לא לא כתבתי, להפך, כתבתי שמעולם לא התעמקתי בזה ואני לא נוטה להגיד דברים שאני לא מתמצה בהם.
כתבתי, ש..בהנחה ועמיר צודק בדברים שהוא אמר, לפיהם אכן אנאלוג מוסיף דברים..
רן
בחודשים האחרונים אני נמנע מלארח ולהתארח, בגלל הקורונה, אבל הסקרנות הייתה חזקה ממני, ומצאתי את עצמי מתארח אצל רן, כששנינו עוטים מסכות.לא קשור : בית /חדר כמו ירחון של עיצוב דירות /בתים ומייד אתה קולט את ההתייחסות לפרטים
כמו שאינשטיין אמר " אלוהים נמצא בפרטים הקטנים"
החדר /סלון משחרר אותך מ לוק מעיק של סטנדים כמו איזור תעשיה .
2 רמקולים סאב קטן באמצע וזהו. (שכחתי מונו בלוקים קטנים) של נגרה ,פרקט ווילון המאפיינים בית חם.
רן מתחיל להשמיע לי קטעים של מוזיקה , פותח בוואקאל ועל התו הראשון אני אומר לעצמי " אני בצרות"
הסאונד מרחף במרחב , החיספוס והגירוד בגרונה של הזמרת פורץ וזורם עם המון עוצמה רגש כמו שהתכוונה להשמיע.
והכל מושמע מסטרימיניג אין תקליטים אין דיסקים פשוט מדהים.
יש במה ענקית סידור כלים/זמרים במרחב התנדנדות של הצלילים במרחב ועומק, הכל מוגש עם פירוט מדהים במוזיקליות
והרמוניה עם ריאליסטיות ,מדהים
כל הזמן מזל התאומים שלי מחפש רגקטים ואני לא פשוט לא מוצא.
מהמבוכה אני מצחקק ורן שואל מה מצחיק ? פשוט מושלם אני עונה.
שמענו המון קטעים שונים ומגוונים והמערכת הגיבה לינארית ולא הראתה שום חריקות.
העוצמה בחדר היתה עם המון "בשר ועסיסית " ללא כל תבלינים דגיטלים מעיקים
ועדיין יכולנו לשוחח ולשמוע האחד את השני מבלי לכוון להשחיל מילים בין התווים.
לא עניין אותי לדעת איזה כבלים או פרטים טכנים אחרים
שמעתי רק את התוצאה והיתר לא היה חשוב.
פעם ראשונה שאני שומע RC שעושה עבודה מדהימה , שום פרמטר לא מאולץ מוגזם מעיק והכל זורם
באוטופיה כזו שאתה פשוט שומע מוזיקה ואומר לעצמך : "עזוב מה לא טוב , תהנה כי הכל מצויין"
מאוחר יותר השמיע לנו פורמט אחר של כיול , שפתאום שמעת כאילו המערכת מוקמה בחדר אחר עם אקוסטיקה
שונה, כבלים אחרים שיצרו אווירה אחרת , שהיא מאד מעניינת .
רן שאל אתי על העדפה , שתיהן מצויינות אני עונה.
עניין של בחירה לפי הרום קורקשיין של המצב רוח שלך.
מזכיר לי ניסוי עם עכברים שהורידו להם את הרגליים ושמו אוכל מולם. העכברים לא הגיעו לאוכל.זה רק הבהיר לגמרי שהיתרון שבמסלול קצר או בהיעדר שום עיבוד הוא זניח יחסית למה שעיבוד מתוחכם ומדוייק יכול להשיג.
עמיר
אי אפשר לדעת האם מערכות RC אחרות היו מסוגלות לתת הבדלים כאלה בלי לנסות, ואם אני זוכר נכון מפוסטים קודמים, גם ניסית, והטרינוב היה עדיף.שמחתי לארח ולהכיר עמיר ולחשוף אותך ליכולות של מערכת RC מתקדמת, חשוב לדעת שיהיו בהחלט גם מערכות אחרות שיהיו מסוגלות ליצור את ההבדלים ששמעת, המערכת של טרינוב היא אכן ייחודית בלא מעט מובנים, אבל הם לא היחידים במשחק.
ההבדלים הם אכן דרמטיים, במיוחד בחלל שהוא לא מושלם, כמו החלל שלי, לשמחתי הטרינוב "מסדר" את הכל.
ולַמה זה אמור להיות דומה?מזכיר לי ניסוי עם עכברים שהורידו להם את הרגליים ושמו אוכל מולם. העכברים לא הגיעו לאוכל.
המסקנה של הניסוי - עכברים ללא רגליים אינם רעבים.
המסקנה מבחינתי ש RC הוא טוב יותר מהמסלול הפיוריסטי בחדר שאינו מטופל אקוסטית מבחינת העמדה ושיכוך של המכשירים והטיפול בחדר.ולַמה זה אמור להיות דומה?
הרי השוויתי את המצב של הטרינוב ללא כיול, כלומר כשהוא מתפקד כמו פרה פיוריסטי רגיל ולא עושה שום דבר לסיגנל, למצב עם כיול, כשהוא משמש כ-RC.
אי אפשר לדעת האם מערכות RC אחרות היו מסוגלות לתת הבדלים כאלה בלי לנסות, ואם אני זוכר נכון מפוסטים קודמים, גם ניסית, והטרינוב היה עדיף.
עד כמה התוצאה מוצלחת שוני כבר תיאר טוב יותר משאני יכול לתאר.
לא הסברת למה לדעתך הניסוי עם העכברים רלוונטי לכאן.המסקנה מבחינתי ש RC הוא טוב יותר מהמסלול הפיוריסטי בחדר שאינו מטופל אקוסטית מבחינת העמדה ושיכוך של המכשירים והטיפול בחדר.
מאמין, שבמצב אקוסטי סביר ומעלה - המסלול ה"פיוריסטי" יותר טוב על פני השימוש ב RC.
.
מאמין, שבמצב אקוסטי סביר ומעלה - המסלול ה"פיוריסטי" יותר טוב על פני השימוש ב RC.
כל עוד לא השווית באותו חדר את אותה מערכת עם וללא RC כשהחדר מטופל ולא מטופל - אתה גם בענייני אמונה.מאמין, או שמא היית נוכח בחדר מטופל כאמור וערכו לך השוואה של עם ובלי?
אמונה זה אומנם חשוב, אבל אנחנו לא בענייני אמונה, אנחנו בענייני הקשבה לסאונד במציאות/בפועל.
רן
כי המסקנה שלך ששימוש ב RC טובה יותר מהמסלול הפיוריסטי אינה נכונה בכל המצבים.לא הסברת למה לדעתך הניסוי עם העכברים רלוונטי לכאן.
והאמונה הזו היא אמונה תפלה/טפלה, שאינה מבוססת על בדיקה במציאות. סתם דעה קדומה, by definition.
לא הבנת את רמת ההכללה.כי המסקנה שלך ששימוש ב RC טובה יותר מהמסלול הפיוריסטי אינה נכונה בכל המצבים.
אלא רק במצב הספציפי שנכחת בו.
זה רק אומר שזה אפשרי שלמרות שהמסלול ארוך יותר וכולל עיבודים, עדיין היתרונות של זה יכולים לעלות על החסרונות.זה רק הבהיר לגמרי שהיתרון שבמסלול קצר או בהיעדר שום עיבוד הוא זניח יחסית למה שעיבוד מתוחכם ומדוייק יכול להשיג.
כל עוד לא השווית באותו חדר את אותה מערכת עם וללא RC כשהחדר מטופל ולא מטופל - אתה גם בענייני אמונה.
רן לא טען בשום שלב ש-RC יתן תוצאה טובה יותר מכל טיפול אקוסטי. הוא רק טוען שקשה יותר להגיע לתוצאות של RC מתקדם בעזרת חומרים אקוסטיים, שקשה לדעת באיזה וכמה מהם להשתמש כדי לטפל בכל הנקודות הספציפיות בהן נדרשים תיקונים, וזאת בדיוק במידות הנדרשות ולא יותר מדי ולא פחות מדי. הטענה הזו היא טריוויאלית ואינה בחזקת אמונה.כל עוד לא השווית באותו חדר את אותה מערכת עם וללא RC כשהחדר מטופל ולא מטופל - אתה גם בענייני אמונה.
זה לא נכוןהמסקנה מבחינתי ש RC הוא טוב יותר מהמסלול הפיוריסטי בחדר שאינו מטופל אקוסטית מבחינת העמדה ושיכוך של המכשירים והטיפול בחדר.
מאמין, שבמצב אקוסטי סביר ומעלה - המסלול ה"פיוריסטי" יותר טוב על פני השימוש ב RC.
מחד גיסא.זה לא נכון
זאת תשובה לעניין.זה לא נכון
מה לא נכון?זה לא נכון