רגע רגע. אני מוכרח לאזן כאן את העניין.
קודם כל אני לא סנגור של יריב ועדי. לא לקוח שלהם {נכון לכרגע} ולא מתכנן להיכנס לשם כשותף אבל אני מוכרח להגיד משהו להגנתם.
לפתוח חנות אודיו היי אנד זה לא עניין של מה בכך. צריך הרבה מאוד סבלנות ויותר מזה, צריך גם להיות חצי פסיכולוג של לקוחות. האמינו לי שזה מחסל את האנרגיה בשניות.
אחרי הכל כולנו בני אדם. אני המלצתי לבחור צעיר ללכת לאודיו קונספט כאשר ביקש ממני לדעת היכן ניתן לשמוע רוקסן. הבחור הצעיר והממש לא עשיר, שנראה כמו ילד בן 14, בילה בחנות יותר מ-3 שעות והתקשר אלי מלא באנרגיות חיוביות כאשר האזין לכל המוצרים שביקש לשמוע וזה למרות שלא עמד לרכוש אותם. האמת היא שהוא אפילו לא בא לקנות. רק לבחון את אופי המכשיר.
אדם ידידי היקר. את יריב ועדי אני מכיר היטב, לא יודע מי מהם אמר לך את מה שהוא אמר {וזה לא לעניין} אבל אי אפשר לדעת מה עבר עליו באותו יום. כולנו בני אדם, לכולנו יש רגעים שאנו נטולי סבלנות. גם לך יש כאלה, אני בטוח ואני גם יודע את זה. אני בטוח שמה שנאמר לך נאמר כסוג של "פליטת פה" וזה רחוק שנות אור מהשירות ששמעתי שקיבלו שם.
במצבים כאלה אני תמיד בעד להגיד מה מפריע בדלתיים סגורות. אני סבור ובטוח שאם היית אומר להם מה על ליבך הם היו מתנצלים ואף מסבירים לך שזו לא היתה הכוונה.
אדם. אם היית צריך להתעסק כל היום עם אנשים שבאו רק לשמוע, והיית מבין כמה שעות עבודה אתה "מבזבז" על לקוח שאין סיכוי שהוא יקנה אז כנראה שלא היית מחזיק מעמד. אני בטוח שמגיעים לאודיו קונספט עשרות אנשים בחודש, שלא מתכננים לקנות כלום שבאו רק לשטוף את האוזניים. לעיתים זה מעיק, מעייף, מתסכל ומכיוון שאנו, כולנו, בני אדם. אז עושים טעויות וזורקים משפט שלא בכוונה לפגוע או חלילה לגרש לקוח.
אני מציע שתפנה אליהם בצורה מכובדת ותראה שמדובר באנשים חביבים ומארחים למופת.
אם תרצה, אשמח לקשר אותך איתם ואף להיות נוכח בשיחה על מנת שתבהירו את העניין. אחרי הכל, מהיכרותי איתם, הם ממש ממש ממש לא רצו שתרגיש כך או כל לקוח אחר.
מצטער שזה קרה ואני עוד יותר מצטער שזה קרה דווקא עם האנשים היותר נחמדים ועממיים בתעשיה.
אני בטוח שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר.