משחק הדיונון עונה 2 שוברת שיאים כשמיליונים ברחבי העולם משתתפים בפעילויות חווייתיות של מעריצים
עונה 2 של "משחק הדיונון" סחפה את המעריצים ברחבי העולם כשהגיעה במהירות לצמרת רשימת הטופ 10 העולמית של נטפליקס, עם 68 מיליון צפיות בשבוע הבכורה כשהיא מדורגת במקום הראשון ב-92 מדינות. הסדרה שברה את שיא הצפיות בשבוע הבכורה והגיעה לרשימת התכנים הפופולריים ביותר בזמן שיא.
נתוני הצפייה המרשימים הגיעו בעקבות קמפיין קידום שנמשך חודשים וכלל פעילויות מעריצים ביותר מ-25 מדינות ב-6 יבשות. אירועים מרכזיים ב-10 מדינות משכו 6 מיליון מעריצים אונליין ו-52,000 משתתפים באירועים פיזיים, כולל כ-37,000 משתתפים ו-1,700 שומרים ורודים בתחרויות, מבוכים ומשחקים ייחודיים בהשראת הסדרה.
פעילות המעריצים והחוויות יצרו 3 מיליארד הופעות בערוצים החברתיים הגלובליים של נטפליקס בחודשים שקדמו לבכורה של עונה 2 ואף עלו על ההופעות של עונה 1.
הסדרה מספר 1 היא גם המשחק מספר 1.
משחק הווידאו מרובה המשתתפים של נטפליקס Squid Game: Unleashed, שליווה את עונה 2 הגיע לצמרת הדירוג. המשחק דורג כמשחק הפעולה מספר 1 באפסטור ב-57 מדינות וכמשחק החינמי המוביל ב-24 מדינות. לראשונה, שחקנים במשחק יכלו לזכות בפרסים בתוך המשחק על צפייה בעונה 2.
לוקה, איטליה
ב-30 באוקטובר נפתחו האירועים בפסטיבל Lucca Comics & Games 2024 באיטליה. שם הוקם ביתן מעוצב בהשראת משחק הדיונון וחנות ייחודית (עם מוצרים שנוצרו במיוחד עבור האירוע), שאפשרו ליותר מ-20,000 משתתפים לשקוע בעולם הסדרה. לאורך חמשת ימי הפסטיבל, פוזרו ברחבי העיר לוקה הפתעות נוספות, כמו הבובה האייקונית יאנג-הי, שהתנשאה מעל כיכר פיאצה סן מיקלה והזמינה את המעריצים להשתתף במשחק הקלאסי "אור אדום, אור ירוק".
הפעילויות בפסטיבל הגיעו לשיאן ב-31 באוקטובר, כאשר יוצר הסדרה, התסריטאי והבמאי הוואנג דונג-היוק, יחד עם הכוכבים לי ג'ונג-ג'אה ווי הא-ג'ון, פגשו קהל מעריצים בכיכר פיאצה סן מיקלה. האירוע הסתיים במפגש שאלות ותשובות שנערך באולם מלא עד אפס מקום, והסתיים עם חשיפת הטריילר הרשמי לעונה 2.
פריז, צרפת
ב-1 בדצמבר התקיים בצרפת משחק אייקוני של "אור אדום, אור ירוק" בשאנז אליזה בפריז. מתוך יותר מ-50,000 מועמדים, נבחרו 909 משתתפים (בני 18 ומעלה) להשתתף במשחק, אשר משך כ-20,000 צופים במקום ו-4.3 מיליון צופים שצפו בשידור חי ובשידור חוזר ביוטיוב.
המשתתפים חולקו לשלוש קבוצות, כל אחת בהובלת אחד משלושה משפיענים מובילים בצרפת: Inoxtag, Just Riadh ו .Maghla- הם התחרו כדי לחצות את קו הסיום לפני סיום הספירה לאחור, במטרה לזכות בכרטיסים להקרנה מיוחדת של עונה 2 ב-Grand Rex ב-10 בדצמבר.
המנצחים המאושרים הצטרפו ליותר מ-2,500 מעריצים נוספים בהקרנה, שכללה מופע מקדים חווייתי, תחנות צילום נושאיות ופעילות ייחודית של יצירת תמונת פסיפס של המשתתפים שהציגה את מספר המשתתפים ואת רגעי ההדחה שלהם מהמשחק.
אמסטרדם, הולנד
בסוף השבוע של 6-8 בדצמבר, יותר מ-4,000 מעריצים חוו את מבוך משחק הדיונון בהולנד. המבוך עוצב עם משימות שמטרתן לבחון את היכולות הדרושות כדי להפוך לשומר ורוד.
כל אחד מ-20 המסדרונות והחדרים – כולל מעונות, מגרש משחקים ומערה, כולם בהשראת הסדרה – היה שונה ומפתיע. המגויסים התמודדו עם אתגר להגיע לסוף המבוך במהירות האפשרית, תוך כדי שהם מקבלים טעימה מהחוויה של להיות חלק מעולמו של משחק הדיונון.
סיאול, קוריאה
ב-9 בדצמבר, בDongdaemun Design Plaza שבסיאול התקיימה הבכורה העולמית, שזכתה ל-303,000 צופים בשידור חי ובשידורים חוזרים ביוטיוב.
לרגל האירוע, הפך האתר העירוני המפורסם הזה לסביבה חווייתית מלאה בהשראת משחק הדיונון. השטח עוצב עם אלומות הקרנה מרהיבות, שטיח ורוד ושומרים ורודים.
בתוך אזור הפעילויות למעריצים, נוצרה סימולציה של מסע במשחק הדיונון – מהמסדרונות הוורודים ועד אזור המגורים. במקום הוצעו סדרת משחקים אינטראקטיביים שבהם 1,000 האורחים שזכו להשתתף יכלו לזכות במגוון פרסים ייחודיים הקשורים לסדרה.
לוס אנג'לס, ארה"ב
ב-12 בדצמבר, בלוס אנג'לס, התקיים מירוץ 4.56 ק"מ – כמחווה לשחקן 456, שעות ספורות לפני בכורת העונה השנייה בארה"ב.
המירוץ החל במסלול הקשתות של Los Angeles City College במזרח הוליווד, ולקח 1,700 מעריצים (לבושים בחליפות ירוקות) לאורך רחובות איקוניים בלוס אנג'לס, כמו שדרות ורמונט, סנטה מוניקה ושדרות סאנסט.
בקו הסיום חיכה לזוכים הפרס האולטימטיבי: כרטיסים לבכורה של עונה 2.
סידני, אוסטרליה
ב-12 בדצמבר, הבובה יאנג-הי לוותה אל ביתה החדש בLuna Park Sydney, לציון הפתיחה הרשמית של Squid Game: The Experience.
לאחר הגעתה, התחנה הבאה של יאנג-הי הייתה פיקוח על קבוצה של מעריצים שהתחרו במשחק מרתק של "אור אדום, אור ירוק" בבריכת Bondi Icebergs הציורית ב-19 בדצמבר. יותר מ-550 צופים הגיעו לצפות באקשן, כאשר מעל 60 שומרים ורודים עמדו לאורך ההיקף, בעוד ידוענים אוסטרלים מנסים את מזלם במשחק תחת מבטה של יאנג-הי.
סאו פאולו, ברזיל
ב-14 בדצמבר, התקיימה תחרות בהשראת משחקי הסדרה שהביאה 2,000 מעריצים ל-Parque Villa Lobos שבסאו פאולו. האירוע החל במשחק של "אור אדום, אור ירוק" תחת מבטה המשגיח של הבובה יאנג-הי.
התחרות כללה גם מירוץ של 6 ק"מ אך מי שנפסל במשחק לא הורשה להצטרף. לאורך המירוץ פוזרו שומרים ורודים, והוא כלל גם משחק של משיכת חבל ומבוך מאתגר בסופו. הפרסים כללו מיליון ריאל ברזילאי (165,000 דולר אמריקאי) וטיול לאירוע עתידי של נטפליקס בקוריאה.
וורשה, פולין
ב-14 וב-15 בדצמבר נכנסו כמעט 1,400 מעריצים ל- Squid Game Arenaבמטרה לבחון את הזריזות והנחישות שלהם בארבעה אתגרים אייקוניים: "אור אדום, אור ירוק" ,משיכת חבל, עוגיות דלגונה וגולות (קנצ'ה).
המשתתפים התחרו על פרסים שכללו חליפות ספורט של ,Puma פוסטרים ומרצ'נדייז ייחודי, כאשר מעל 200 מהם זכו בפרסים.
לונדון, בריטניה
ב-18 בדצמבר התקיים בלונדון Squid Game: The Rave אירוע מוזיקה חיה לציון השקת העונה השנייה. האירוע כלל הופעות של אמנים קוריאנים, בניהם:Mogwaa, Yu Su והכוכבת הראשית PEGGY GOU ונערך במתחם Drumsheds.
בנוסף להופעות, 5,000 המעריצים שנכחו נהנו משוק לילה קוריאני, עם מגוון מלא של דוכני אוכל קוריאני מסורתי.
ג'קרטה, אינדונזיה
ב-22 בדצמבר, הוזמנו מעל 900 מעריצי משחק הדיונון להשתתף באתגר "אור אדום, אור ירוק" הארוך ביותר באסיה. האירוע התרחש לאורך מסלול של 180 מטרים, עם בובה של יאנג-הי בגובה 8 מטרים, כל זאת תחת השגחתם של יותר מ-270 שומרים ורודים.
האתגר צולם ב-Gelora Bung Karno שבג'קרטה, אחד מהאתרים האייקוניים ביותר באינדונזיה, וצפו בו יותר מ-3,000 צופים פיזית. בהשראת הרוח של להביא את השחקנים הטובים ביותר למשחק הגדול ביותר, הוזמנו גם הספורטאים האינדונזיים המפורסמים ,Susi Susanti Bambang ו- Pamungkasלהשתתף באתגרים. לאחר מכן, התקיימה הקרנה מוקדמת ובלעדית של הפרק הראשון בעונה השנייה של משחק הדיונון עבור 456 מוזמנים ברי-מזל.