שווה לחפש את התוכנית הזו, מדובר בתחרות בין בוני הפסנתרים של החברות הנחשבות בעולם.
מהו צליל נכון, במקרה זה של פסנתר ? לכל יצרן יש צליל יחודי משלו שנוצר מתכנון הפסנתר על כל חלקיו בידי בונה אומן עם תפישת צליל משלו המאפיינת את החברה ובחירת החומרים.
בתחרות כל חברה שמה את הפסנתר שלה על במה ונגנים איכותיים מתיישבים לנגן, אם הצליל מוצא חן בעיניהם הם ממשיכים לנגן אם לאו הם ממשיכים לבא אחריו.
נשאלת השאלה לפי מה נקבע באוזני הנגנים מהו הצליל ה"נכון" דבר שמסתבר שיש לו מובהקות סטטיסטית בסופה של התחרות, התיאורים בהם משתמשים הנגנים והשופטים זהים מסתבר לאלה של עולם מונחי האודיופילים, עגול, רומנטי, בהיר, רזה, סתום וכו'. היה כאן בפורום דיון על השפעת ארץ המוצא על צליל המכשיר, בתחרות הנ"ל יש לחברה איטלקית נודעת מתכנן ממוצא אסייתי והסאונד שלה מתואר כבהיר ואוורירי, לאמריקאי הצליל תואר ככזה וכן הלאה, אם כך האם יש דבר כזה כצליל נכון אבסולוטי כפי ש Yamaha זכתה במקום הראשון בהפרש ניכר ?
מהו צליל נכון, במקרה זה של פסנתר ? לכל יצרן יש צליל יחודי משלו שנוצר מתכנון הפסנתר על כל חלקיו בידי בונה אומן עם תפישת צליל משלו המאפיינת את החברה ובחירת החומרים.
בתחרות כל חברה שמה את הפסנתר שלה על במה ונגנים איכותיים מתיישבים לנגן, אם הצליל מוצא חן בעיניהם הם ממשיכים לנגן אם לאו הם ממשיכים לבא אחריו.
נשאלת השאלה לפי מה נקבע באוזני הנגנים מהו הצליל ה"נכון" דבר שמסתבר שיש לו מובהקות סטטיסטית בסופה של התחרות, התיאורים בהם משתמשים הנגנים והשופטים זהים מסתבר לאלה של עולם מונחי האודיופילים, עגול, רומנטי, בהיר, רזה, סתום וכו'. היה כאן בפורום דיון על השפעת ארץ המוצא על צליל המכשיר, בתחרות הנ"ל יש לחברה איטלקית נודעת מתכנן ממוצא אסייתי והסאונד שלה מתואר כבהיר ואוורירי, לאמריקאי הצליל תואר ככזה וכן הלאה, אם כך האם יש דבר כזה כצליל נכון אבסולוטי כפי ש Yamaha זכתה במקום הראשון בהפרש ניכר ?
נערך לאחרונה ב: