לא כתבתי על תקן עוכר שמחות, פשוט יש גל שוטף שפוסל את האחר והלגיטימי שלשמחתי הוא הרוב.
ושאף אחד לא יעוף על הציוד שלו כאילו ירד מהר סיני.
זה באמת יפה מצידך.לא יודע מה איתך שוני. אני נהנה אצל כולם. קראמי לא קראמי לא מעניין אותי.
אם חבר ישאל אותי מה דעתי על המערכת שלו אגיד לו את האמת לטוב ולרע ואשמח בשמחתו כי הוא מרוצה ממה שהשיג.
זה באמת יפה מצידך.
בכלל,יש לנו עם נהדר וארץ נהדרת והכל יופי.
חג שמח לכולם,
ראשית תתחדש ותהנה, אחלה מערכת.
שנית, אם כבר נגענו בנושא ההבדלים בין יחידות "אלסטיות" לקרמיות, אשמח לשמוע מה דעתכם על רמקולים אלקטרוסטטיים מול קרמיים.
נמר?
רמקולים אלקטרוסטטים וריבונים הם בהחלט מיוחדים. הבעיה ביחידות כאלה היא שראשית הם לרוב מכוערים.
בעיה שניה היא שעל מנת להוציא בס ראוי יש להשתמש בפאנל גדול מאוד - זה מסדר שתי דלתות לא ממש מעוצבות בסלון.
הבעיה השניה היא דינמיות ובס לא טבעי.
מבחינת במה, גודל, אימג׳ינג, מיקרו דינמיקה ורזולוציה מדובר ברמקולים מדהימים.
היחידות הקרמיות הן סטנדרט בפני עצמו. למה? לא משום שהן הכי טובות (למרות שלדעתי הן כן) אם כי משום שיש רק יצרנית אחת שמייצרת כאלה באופן סידרתי - לכן הוויסינג מאוד דומה בין כולן.
קשה מאוד להתחרות עם המהירות, הרזולוציה והאימפקט של יחידה קרמית. זה מוגש אחרת, כשמתרגלים לזה, קשה מאוד לשמוע דברים אחרים. הבעיה היא במחיר. רמקולים קרמים הם יקרים בטירוף.
אני עם הרמקול הקרמי השני שלי, מתכנן את השלישי בחודשים הקרובים והבא שאחריו יהיה גם כזה.
אבל
אם היה לי את האפשרות להכניס הביתה אפוג׳י רפרנס או סאונד לאב אז כנראה שהייתי נפרד מהקרמים. אבל זה רק בדמיון, אני עדיין רוצה לחיות עם אישתי.
זהו,שאני לא מסכים איתך באמירה המכליל , שהתחום הזה אישי.הבנאדם מדבר על גל..
אסור להכליל. התחום הזה הוא אישי וכל אחד בוחר לעצמו את הכיוון המועדף.
זהו,שאני לא מסכים איתך באמירה המכליל , שהתחום הזה אישי.
כמובן שיש תמיד יוצאים מהכלל מבחינה פיזית, אבל כיצד נשמע כינור וכיצד נשמע אדם זה לא משהו אישי.
אם הכל אישי באודיו, אני לא מבין מדוע יש פורום.
התגובה אכן הייתה צינית, כי לדעתי מקומה בנאומי בחירות של פוליטיקאים.אחלה! מקבל ומכבד את דעתך.
זו עדיין לא סיבה להגיב כלפיי בציניות.
אז מה רואים כאן?
עיוות מוחלט. קרמי לא יודע להתעוות - הוא ישבר. ולכן התנועה האבסולטית שלה, קדימה ואחורה (בלי להתעקם) הופכת אותה לכזו מאוד רזולטיבית ומדויקת - יותר מהמתחרות.
גבי,סה"כ אמרתי לך שאני יכול להגיע אליך עם תקליט לא..?
סלח לי נמר,
אני מתפלא עליך.. איך נפלת בתעלול השקרי של הסרטון הזה.
מה שאתה רואה בסרטון זו תופעה טכנית שקשורה לצילום ולמצלמה ולא לרמקול, זה נקרא אפקט ROLLING SHUTTER ותו לא.
http://petapixel.com/2013/04/30/what-a-dslrs-rolling-shutter-does-to-a-speaker-playing-a-61hz-tone/
הבעיות של עיוות ממברנות הן שונות, וגם לממברנות הקשות יש תופעות לוואי חזקות של מצב-שבירה, ורזוננסים חזקים, כתוצאה מהקשיות של הממברנה.
כך שהתמונה היא לחלוטין לא חד מימדית.
ןואלה לא מבין את ההיתנצחויות פה,גן ילדים.
רק יכול להוסיף לגנון שאני מת על ההנסן של שוני ובאותה מידה על האיזופון של דורון.
זו אינה תופעה שקשורה לצילום זו תופעה שקשורה לרמקול. כמו שהתופעה הזו קשורה למצילה.
עניין המצילה זה משהוא אחר.
אך תביט ברמקול עם ממברנת האלומיניום ותראה את אותה התופעה.
אני מציע לך לפנות לבורר, למשל ליאור קורן או כרמי ידידיך שמבינים בצילום ולשאול לדעתם.
ההסבר הטכני הוא פשוט,
מכיוון שהתמונה נסרקת מלמעלה למטה וקצב הסריקה הוא בסביבות 50 או 60 הרץ , נוצר מצב שבו יש סוג של סינכרון שחלק מהממברנה מצולם בהשהיה , זה כמו שלעיתים בצילום של רוטור של מטוס או הליקופטר אתה רואה שהלהבים לא מסתובבים למרות שכלי הטיס באוויר.
וואללה נמר, אתה מאמין לכל הפולישטיקים האלה שבסרט?
אתה מאמין שעור התוף מתנדנד כך?
אסביר את כוונתי: מתחת לתוף יש רצועות והרצועות מתוחות לאורך עור התוך.
עם נגיעה אפילו עם אצבע על התוף אפשר לשמוע את אפקט הרצועה ועור התוף. עם העור מתנדנד כך כמו בסרטון כל הזמן תשמע רשרוש של הרצועות שמתכחות עם העור. עור התוף מתוח מאוד ואין לו סיכוי לבעבע כך. בדרך כלל עם מכה ישירה בתוף לא תשמע רשרוש.
כמו כן עם המצילה. אין סיכוי שהמצילה תתעוות עם המכה של המקל ותחזור לעצמה. כן כמובן שיש ויברציה של המצילה עם מכת המקל. דע לך, עם המצילה מתעקמת היא כבר לא שמישה ולא תהיה לה את האפקט שהיא מפיקה.
אומר כל זאת מנסיון כחבר להקה שהיה לי בעבר.
לכן, עצתי, על תאמין לכל דבר שמוכרים.