סיכום אירוע פתיחת המונדיאל - סמסונג ואדידס
אין זה סוד שהמונדיאל מהווה את אחת מפלטפורמות השיווק הבינלאומיות היעילות ביותר, מכיוון שבמשך ארבעה שבועות שידורי הגביע העולמי מגיעים למיליארדים של אנשים בלמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם. פיפ"א טוענת ש-3.75 מיליארד איש צפו במשחק הגמר של 'רוסיה 2018', וחוזה שכחמישה מיליארד יצפו באירוע שיתקיים בקטאר 2022.
התאחדות הכדורגל העולמית מארגנת את אירוע הספורט הגדול בעולם, ולכן מושכת מותגים בינלאומיים בעלי פרופיל גבוה. המדינות המארחות של אירועי ספורט גדולים כמו המונדיאל מקווים שהם יעצימו את ההשקעות הפנימיות ואת הפעילות הכלכלית, ויש מעט פלטפורמות טובות יותר למותגים לקדם את עצמם בעולם.
שנה לאחר הטורניר של 2014 בברזיל, התחייבה אדידס על הסכם עד 2030 בעסקה בשווי 800 מיליון דולר. אדידס סיפקה גם את הכדור בכל משחקי גביע העולם מאז 1970 ומשלמת יפה כדי לשמור על מעמדה כדי שמתחרתה נייקי לא תיקח לה את הבכורה.
על רקע זה, ערכו אתמול סמסונג ואדידס את אירוע חגיגות פתיחת מונדיאל 2022 בהאנגר 11 בנמל תל אביב.
האירוע אורגן על ידי אדידס, בהיותה אחת מנותנות החסות של המונדיאל, בשיתוף פעולה עם סמסונג.
בכניסה לאירוע הוצג קיר מסכי טלוויזיה מבית סמסונג, שעטף את הכניסה מכל צידיה, ובשילוב עם קולות אוהדים מריעים, הפך את הכניסה למרגשת.
החלל בהאנגר עוצב כך שבצידיו דוכני אוכל עם מאכלים שמייצגים את שש המדינות שאדידס מספקת לנבחרותיהן את הביגוד: מקסיקו, ספרד, יפן, בלגיה, ארגנטינה וברזיל.
לאירוע הוזמנה גם נבחרת הגיימרים של ישראל, NOM Gaming, ששחקניה שיחקו FIFA 22 מול טלוויזיות ענק של סמסונג בשילוב PS5.
האירוע שהונחה על ידי שלום מיכאלשווילי, משלישיית "מה קשור", נפתח בתצוגת אופנת קולקציית הספורט של אדידס, המשיך בתחרות תמרון בכדורגל והסתיים בהופעתו של רן דנקר.
פריקים של כדורגל, בירות, אוכל וכמובן מוזיקה טובה? אתם מוזמנים להירשם לאירוע של פריק קונטרול בחמישי הבא, 24.11 בקישור הבא. מספר המקומות מוגבל!