Goal Zero - נירוונה אודיופילית


liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,820
מעורבות
906
נקודות
113
לסוללה, טובה ככל שתהיה יש חיי מדף
גם ברכב היברידי האחריות לסוללה מוגבלת בגלל זה
כמה זמן אחריות מקבלים על מכשיר כזה?
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
אומרים שלא טוב יו פי אס כי מכניס רעשים, גם כאן תכלס סוללה ....
גם אני נתקעתי על זה, להפוך זרם ישר לחילופין איכותי, עם גל סינוס עגול בלי מדרגות, בלי רעשים והרמוניות זה לא פשוט…
 

מאסטרו צפון

עוסק בתחום
הודעות
105
מעורבות
53
נקודות
28
גם אני נתקעתי על זה, להפוך זרם ישר לחילופין איכותי, עם גל סינוס עגול בלי מדרגות, בלי רעשים והרמוניות זה לא פשוט…
רבותיי, זה לא ups ולא מייצב ולא שום דבר ממה שאתם מכירים. אנחנו מתכוונים לכל מילה, זו מהפכה! במקום ספקולציות, בואו לשמוע.
 
נערך לאחרונה ב:

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,820
מעורבות
906
נקודות
113
אשאל שוב
כמה אחריות יש למוצר?
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
638
מעורבות
410
נקודות
63
לסוללה, טובה ככל שתהיה יש חיי מדף
גם ברכב היברידי האחריות לסוללה מוגבלת בגלל זה
כמה זמן אחריות מקבלים על מכשיר כזה?

סוללה נמדדת לא במספר שנים מוחלט אלא במחזורי פריקה טעינה.
סוללת של טסלה \ היברידיות החדשות - LFP אמורת לתמוך בכ 3000 מחזורי טעינה פריקה, בטעינה ביתית (איטית).
הסוללת הישנות יותר - NCA אמורות לתמוך בכ 1000 מוזורי טעינה פריקה, בטעינה בתית (איטית).
אם טוענים בסופרצ'ארג'ר באופן קבוע, אז מספר המחזורים מתקצר משמעותית.
אם נוהגים תמיד לטעון ל 100% ולפרוק ל 0% אז מספר המחזורים מתקצר גם כן.
אם טוענים בטעינה ביתית איטית, ומקפידים להחזיק את הסוללה ל 20 - 80 אחוז אז הסוללה נשמרת.

זה נכון לכל סוללה (בטכנולוגיה עכשווית) - טלפון, רכב וגם המכשיר הזה.


ברכבים חשמליים האפליקציות והמחשבים שולטות בטמפרטורה בזמן הטעינה תישמר, ועומק הפריקה וכו..
בפועל, זו לא מגבלה גדולה: 1000 מחזורים של טסלה כפול 400 ק"מ פר מחזור זה 400,000 ק"מ לחיי הסוללה - מעל ומעבר.
גם בטלפונים זה די נדיר שאתה מחליף כי הסוללה נהרסה. קורה כמובן, אבל הטלפון נכנע לנזקים אחרים הרבה לפני הסוללה, ובעיקר ליצר ההתחדשות של בעליו.

הסוללת של המכשיר לעיל הינן NMC ולא LFP.
ההבדל בהקשר של השאלה היא ש LFP אמור לתמוך ב עד 3000 מחזורי טעינה פריקה, ו NMC אמור לתמוך ב 500 - 1000.
עם זאת, בדומה לטסלה, וטלפונים סלולריים, בעולם הפרקטי NMC מספק 1000 מחזורי טעינה. ואם כל מחזור טעינה מספק שימוש לשבוע, יש שימוש ש למעלה מ 10 שנים לפני שצריך להחליף..



אשאל שוב
כמה אחריות יש למוצר?

זה היבואן יודע, אבל לגבי צפי לאורך חיים,
באתר שלהם הם מאוד שמרנים:

As far as lifetime, lead acid and lithium don’t have a huge difference. Only LFP, lithium iron phosphate, has a reliably significant increase in the number of cycles it can handle. Oddly, most devices are not using this technology, opting for the smaller size of other lithium technologies over the larger, heavier LFPs. Otherwise, heavy use sees only a few hundred cycles in non-LFP lithium cells, which can scale up to a few thousand with much lighter cycling (depth of discharge), just like lead-acids.​


מה שבגדול אומר שאם אתה טוען טעינה מלאה ופריקה מלאה כל יום, יש לך "כמה מאות ימים".
לכן, צודק היבואן כשהוא המליץ לרכוש דגם עם אקסטרא כח משמעותי ביחס לצריכה הצפוייה, כי אז מובטחת לך הנאה במשך זמן רב.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,863
מעורבות
988
נקודות
113
ליאור
איך מחזור טעינה ופריקה יוגדר כאשר לפי המלצת היצרן עדיף שיהיה מחובר לחשמל כל הזמן ?
ואם נניח שבזמן האזנה המכשיר ינותק מהחשמל למשך זמן האזנה, נגיד שעתיים, אז אחרי השעתיים כאשר יחובר שוב לחשמל זה נספר כמחזור אחד ?

לדעתי זה לא מעשי להתייחס לאפשרות של פריקה מלאה, במיוחד כאשר זה מקצר את חיי הסוללה.
תודה
ארז.
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,820
מעורבות
906
נקודות
113
סוללה נמדדת לא במספר שנים מוחלט אלא במחזורי פריקה טעינה.
סוללת של טסלה \ היברידיות החדשות - LFP אמורת לתמוך בכ 3000 מחזורי טעינה פריקה, בטעינה ביתית (איטית).
הסוללת הישנות יותר - NCA אמורות לתמוך בכ 1000 מוזורי טעינה פריקה, בטעינה בתית (איטית).
אם טוענים בסופרצ'ארג'ר באופן קבוע, אז מספר המחזורים מתקצר משמעותית.
אם נוהגים תמיד לטעון ל 100% ולפרוק ל 0% אז מספר המחזורים מתקצר גם כן.
אם טוענים בטעינה ביתית איטית, ומקפידים להחזיק את הסוללה ל 20 - 80 אחוז אז הסוללה נשמרת.

זה נכון לכל סוללה (בטכנולוגיה עכשווית) - טלפון, רכב וגם המכשיר הזה.


ברכבים חשמליים האפליקציות והמחשבים שולטות בטמפרטורה בזמן הטעינה תישמר, ועומק הפריקה וכו..
בפועל, זו לא מגבלה גדולה: 1000 מחזורים של טסלה כפול 400 ק"מ פר מחזור זה 400,000 ק"מ לחיי הסוללה - מעל ומעבר.
גם בטלפונים זה די נדיר שאתה מחליף כי הסוללה נהרסה. קורה כמובן, אבל הטלפון נכנע לנזקים אחרים הרבה לפני הסוללה, ובעיקר ליצר ההתחדשות של בעליו.

הסוללת של המכשיר לעיל הינן NMC ולא LFP.
ההבדל בהקשר של השאלה היא ש LFP אמור לתמוך ב עד 3000 מחזורי טעינה פריקה, ו NMC אמור לתמוך ב 500 - 1000.
עם זאת, בדומה לטסלה, וטלפונים סלולריים, בעולם הפרקטי NMC מספק 1000 מחזורי טעינה. ואם כל מחזור טעינה מספק שימוש לשבוע, יש שימוש ש למעלה מ 10 שנים לפני שצריך להחליף..





