בשנת 2022 רכשתי שתי טלויזיות סמסונג "QLED 65" & 55, היום, לאחר כשנה וחצי ולאחר תום האחריות, אחת מהן התקלקלה. נותן השירות מקבל 320 שקל בלי כל התחייבות לתקן.
התקשרתי למספר טכנאים ונאמר לי כי סמסונג ייצר במשך מספר שנים טלויזיות שבהן המסך מתקלקל לאחר שנתיים וכי הייתי חייב להאריך בעת הקנייה את תקופת האחריות לעוד שנתיים. תקלת מסך לא כדאי לתקן כי מחירו שליש ממחיר טלויזיה חדשה. במקרה כזה נותן השרות לוקח את הכסף, מגיע לבית ומודיע שלא כדאי לתקן.
אז לידיעתכם ולבדיקתכם לפני שאתם הולכים על Samsung QLED.
אשמח לדעת אם עוד אנשים נתקלו בבעיה זו.