סלח לי , אבל יצאת חומוס עד הסוף.
באפר נמצא בשימוש בכל כך הרבה קדם מגברים / פונו סטייג׳ים/ נגנים אודיופילים
ותפקידו בגדול להוריד את התנגדות היציאה של הרכיב, עם כמה שפחות התערבות בצליל
( כמו שYB7 ציין)
זה יכול להיות שנאי ביציאה, מנורה או רכיב סיליקון.
יש פשוט כאלו חיצוניים מנורתיים שמוסיפים צבע בלבד- לפעמים זה נחמד ובדכ מיותר.
אבל קדם מגברים שהינם באפרים, כלומר 0 גיין הינם בד״כ שקופים ואיכותיים מאוד.
מה זה "יצאתי חומוס עד הסוף"...אני חומוס! אז בטח שאהיה חומוס עד הסוף. אין לי ברירה!
לגופו של עניין - שתי נקודות:
1. הדיון הוא בעיקרון על באפרים חיצונים. כל הבאפרים שנתקלתי בהם (5-6) היו לגמרי מכה. מאוד יפים למראה (אין על המראה של מנורות בחושך, זה מאוד דרמטי), אבל בפועל עיוותו את הצליל ברמה של פגיעה באיכותו, סוג של מריחה. הבאפרים האלה אכן נתנו לסאונד גוון שפופרתי, אבל במחיר כבד מדי של ירידה מאוד מורגשת באיכות הסאונד. האחרון שנתקלתי בו, של YAQIN, ממש עיוות את הסאונד ובלע את הצלילים הגבוהים. שודך לקדם ומגבר פרנזיזטוריים של מקינטוש אגב, שבלעדיו היו פשוט יאמי. האם יש באפרים אחרים שאולי טובים יותר? בטוח. לא שמעתי את כולם, אבל לגופו של רעיון, אני רואה את זה כחוליה נוספת, חיצונית ומיותרת בשרשרת הסאונד, אני גם חושד (לנוכח
http://www.dtown.co.il/forum/threads/%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A9-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F.49977/ ) שפותח הדיון לא בקטע של להשקיע בבאפר הזה טונות כסף.
2. הבאפרים שנמצאים באופן
מובנה ומקורי בקדם מגברים הם חיה שונה לחלוטין מהסיבה הפשוטה שמי שתיכנן את קדם המגבר (או הפונו או הנגן) תכנן את המכשיר בהתאם, מה שנקרא "לכך התכוון המשורר". הבאפרים האלה הם חלק אינטגרלי מהמכשיר כאחרון הנגדים או הקבלים, והתוצאות בהתאם. מסתובב אצלי קדם מגבר נהדר של אודיו ריסרץ' (ה LS2b) שהוא היברידי ואני חושד (רק חושד) שהמנורה ביציאה היא סוג של באפר. אז זה מקרה קלאסי של שילוב נכון ומתוכנן מראש של באפר שפופרתי.