זה היבואן יודע, אבל לגבי צפי לאורך חיים,
באתר שלהם הם מאוד שמרנים:

As far as lifetime, lead acid and lithium don’t have a huge difference. Only LFP, lithium iron phosphate, has a reliably significant increase in the number of cycles it can handle. Oddly, most devices are not using this technology, opting for the smaller size of other lithium technologies over the larger, heavier LFPs. Otherwise, heavy use sees only a few hundred cycles in non-LFP lithium cells, which can scale up to a few thousand with much lighter cycling (depth of discharge), just like lead-acids.​


מה שבגדול אומר שאם אתה טוען טעינה מלאה ופריקה מלאה כל יום, יש לך "כמה מאות ימים".
לכן, צודק היבואן כשהוא המליץ לרכוש דגם עם אקסטרא כח משמעותי ביחס לצריכה הצפוייה, כי אז מובטחת לך הנאה במשך זמן רב.
תודה על התשובה
היבואן אומר שאצלו זה מחובר קבוע כלומר זה כל הזמן בטעינה
לא מרוקנים ל 0 ואז טוענים ל 100
במקרה כזה צפוי זמן חיים קצר יותר
בכוונה שאלתי על אחריות כי זה מעיד על טיב המוצר והביטחון שיש ליצרן
מדובר פה על משהו ייחודי וחדש
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
638
מעורבות
410
נקודות
63
ליאור
איך מחזור טעינה ופריקה יוגדר כאשר לפי המלצת היצרן עדיף שיהיה מחובר לחשמל כל הזמן ?
ואם נניח שבזמן האזנה המכשיר ינותק מהחשמל למשך זמן האזנה, נגיד שעתיים, אז אחרי השעתיים כאשר יחובר שוב לחשמל זה נספר כמחזור אחד ?

לדעתי זה לא מעשי להתייחס לאפשרות של פריקה מלאה, במיוחד כאשר זה מקצר את חיי הסוללה.
תודה
ארז.

תודה על התשובה
היבואן אומר שאצלו זה מחובר קבוע כלומר זה כל הזמן בטעינה
לא מרוקנים ל 0 ואז טוענים ל 100
במקרה כזה צפוי זמן חיים קצר יותר
בכוונה שאלתי על אחריות כי זה מעיד על טיב המוצר והביטחון שיש ליצרן
מדובר פה על משהו ייחודי וחדש


איך זה מבוצע במוצר הזה, היבואן יענה, אבל ברכבים (ניקח את טסלה), מידת הטעינה נשלטת בתוכנה (או אפילו אפליקציה). טסלה אפילו מגבילה את הסופרצ'ארג'רים שלה* ל 80% (לא רק למטרת שמירת על חיי סוללה, אלא גם "לסלק מתנחלים" שתוקעים את התור לטעינה.

* בחלק מהמקומות בעולם - עדיין לא בארץ למיטב ידיעתי.
 

מאסטרו צפון

עוסק בתחום
הודעות
105
מעורבות
53
נקודות
28
א. האחריות היא לשנתיים.
ב. לגנרטור יש ארבעה מצבי תפעול:
1. Performance, ביצועים.
2. Battery saver
3. Balanced, איזון בין חיסכון לביצועים.
4. Custom, המשתמש מכוון את הצריכה לפי צרכיו.
את כל זה ניתן לעשות ישירות מהמכשיר או באמצעות אפליקציה מאוד יעילה ונוחה.
 

MeniBI

אוהב את התחום
הודעות
161
מעורבות
28
נקודות
28
א. האחריות היא לשנתיים.
ב. לגנרטור יש ארבעה מצבי תפעול:
1. Performance, ביצועים.
2. Battery saver
3. Balanced, איזון בין חיסכון לביצועים.
4. Custom, המשתמש מכוון את הצריכה לפי צרכיו.
את כל זה ניתן לעשות ישירות מהמכשיר או באמצעות אפליקציה מאוד יעילה ונוחה.
איזה מהאפשרויות עדיף לסאונד?
 

מאסטרו צפון

עוסק בתחום
הודעות
105
מעורבות
53
נקודות
28
איזה מהאפשרויות עדיף לסאונד?
בוא נתחיל עם זה שהאפשרויות האלה תקפות כמובן רק כשהגנרטור מחובר לחשמל.
אין להן השפעה על הסאונד במנותק מהחשמל.
אין להן גם השפעה בחיבור לחשמל, כי מצבי התפעול האלה קשורים לאחוזי טעינה ופירוק.
 

MeniBI

אוהב את התחום
הודעות
161
מעורבות
28
נקודות
28
בוא נתחיל עם זה שהאפשרויות האלה תקפות כמובן רק כשהגנרטור מחובר לחשמל.
אין להן השפעה על הסאונד במנותק מהחשמל.
אין להן גם השפעה בחיבור לחשמל, כי מצבי התפעול האלה קשורים לאחוזי טעינה ופירוק.
והאם באופציה 2 חיי הסוללה ארוכים יותר?
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,863
מעורבות
988
נקודות
113
איך מחזור טעינה ופריקה יוגדר כאשר לפי המלצת היצרן עדיף שיהיה מחובר לחשמל כל הזמן ?
ואם נניח שבזמן האזנה המכשיר ינותק מהחשמל למשך זמן האזנה, נגיד שעתיים, אז אחרי השעתיים כאשר יחובר שוב לחשמל זה נספר כמחזור אחד ?

לדעתי זה לא מעשי להתייחס לאפשרות של פריקה מלאה, במיוחד כאשר זה מקצר את חיי הסוללה.
תודה
ארז.

מופנה ליבואן....

בנוסף, האם יש מרחק מינימלי שמומלץ להיות מהמכשיר מחמת קרינה אלקטרומגנטית שהוא פולט ?
תודה
ארז
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,362
מעורבות
811
נקודות
113
רבותיי, זה לא ups ולא מייצב ולא שום דבר ממה שאתם מכירים. אנחנו מתכוונים לכל מילה, זו מהפכה! במקום ספקולציות, בואו לשמוע.
האם יצאה לך למדוד רעשים של המצבר ע״י מכשיר? למשל יו פי אס פולט רעשים של ממש , וכמה מכניס למערכת כלל לא ברור- שאלה מה כאן...
 

נערך לאחרונה ב:

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
האם יצאה לך למדוד רעשים של המצבר ע״י מכשיר? למשל יו פי אס פולט רעשים של ממש , וכמה מכניס למערכת כלל לא ברור- שאלה מה כאן...

המכשיר לא מייצר שום רעשים. סינוס טהור.

- הוא מיועד במקור לציוד רפואי שדורש (כידוע) תקן מחמיר של אמינות ודיוק.
- להפעיל כלי עבודה שדורשים זרם גבוה מאוד, כמו פטישי אוויר.
- נפוץ מאוד כציוד קמפינג.

משני הראשונים אנו האודיופילים מרוויחים חשמל באיכות שאף מכשיר לטיפול חשמל אודיופילי שאתם מכירים
לא נותן + מאגר זרם שיכול לתמוך בכל מגבר מצוי לאורך זמן מנותק מטעינה (ובלי שום מגבלה בזמן טעינה).

UPS זו חיה אחרת לגמרי. לפני שנים בדקתי UPS גדול (3KVA) על מערכת. קיבלתי בס נקי
אבל גבוהים... מגעילים. כנראה בגלל רעשים והרמוניות על גל הסינוס. לא מתאים לאודיו בכלל.
 

mmhifi

אוהב את התחום
הודעות
191
מעורבות
11
נקודות
18
אם כל המערכת מקבלת חשמל ממצבר ומצבר לא מחובר לרשת - מה קורה עם הארקה של מכשירים?
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
638
מעורבות
410
נקודות
63
אם כל המערכת מקבלת חשמל ממצבר ומצבר לא מחובר לרשת - מה קורה עם הארקה של מכשירים?

היבואן ענה שהיצרן ממליץ להשאיר את כבל הטעינה מחובר כל הזמן, כלומר יש הארקה.
בשטח (ת'כלס לזה המוצר מיועד) אתה אמור לחבר מוט מתכת לאדמה, ואת המוט למכשיר.

ברמות הכח שמוצרים כאלה מספקים, זו סכנת נפשות לעבוד ללא הארקה.
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
ממליץ לכם מאוד להניע מותניים ולגשת להתרשם. כרגע רק אצל שמעון בצפון.
חווייה כפולה - גם חשמל נקי וגם מערכת סופר דופר עם רמקול יחיד במינו בארץ - HRS-130

חג שמח
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור