הוא מקפץ כתוצאה מהקשבה לסטריאו ובין אם הוא מקפץ כתוצאה מצפייה ב- "הסנדק".

רן
רן, אני לא חושב שזה מה שליאור מכוון בשאלתו.
אין ספק שבעיות החדר אדישות למקור. לעניות דעתי השאלה היא מה עדיף על מה? בעיות בחדר או שימור הסאונד האנלוגי המיוחד המופק מתקליט שעובר כולו בדומיין האנלוגי.
זו שאלה של טרייד אוף נטו ועמיר הסביר את זה מצויין למעלה.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
מסכים.

התחום הזה מלא ב trade off.

רן
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור