- הודעות
- 3,266
- מעורבות
- 1,247
- נקודות
- 113
לא מתוקי, הוא מציין "עובדות" ואז כשמנסים להיכנס איתו לעובי הקורה, ה-"עובדה" הופכת לדיעה.התבלבלת, כפרה. מציין דעה במסווה של עובדה.
אני כבר שנים אומר לך שהזיהום אוויר של העיר שלך בסוף יהפוך אותך לדייסה...
לא מתוקי, הוא מציין "עובדות" ואז כשמנסים להיכנס איתו לעובי הקורה, ה-"עובדה" הופכת לדיעה.התבלבלת, כפרה. מציין דעה במסווה של עובדה.
ההנאה שלו היא להטריל. היום בדיוק נגמרו הניקובים בכרטיסיה.להגנתו ייאמר שהוא לא רב, הוא פשוט תולעת. מי שרב זה מחרחרי מדון כמוני. אבל למה לקחת לו את זה? הוא נהנה מזה, תן לו.
זו שוב התקרבנות לא לעניין.אני פשוט לא מוכן להיות בחקירה ולהצטרך "להוכיח כל מילה שלי" מה שלא קורה עם אף אחד אחר כאן
דעתך ברוב המקרים לא מתקבלת כי היא שטותית או קלישאתית.אומר את דעתי וזה עדיין לא מתקבל
כולם אכן מביאים ביוזמתם הוכחות למה שהם אומרים כאשר חולקים עליהם, בלי להתקרבן ש"חוקרים" אותם.כשכולם יביאו הוכחות לכל מילה שלהם אני אצטרף אין לך מה לדאוג זה
אין כאן ולא היה כאן אד הומינם, לא נטו ולא ברוטו ולא טרה ולא תנובה.כשזה נטו אד הומינם-פחות
הנה, סוף סוף הגענו לדבר האמיתי: זה אד הומינם -- פסילת הדובר במקום את טיעוניו.כמו שאמרתי אף אחד הוא לא סטנדרט מדעי שיכול לסתור את דבריי
אני אוהב Flat באקסטרים
מוניטור אולפני אבל מהכי ברוטלי שלהם , לא מהמוזיקליים שלהם.
גם הפרדת כלים מקסימלית
האם אני יכול להנות ממערכת עם סאונד שונה לגמרי נגיד ויניל פלוס מנורות?
כן
אבל אני יותר בקטע של לנתח את המוזיקה ולשמוע כל פרט מלהתענג על איזה מוזיקליות עילאית
אני צריך שתסביר לי את זה על דרינק.לא מתוקי, הוא מציין "עובדות" ואז כשמנסים להיכנס איתו לעובי הקורה, ה-"עובדה" הופכת לדיעה.
אני כבר שנים אומר לך שהזיהום אוויר של העיר שלך בסוף יהפוך אותך לדייסה...
רק לעניין ה"מונחים", מניח )) שהתכוונת לכאלה עם waveguide, שמכוונים, לפחות בדיזיינים של השנים האחרונות, פחות לאלומה צרה, יותר ל-ditectivity index "חלק". לא מעט מהם נשמעים טוב בבית. אולי זו השפעה של ההתחזקות המטורפת של תחום האולפנים הביתיים אבל זה מגיע למוניטורים ברמות מחיר כבדות מאוד שמכוונות לסיגמנט הסופר מקצועי ולמאסטרינג באולפנים גדולים. בכל אופן זה תורם להתנהגות צפוייה בהרבה, מה שעובד היטב עם rc אולפני ועם שלל התוכנות שמאפשרות לטכנאי לדמות תנאי האזנה שונים ומשונים.המטרה של מוניטור אולפני היא לאו דווקא מה שאתה חושב.
המוניטור האולפני לא בנוי בצורה ספציפית בשביל רק פלייבק "רק יותר נייטרלי", אלא לצורכי מיקס ומאסטר, קרי להיות עקבי עם מה שהמהנדס הספציפי מכיר וצריך בשביל העבודה שלו.
הנטרול של החדר זה רק אספקט אחד.
בהרבה מהמוניטורים יש אפשרות לכוון את הצליל לפי צרכים של הטכנאי: כיוון טרבל בס, אקולייזר מלא לפעמים, DSP, RC , אפילו כיוון של מיקום המוניטור יחסית לטכנאי כדי לפצות על בוסט בתדר נמוך בגלל קירבה לקיר, ואפילו כיוונים לקרוס כמו LPF.
בנוסף, דרייברים במוניטורים NF הם "מונחים" כלומר מיועדים לפיזור באלומה צרה (זו הסיבה מדוע האלמנטים "שקועים" בנישה בד"כ), זה בגלל הקרבה לטכנאי, לא בגלל השטחה ושאר ירקות. הטכנאי רוצה להרכיב במה במיקס, אז הוא צריך להבחין בכל נגיגה בקונסולה, תוספת אפקט וכו. זה לא לצורכי פלייבקף ואין לזה יתרון בפלייבקף אלא בעיקר חסרונות.
אני לא משוכנע שאפשר לקחת מוצר עם כל כך הרבה אמצעים לכיוון הצליל, הרבה יותר ממגבר\פרה היי אנד ממוצע, ולהחליט שכשמשתמשים בו לפלייבק, הוא סטנדרט הזהב לצליל נייטרלי.
בטח ובטח כשאין לנו יותר מדי מושג בנוגע לאיזה מוניטור השתמש המפיק להפקה, איך כיוון אותו, היכן מיקם אותו, באיזה גובהןמרחק וכו.
כן, waveguide וכן בהחלט מחלחל לתחום הבייתי, למשל perlisten שאתה רואה שם אלמנטים שממוקמים בבאפל בצורה שמזכירה מאוד מוניטור אולפני.רק לעניין ה"מונחים", מניח )) שהתכוונת לכאלה עם waveguide, שמכוונים, לפחות בדיזיינים של השנים האחרונות, פחות לאלומה צרה, יותר ל-ditectivity index "חלק". לא מעט מהם נשמעים טוב בבית. אולי זו השפעה של ההתחזקות המטורפת של תחום האולפנים הביתיים אבל זה מגיע למוניטורים ברמות מחיר כבדות מאוד שמכוונות לסיגמנט הסופר מקצועי ולמאסטרינג באולפנים גדולים. בכל אופן זה תורם להתנהגות צפוייה בהרבה, מה שעובד היטב עם rc אולפני ועם שלל התוכנות שמאפשרות לטכנאי לדמות תנאי האזנה שונים ומשונים.
ככל שידיעתי מגעת, האתגר הכי קטלני בתכנון רמקול שווייב גייד יכול לפתור זה מעבר חלק מהפיזור של הטוויטר לפיזור של הדרייבר שמתחתיו (גם כשהוא קואקסיאלי) - מדגיש שהכוונה לפיזור ולא רק למעבר חלק on axis...
עד שנגר כפרה עליו יתפנה להרחיב, אספר שברגע זה ממש (היום אני מתעצל מהבית) אני מקשיב קז'ואלית בזוית לא טבעית בכלל מהפינת אוכל שבה נזרקתי עם הלפטופ וה-DPC array של פרליסן עובד אחלה way way off axisכן, waveguide וכן בהחלט מחלחל לתחום הבייתי, למשל perlisten שאתה רואה שם אלמנטים שממוקמים בבאפל בצורה שמזכירה מאוד מוניטור אולפני.
אולי המפיץ שלהם בארץ שפעיל בפורום יוכל להרחיב או להעמיד דברים על דיוקם.
@Dan-Cinemartעד שנגר כפרה עליו יתפנה להרחיב, אספר שברגע זה ממש (היום אני מתעצל מהבית) אני מקשיב קז'ואלית בזוית לא טבעית בכלל מהפינת אוכל שבה נזרקתי עם הלפטופ וה-DPC array של פרליסן עובד אחלה way way off axis
עד שנגר כפרה עליו יתפנה להרחיב, אספר שברגע זה ממש (היום אני מתעצל מהבית) אני מקשיב קז'ואלית בזוית לא טבעית בכלל מהפינת אוכל שבה נזרקתי עם הלפטופ וה-DPC array של פרליסן עובד אחלה way way off axis
היי ,כן, waveguide וכן בהחלט מחלחל לתחום הבייתי, למשל perlisten שאתה רואה שם אלמנטים שממוקמים בבאפל בצורה שמזכירה מאוד מוניטור אולפני.
אולי המפיץ שלהם בארץ שפעיל בפורום יוכל להרחיב או להעמיד דברים על דיוקם.
אני כיוונתי למוניטורים NF עם WAVEGUIDE בטוויטר בלבד. אני פחות מכיר במיד, ככל שיש יותר משני אלמנטים.מוניטור NEARFIELD דווקא לא מקרין צר - הוא דיי מקרין "מבולגן"(לא נשלט) כי היחס בין הסאונד הישיר לסאונד החוזר הוא גבוה מאוד. במילים אחרות פחות מושפע מהחדר ויקר להשקיע במשהו נשלט .המון הנדסה
בניונמנים והג'נלקים הקטנים למשל, וגם בזולים יותר כמו kali, הwaveguide בפירוש מכוון לspin טוב יותר מאשר צר... גם אם תסתכל על מדידות שמגיעות מיצרני דרייברים (של טוויטר + גייד ביחד) כמו Bliesma למשל, קל לראות את זה.אני כיוונתי למוניטורים NF עם WAVEGUIDE בטוויטר בלבד. אני פחות מכיר במיד, ככל שיש יותר משני אלמנטים.
הפיזור שלהם מיועד לאוזני הטכנאי, וזהו להבנתי, ולכן מי שחושב על מוניטורים לצורכיי פלייבק בסלון קצת מפספס.
לגבי התיאור הטכני של פרליסן, כמו שאני מבין, כשהאלמנטים מתוכננים ל BEAMFORMING, בטח כשיש מספר רב של אלמנטים, איך אתה שומר על גמישות במיקום אם הרמקולים פסיביים? אני לא יכול לחשוב על זה שלא במונחים של אלקטרוניקה אקטיבית (אפילו "רק" מרמת הקרוס ועד לרמות של DSP או RC בעיקר). אחרת אני מניח שאתה נכנס לכל מני בעיות (למשל crosstalk?) וכו.
לגבי חלק הראשון - רועי ענה.אני כיוונתי למוניטורים NF עם WAVEGUIDE בטוויטר בלבד. אני פחות מכיר במיד, ככל שיש יותר משני אלמנטים.
הפיזור שלהם מיועד לאוזני הטכנאי, וזהו להבנתי, ולכן מי שחושב על מוניטורים לצורכיי פלייבק בסלון קצת מפספס.
לגבי התיאור הטכני של פרליסן, כמו שאני מבין, כשהאלמנטים מתוכננים ל BEAMFORMING, בטח כשיש מספר רב של אלמנטים, איך אתה שומר על גמישות במיקום אם הרמקולים פסיביים? אני לא יכול לחשוב על זה שלא במונחים של אלקטרוניקה אקטיבית (אפילו "רק" מרמת הקרוס ועד לרמות של DSP או RC בעיקר). אחרת אני מניח שאתה נכנס לכל מני בעיות (למשל crosstalk?) וכו.
מסובך רצח.בניונמנים והג'נלקים הקטנים למשל, וגם בזולים יותר כמו kali, הwaveguide בפירוש מכוון לspin טוב יותר מאשר צר... גם אם תסתכל על מדידות שמגיעות מיצרני דרייברים (של טוויטר + גייד ביחד) כמו Bliesma למשל, קל לראות את זה.
זה באמת מרשים מה שפרליסן עשו בלי dsp, אבל להבנתי החלק הכי קריטי הוא במידול עצמו ובעיקר בגיאומטריה. הקרוס מתוחכם אבל לא מדע טילים.
אני לא רואה בעייה של crosstalk אבל לך תדע...
.
לגבי גמישות מיקום לא הבנתי . אתה מדבר על גמישות מיקום בחדר ?
הוכח שאנשים אוהבים סאונד נייטרלי הרבה יותר מ V shaped
והרבה יותר נהנים מסאונד נטול עיוותים מאשר סאונד עם עיוותים